Asun vanhassa kerrostalossa pienessä kämpässä ylimmässä kerroksessa. Ulko-ovesta sisään tultaessa on pieni eteinen, jonka jälkeen heti ovi, joka vie huoneeseen, jossa nukun. Pidän väliovea öisin kiinni, jotta rappukäytävän äänet eivät häiritsisi, jos joku siellä sattuisi keskellä yötä käyskentelemään. Kuitenkin lähes joka yö heti puolenyön jälkeen alkaa eteisestä kuulua ääniä. Tämä onkin toinen syy miksi pidän ovea kiinni. Minulla on eteisessä vain tanko, jossa roikkuu metallisia henkareita. Äänet kuulostavat aivan siltä, kuin joku hakkaisi ja kolisuttelisi näitä henkareita yhteen. Kun metakka alkaa, se kestää noin 10-15 sekuntia ja loppuu joksikin aikaa. Ehkä noin tunnin kuluttua äänet saattavat kuulua uudestaan. Ja näin jatkuu pitkin yötä. Päivisin ei ääntä kuulu. Yksi yö heräsin myös siihen, kun sänkyni päällä oleva taulu tippui kauhealla ryminällä alas seinän ja sängyn väliin. En sitten tiedä johtuuko vainoharhaisuudesta, mutta olen kuulevinani myös askeleita ja näkeväni silloin tällöin hämärässä huoneessa välähdykseltä tumman hahmon. Nykyisin tästä ei ole enää haittaa, sillä olen oppinut nukkumaan sen kanssa, mutta tahtoisin tietää, että mikä ihme voisi olla kyseessä?
Yöllistä häirintää
11
1799
Vastaukset
- uninen...
Vielä muuten sellainen lisäys edelliseen, että päiväsaikaan on myös eräs outo tapahtuma, joka on sattunut muutamia kertoja. Eli kun lähden käymään WC:ssä ja tv on päällä, esimerkiksi mainoskatkolla, niin tullessani takaisin tv:n ääreen se on sammunut. Näen joten kuten WC:stä peilin kautta myös tv ruudun ja olen itse nähnyt, että tv todella sammuu yksin sillä aikaa kun olen poissa huoneesta.
- sitten vielä,
Sulla on paremmin kuin meillä, sillä tuo sammuttelija tekee päinvastoin eli laittaa yöllä tv,n päälle ja sitten vielä kääntää sitä pikkuhijaa täysille.
se on muutaman kerran tehnyt sitä kun olen katsonut tv,tä ja se vääntää aina täysille vaikkakuinka vastustaa.
Ja kun puhuin tästä tytölleni niin siellä alkoi stereot napsahtaan kiinni ja välillä auki ja aivan täysille, vaikka oli sillä vieraitakin,ja
kaikki säikähti. sitten vielä, kirjoitti:
Sulla on paremmin kuin meillä, sillä tuo sammuttelija tekee päinvastoin eli laittaa yöllä tv,n päälle ja sitten vielä kääntää sitä pikkuhijaa täysille.
se on muutaman kerran tehnyt sitä kun olen katsonut tv,tä ja se vääntää aina täysille vaikkakuinka vastustaa.
Ja kun puhuin tästä tytölleni niin siellä alkoi stereot napsahtaan kiinni ja välillä auki ja aivan täysille, vaikka oli sillä vieraitakin,ja
kaikki säikähti.Osta taulu-tv ilman viritintä ja paa siihen kiinni tallentava digiboxi. Sitten vielä vaihdat kaukosäätimellä sisääntulon hdmi:stä.. vaikka vga:han.
Luultavasti sitten tv:n säätäjä-mörkö joutuu lepokotiin tuonpuoleisessa kun menettää hermonsa laitteiston kanssa ja saat kostosi ;)
- esim.
???
- sariannamaija
... nämä mutta myös kiehtovia.. Itse asun vanhassa ok-talossa. Kartanon vanha päärakennus. Nykyinen päärakennus sijaitsee joen toisella puolella. Kun muutimme tänne alkoi aina iltaisin nukkumaan mentyämme alakerrassa kauhea kuhina. Meillä siis makuuhuoneet ylhäällä. Eräänä yönä kun olin yksin kotona, niin nykyisestä päärakennuksesta vuokraisäntämme soitti minulle ja kysyi miksi räpsyttelen alakerran valoja. Kävin tarkistamassa asian ja alakerrassa paloi täys valaistus vaikka olin itse valot sammuttanut nukkumaan mentyäni...
Nyt kun olemme asuneet täällä reilu puolivuotta, niin tilanne on rauhoittunut. Sen kyllä vaistoaa, että täällä muitakin on, mutta "kummitukset" ovat jo rauhoittuneet ja sopeutuneet meidän olemassa oloon.
Jossain vaiheessa näin talossa vanhan miehen. Menin sitten käymään vuokraisäntäni luona ja kysyin häneltä valokuvaa hänen kuolleesta isästään. Mies näytti ja kappas... Siinä oli sama mies jonka olin itse nähnyt.=) - makke_91
Jos haluut saada selkoa mitä siel eteises tapahtuu öisin, niin piilota videokamera sellatti et se osottaa sinne henkareita kohti. Monis nykyaikasis kamerois on nightvision ominaisuus niin voit jättää valot pois päältä.
- pelkäisin
Oletpa aika rohkea, jos vielä yksin asut. Kysy edelliseltä asukkaalta tai naapureilta, onko vastaavaa ilmennyt aiemmin -tai vuokraisännältä, jos vuokralla asut. Otapa ne henkarit pois, miten sitten suu pannaan, kun eteisessä ei ole mitään kalisteltavaa.
Mitä, jos joku kaverisi jää olohuoneeseen kun menet itse vessaan, pysyykö telkkari auki?
Kokeile puhua ääneen kummittelijalle, vaikkapa, että kiitos, riittää jo ja että et halua kuunnella meteliä kun se häiritsee sinua tai että suljet kyllä television, kun itse haluat.- Meillä tv,n
Meillä tv,n aukaisia ei totellut kuin muutaman kerran kun räjähdin että riittää jo, mutta aloin nykäseen johdon yöksi pois rasiasta ja virnuilin sille että joudut nyt hyppäämään ja ei oo kertaakaan auennut sen jälkeen.
Mutta kyllä sillä konsteja on riittänyt, aikansa räpytteli ruokapöydänpäällä olevaa lamppua ja se viimein palo koko lamppu johtoineen, ja muitakin lamppuja räpytteli, ja katkasioista iski 10cm salamaa ja tarkastutin sähkömiehellä asentamiaan sähkötöitään kolmeen kertaan ja vakuutteli kaikki kunnossa.
No me on totuttu siihen ja rauhotuttu molemmat.
- Harhaisuus.
Tiedän kaksikin vanhaa naisihmistä jotka ovat jo kuolleet, jotka kertoivat mitä ihmeellisimpiä juttuja. Toinen sanoi että hänen ovikelloaan pimputellaan joka yö ja toinen kertoi että hänen kaappiinsa oli ilmestynyt pino lakanoita jotka eivät olleet hänen ja että hänen asunnossaan kävi ihmisiä jotka olivat ostamassa hänen asuntoaan ja hyvin kopean näköinen esitelijä esiteli sitä asuntoa eikä hän ollut edes laitanut asuntoaan myyntiin. Arvata saataa että nämä molemmat sairastuivat Alzheimerin tautiin. Eli harhoja oli...
- Ninnu*
Jos et käytä mitään aineita ja juttusi on totta..mikset laita valoja ja katso, mitä eteises tapahtuu tai jätä valot sinne??
Asunnossasi on joku ehkä tehny itsemurhan tai kuollut väkivallan uhrina...?? Kuka tietää...
Rukoile, suojaa itsesi!!!!****
Kun on "pahoja" henkiä, on myös hyviä, suojelevia* - Blingbling
selvitä ottamalla ohjeita tästä linkistä.
http://www.elisanet.fi/jyer/johanna/pts.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883