HIEKKAAN PIIRRETTY

♥♫~~¤~~♫♥♫~~○¤○~~♫♥♫~~¤~~♫♥


Piirrän kuin hiekkaan piirretään

- Nimesi -

En muuta

En odota sen ikuisesti kestävän
Aalto tulee ja vie sen kuitenkin

Kaikki nimet tämän rannan


Jos nähdä voisi kaikki askeleet
rakastuneiden - vierekkäin
Kaikki yksinäiset - syvemmälle painuneet

Surujenrantako olisi - vai - rakkauden


- Molempia -


Minä tiedän sen


♥♫~~¤~~♫♥♫~~○¤○~~♫♥♫~~¤~~♫♥


http://www.youtube.com/watch?v=m7TTkmC7HX8

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Jos tyttö rakastuu toiseen poikaan,
pitää sanoa että sinähän lupasit,
ettet rakastu muihin.
Sitten hän varmasti jättää sen pojan.
- - Rune 8v.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

15

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti rannalle kun luin tään toivon että tyyntä oiskin pitkään siel terkkuja murulle

      • *MURUKULTA*

        Tuota en muuten itse ajatellutkaan, jospas toivoisikin,
        että ne aallot, jotka kaiken kauniin pois huuhtoo viipyisikin ulapalla..

        Ja uskotaan, eiköstä niin, että ne yksinäisetkin askeleet
        saavat seurakseen ne toiset askeleet.
        Mennääkös katsomaan sinne rannalle..kumpi on ekka! :))

        Kiitos zagri ja nyt sitten sukelletaan perjantaihin, tehdään siitä täysi - sydämellä! :)


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Tuota en muuten itse ajatellutkaan, jospas toivoisikin,
        että ne aallot, jotka kaiken kauniin pois huuhtoo viipyisikin ulapalla..

        Ja uskotaan, eiköstä niin, että ne yksinäisetkin askeleet
        saavat seurakseen ne toiset askeleet.
        Mennääkös katsomaan sinne rannalle..kumpi on ekka! :))

        Kiitos zagri ja nyt sitten sukelletaan perjantaihin, tehdään siitä täysi - sydämellä! :)

        vaan perjantaiyönä unessani kävin kyl siellä jonkun näin olitkos se sinä ainaskiin siel minä


      • *MURUKULTA*
        runosakari kirjoitti:

        vaan perjantaiyönä unessani kävin kyl siellä jonkun näin olitkos se sinä ainaskiin siel minä

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Rannalla yksin kävelin
        niitä näitä ajattelin

        Kunnes sinut kohtasin
        oli se hetki ihanin

        Yö oli kuin satua
        joka voisi jatkua

        Uusiin kuihin nouseviin
        luotan nyt aina niihin :)

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


    • kaaru

      tänään
      vesi huuhtoi nimesi
      mutta ei se mitään
      kirjoitan sen uudestaan

      Kiitos runostasi Muru...pidin:)

      • *MURUKULTA*

        Rannanhiekka on kuin suuri, kaikkien yhteinen paperi,
        jolle jokainen on piirtänyt joskus jotain.

        - Nimi - Huomenna et sitä enään löydä,
        se on kirjoitettu vain sydämeen.

        Raikasta elokuunsunnuntaita, kaaru ja kiitos käynnistäsi *Muru vilikuttaa* :)


    • Hiekkaan piirrettynä se häipyy.
      Sydämeen raapustettuna se säilyy.
      Niinhän sen olla täytyykin.
      Rakkauden sävelen.
      Aamupäivää MURUSEIN.
      Nyt Kanttarellejä pyydystämään pannulle.
      Vilkuttaa sitä ennen Murulle.

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Mikään ei ole loppusessaan pysyvää
        ei mistään jälkeä jää

        Vain hetki mitä eletään
        se on tärkeää

        Sydämessä voi säilyttää
        sitä helmeä - rakkautta -

        Se ainoastaan pysyvää
        tulevaisuuteen siitä jäljet jää

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Mukavan pirteää pvää sunnuntain, Gitta Muru toivottaa! :)


    • Zacharias

      Melankoolinen runo....jotenkin
      mystinen..."tuuli käy hänen ylitseen
      ja häntä ei enää ole".....

      Asiasta toiseen: minut pyydettiin tuomariksi
      poikien varjokisoihin ja seuraavia tuloksia
      syntyi tänään:
      Heinäseipään heitto:voittaja Kalle K. 24,35 m.
      Kiventyöntö:Pekka 8,75 m

      Mutta jouduin hylkäämään molemmat dopingin
      takia sillä vallesmannilta lainattu
      mittari näytti yli 2:n lukemia....Joten Eero joka
      terästi itseään vain Ellin antamalla kokkelipiimä-
      purkilla...julistettiin voittajaksi

      • *MURUKULTA*

        No, ei nyt ihan tuolla mentaliteetillä kirjoittanut,
        mutta kyllä sen voi noin nähdä - kyllä

        Mutta onkos tulevalla syksyllä jotain tekemistä tuon ajatuksen kanssa,
        sitä kun tuntuu olevan liikkeellä saman moista melankoliaa..
        Menee ohi kyllä - ystävän sydämensyke parantaa..

        Mitähän siellä oli sitten palkintona voittajalle..
        Näin täältä ajateltuna,,on kait siellä nämä turvallisuustekijät otettu huomioon viimeisen päälle,,
        Niin kun tulee mieleen, että jos antaa heinäseipään ja kivenmurikan sellaisille,
        jotka saa kertoimen yli 2, voi ympäristö joutua uhatuksi ja näin ollen on katsottava,
        että paksuja mäntyjä on lähellä, jotta voi suokasta niitten taakse turvaan..

        Iloista sabattia sinne, Zacharias, ja jäämme jännityksellä odottamaan päätösjuhlia.... :D


    • iivari

      ...elä sie ota liian todesta noita miun rustailuja.
      Ei ne aina kuvaa mielialoja :)
      Hiekkaan kun lisää sementtiä ja vettä...niin tulee aika kestävä piirros.
      Ps. munkit tuon sitte seuraaviin kahvihetkiin.. ja hillo sellaisia...

      • *MURUKULTA*

        Kaikki tässä elämässä on otettava tosissaan! ;))))
        No, joopa vissiin,,
        Hehe.. Muru kun on tehnyt näitä sementtilaattojakin,
        niin minä se löin jalkani ja käteni tieten sellaiseen löllölaattaan, (ja kissa kanssa..)
        oikein hollivootin-tyyliin..mutta se koko laatta on painui pikkuhiljaa maahan,,,:\
        Mikään ei ole pysyvää....

        Ja nyt minä jään odotteleen niitä hillomukkejas..iivari..
        Mukvaa ja iloista pvää sinne Muru vilikuttaa! :)


    • iivari

      ...elä sie ota liian todesta noita miun rustailuja.
      Ei ne aina kuvaa mielialoja :)
      Hiekkaan kun lisää sementtiä ja vettä...niin tulee aika kestävä piirros.
      Ps. munkit tuon sitte seuraaviin kahvihetkiin.. ja hillo sellaisia...

    • padme_amidala

      ..iiihana runo ja ihana kipale. Voi että, eilen just sanoin töissä, että kun tuo kiireinen homma loppuu, haluan päätöslahjaksi menolipun kauas. Oli niin rentouttava tunnelma kappaleessa,että ihan alkoi harmittaa tämä iänikuinen kiire ja ylityörumba *huokaus*.

      Kiitos sinulle hyvästä lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Välillä pitää vain olla sitä kiirettä, että osaa nauttia siitä hiljaisuudesta ja niistä hetkistä jolloin voi olla itsensä kassa tai muuten vain pois kaiken arkeen liittyvän läheltä..

        Rannalla näkee väliin kahdet askeleet vierekkäin välillä vain yhdet,,
        Näin se menee - Viisaat kutsuvat sitä elämäksi..:)

        Hiljaisessa aamupvässä Muru toivottaa pirtsakkaa sabattia sinne padme_! :)
        Kyllä se tästä kohta vilkastuu....;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe