Onko 40 nainen

seksikäs?

Ajatelkaas nyt. Kokemusta omaava ja sinut itsensä kanssa. Vielä kroppakin suht kuosissaan ja pilkettä silmäkulmassa. Ei enää tyttövuosien votkotuksia. Moni mies kokisi hekuman hetkiä hänen kanssaan. Nelikymppinen ei ole vanha vielä mihinkään!

22

2467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuosissa66

Kuvaamiasi nelikymppisiä naisia on harvassa - itse tosin kuulun sellaisiin. ;)

Oliks toi kysymys miehen vai naisen tekemä? Jotenkin tuntuu, että omaa viehätystään epäilevän nelikymppisen...

• kaikille tasapuolisesti

Joo olen itsekin vielä kuosissa oleva nainen. Ensiviikolla 42 tulee mittariin. Mutta oikeassa olet. Nimittäin epäilen omaa viehätysvoimaani mieheni silmissä. Katselin kerran tässä saunasta tultuani itseäni peilistä, että roikkuuko perse. Ei roikkunut..hmmm...Huvitti nimittäin tuo suomalaisten tekemä seksituktkimus. Väittivät mukamas, että miesten seksuaalinen halukkuus olisi säilynyt ennallaan. Mikseivät kysyneet mieheltäni? Hän olisi tehnyt poikkeuksen tähän tutkimukseen. Mulle ei riitä 3 kertaa kuussa lakanoiden välissä ilakointi. Täytyy odottaa miehen 50 villitystä..heh

• Rattus sp.

Tuli vain mieleeni, pitäisikö olla? Voihan sen kokea myös haittana. Helpompaa olla suurimmalle osalle miehistä androgyyni. Sellainen, jonka kanssa vaihdetaan kuulumiset ilman taka-ajatuksia.

Oikeastaan minulle riittää se, että on yhdelle miehelle enemmän. Siihen kuuluu tuo seksikkyyskin ;).

Edelleenkin ajatuksissa, että sitten seitsemänkymppisenä menen hyppäämään laskuvarjolla. Ikä on monesti kiinni korvien välistä. Ja ainahan löytyy vanhempia miehiä, jotka pitävät nuorena :).

• Ohhoh!! ja hehheh

Jahas vanha akka se täällä kirjoittelee, täytin juuri 40v. Mietin kovasti että miksi sitä jopa naisten itsensä mielestä nainen on vanha jo 4-kymppisenä, saman ikäistä miestä taas ei millään mieltäisi vielä vanhaksi? Ja kun se miehen keski-ikäkin on alhaisempi kuin naisen, -siis ennustettua elinikää arvioiden. Mikäs hätä sitä vielä tässä iässä olisi naisenkaan...=)? Nokka pystyyn rakkaat siskot, älkää antako miesten vaatimusten ikuisesta parikymppisen ulkonäöstä painostaa.

• Tyytyväinen siihen
        Ohhoh!! ja hehheh kirjoitti:

Jahas vanha akka se täällä kirjoittelee, täytin juuri 40v. Mietin kovasti että miksi sitä jopa naisten itsensä mielestä nainen on vanha jo 4-kymppisenä, saman ikäistä miestä taas ei millään mieltäisi vielä vanhaksi? Ja kun se miehen keski-ikäkin on alhaisempi kuin naisen, -siis ennustettua elinikää arvioiden. Mikäs hätä sitä vielä tässä iässä olisi naisenkaan...=)? Nokka pystyyn rakkaat siskot, älkää antako miesten vaatimusten ikuisesta parikymppisen ulkonäöstä painostaa.

Samaa ikäkymmentä edustan itsekkin. Itselläni on tunne että 40v miehet metsästää vain ja ainoastaan nuoria tyttöjä siksi että kokevat meidät pelottaviksi. Onko asia niin että huomaamme heidän puheissaan lapsellisuuden ja puutteensa? Sen vuoksi siitä on tullut meille ns"ikärasismi."
        Kysymys vain kuuluu millaiset keskustelut mahtaakaan olla 20v. naisella ja 40v. miehellä? Ovatko samalla aalto pituudella?

• Rattus sp.
        Ohhoh!! ja hehheh kirjoitti:

Nelikymppiset miehet eivät ole yhtään sen nuorekkaampia kuin nelikymppiset naiset. Joskus näyttää unohtuvan :).

Toisaalta kysymyshän on kuitenkin yksilöistä. Ei kaikki kaksi- tai kolmikymppiset ole sen seksikkäämpiä.

Iloinen ja energinen ihminen on mielestäni aina kaunis. Arvoni ovat jossakin muualla kuin seksissä. Sanan seksi korvaisin sanalla rakastelu. Rakas ihminen on muutakin kuin seksiobjekti - "unilelu", ystävä, seikkailukumppani ym..

• Rattus sp.
        Tyytyväinen siihen kirjoitti:

Samaa ikäkymmentä edustan itsekkin. Itselläni on tunne että 40v miehet metsästää vain ja ainoastaan nuoria tyttöjä siksi että kokevat meidät pelottaviksi. Onko asia niin että huomaamme heidän puheissaan lapsellisuuden ja puutteensa? Sen vuoksi siitä on tullut meille ns"ikärasismi."
        Kysymys vain kuuluu millaiset keskustelut mahtaakaan olla 20v. naisella ja 40v. miehellä? Ovatko samalla aalto pituudella?

Haluaisitko miehen, joka ei pystyisi keskustelemaan tasavertaisesti? Eli miehet, jotka haluavat nuoremman, saavat edelleen jahtailla nuorempia :). Tulkoon tavallaan onnelliseksi.

Kyllä niitä mukavia miehiä löytyy. Suurin osa, luojan kiitos, on sellaisia :).

• olen yli 40v mies ja

voin kyllä omalta kohdaltani sanoa, että minua ei 20v alkuiset kiinnosta juuri mitään. Itselläni pari suhdetta itseäni vanhempiin naisiin ja voin kyllä sanoa, että nuorempien kanssa ei moista iloa olisi keltään saanut.

Kuten joku jo mainitsikin, aikuinen nainen tietää mitä haluaa :)

Nam!

• ...ngg

esittää epäilyksensä seuran tasosta jo kenties
        voisi 'vice versa' epäillä hakeutumisen kohdistu-
        van ryhmiin, joissa näitä "lapsellisia puheita ja
        puutteellisuuksia" esiintyy. Kuinka sitten, jos
        seura osoittautuukin haasteellisemmaksi, jopa
        niin, että oma ulosanti kääntyykin itseään vas-
        taan "lapsellisena"? Fiksu mies onkin yhtäkkiä
        se kauhistus, joka saattaa nähdä lävitsesi?

Omana empiirisenä kokemuksena tiedän, että naiset
        ryhmissä haluavat hallita keskustelua pyrkien
        vahvojen alueidensa puheenaiheiden ylläpitämiseen
        ja auta armias, jos nainen saadaan kiinni puhu-
        masta puutaheinää...

Minulla taas on "tunne", että kirjoituksessa on
        tuotu esiin vain sangen suppean kokemuksen tuoma
        yleistys ja aika ontuva sellainen, jos kirjoitta-
        jan tunne on mainitun kaltainen ja kapea. Se kos-
        kee vain pientä osaa miehistä ja pätee yhtä lail-
        la naisiin.

---

Henkilökohtaisesti koen 40v. paljon mielenkiin-
        toisena, parempana ja seksikkäämpänä.

• Tyytyväinen siihen kirjoitti:

mies metsästää kaksikymppisiä naisia suon sen heille :=)
        enemmän siinä pitää olla rohkeutta kuin nelikymppisen naisen metsästyksessä :=)
        kuwittele nelikymppinen mies jossain diskossa :=)
        juh olen käynyt itsekin :=)
        me sopeudutaan sinne paljon helpommin kuin neikymppiset naiset :=)
        woimme mennä sinne jopa yksin :=)
        mutta ko naiset aina porukassa :=)
        toki löytyy yksilöitä :=)
        ja nyt asiaan
        kerropa omin sanoin ne puutteet ja lapsellisuus? :=)

mistä keskustelee kaksi nelikymppistä?
        ja owatko silti samalla aaltopituudella :=)

• Rattus sp. kirjoitti:

Nelikymppiset miehet eivät ole yhtään sen nuorekkaampia kuin nelikymppiset naiset. Joskus näyttää unohtuvan :).

Toisaalta kysymyshän on kuitenkin yksilöistä. Ei kaikki kaksi- tai kolmikymppiset ole sen seksikkäämpiä.

Iloinen ja energinen ihminen on mielestäni aina kaunis. Arvoni ovat jossakin muualla kuin seksissä. Sanan seksi korvaisin sanalla rakastelu. Rakas ihminen on muutakin kuin seksiobjekti - "unilelu", ystävä, seikkailukumppani ym..

tuohon woisi lisätä tjn
        ei niin mitään :=)

• nana06
        Rattus sp. kirjoitti:

eihän seksikkyys ole ikäkysymys...eikä pelkästään ulkonäkökysymys...seksikkyyteen vaikuttaa henkilön kokonaisuus...ääni...eleet...itsevarmuus...

• mielestä

nainen on silloin kauneimmillaan !

• tottakai

Erittäin seksikäs.

• salpi

olin teini-ikäinen ja näin naisen uimarannalla.
      Hän oli reilusti ylipainoinen, kuin "rantapallon" nielaissut, mutta hän oli kaunis...ihmettelin että kuinka ihminen joka painaa kolme kertaa enemmän kuin kanssa sisarensa, voi herättää mielikuvan; kaunis.

tästä on noin 25 vuotta ja muistan hänet yhä; säteilevän, sexikäs, lähes mummo ikäinen.
      ainut selitys jonka olen löytänyt asialle, että seksikkyys ja kauneus, ne todella tulevat sisältä ja me muut vain yritämme kuorruttaa maskilla naamaamme.

• Eräsmies...

Ennenminkin on sensuelli ja miellyttävä; seksikkyys on jotenkin jo niin tavanomaista ja tylsää, että kaipaa jo naisessa sellaista aikuisen naisen varmuutta ja naisellisuutta.

Aikuisen miehen silmää miellyttää tyylikäs leidi, jolla on itsetunto kohdallaan, on miellyttävä ja herttainen.

• halkopino

Harvoin on yli 40 leidellä pehmeyttä jäljellä. Kovia karkeita näkemyksiä ja vääristynyt kuva itsestään. Koirantaluttaja prinsessoja ja hyökkääviä. Vapaana on ne jotka olivat jakojäännöksiä jo nuorempanakin. Mutta entäs ne poikkeukset joita kyllä on, upeita mimmejä huumorintajuineen..

• nuorekas mieli
        halkopino kirjoitti:

Harvoin on yli 40 leidellä pehmeyttä jäljellä. Kovia karkeita näkemyksiä ja vääristynyt kuva itsestään. Koirantaluttaja prinsessoja ja hyökkääviä. Vapaana on ne jotka olivat jakojäännöksiä jo nuorempanakin. Mutta entäs ne poikkeukset joita kyllä on, upeita mimmejä huumorintajuineen..

Kyllä mä oon kans 40 nainen, uhkee....vaalee, pitkä.
        Nautin musiikista paljon ja härskistä huumorista. En oo todellakaan vanha.
        Mieskin on jo kertaalleen vaihtunut...
        Uusi elämä alkoi just 4-kympin jälkeen.

• asdfasdfasdf
        nuorekas mieli kirjoitti:

Kyllä mä oon kans 40 nainen, uhkee....vaalee, pitkä.
        Nautin musiikista paljon ja härskistä huumorista. En oo todellakaan vanha.
        Mieskin on jo kertaalleen vaihtunut...
        Uusi elämä alkoi just 4-kympin jälkeen.

Ja lihava, rupsahtanut ja paksu sarvikuono, joka luulee itsestään hiukan liikoja. Mies vaihtaa tollaset kotkottajat nuorempiin ja kauniimpiin...yritä jo nainen tajuta...kunhan selvität itelles, kuinka vanha lopultakin olet, et huijaa muita yhtään millään.

• Vapaa-ajattelijatar
        asdfasdfasdf kirjoitti:

Ja lihava, rupsahtanut ja paksu sarvikuono, joka luulee itsestään hiukan liikoja. Mies vaihtaa tollaset kotkottajat nuorempiin ja kauniimpiin...yritä jo nainen tajuta...kunhan selvität itelles, kuinka vanha lopultakin olet, et huijaa muita yhtään millään.

Ja minä vanha nainen olen jo kohta 50 mutten silti kuullosta koskaan noin katkeralta kuin sinä. Olen iloinen ja energinen, toki välillä väst ja haluton mutta elän mielestäni elämäni toiseksi ihaninta aikaa. Ihanin aika oli kotiäitivuoteni. Nyt teen juuri sitä työtä, mitä olen aina halunnut, opiskelen, ulkoilen ja pidän muutenkin itsestäni hyvää huolta. Talous on kunnossa ja aviomieskin pysynyt rinnalla 30 vuotta; ja usko pois, on yhä "hulluna" minuun ja seksikin on upeaa.

En kaipaa nuoruutta; se tuli jo elettyä. En myöskään halua näyttää nuorelta; se olisi ristiriidassa ajatusteni ja arvojeni kanssa. Olen keski-ikäinen nainen ja haluan olla myös sitä!

• walkwoman
        Vapaa-ajattelijatar kirjoitti:

Ja minä vanha nainen olen jo kohta 50 mutten silti kuullosta koskaan noin katkeralta kuin sinä. Olen iloinen ja energinen, toki välillä väst ja haluton mutta elän mielestäni elämäni toiseksi ihaninta aikaa. Ihanin aika oli kotiäitivuoteni. Nyt teen juuri sitä työtä, mitä olen aina halunnut, opiskelen, ulkoilen ja pidän muutenkin itsestäni hyvää huolta. Talous on kunnossa ja aviomieskin pysynyt rinnalla 30 vuotta; ja usko pois, on yhä "hulluna" minuun ja seksikin on upeaa.

En kaipaa nuoruutta; se tuli jo elettyä. En myöskään halua näyttää nuorelta; se olisi ristiriidassa ajatusteni ja arvojeni kanssa. Olen keski-ikäinen nainen ja haluan olla myös sitä!

On tosi upeeta lukea naisten kirjoituksi, jotka luottavat itseensä ja joilla on elämässä paljon hyvää!Kadehdin pitkiä,onnistuneita liittoja, mieletöntä, ja seksikin toimii vielä, uskomatonta!!! Asenne on tärkeetä, voi ruikuttaa jos haluaa, voi olla ruma, jos haluaa olla! Positiivinen elämänasenne ja iloiset, hymyilevät kasvot jo tekevät ihmisestä kauniin, ihmiset kiinnostuu! Tosihan tietysti on, että miehet juoksevat munansa perässä, mutta senhän tiedämme, ettei ketään voi väkisin pakottaa rakastamaan ja haluamaan just sua/mua!

• uusi elämänjakso
        walkwoman kirjoitti:

On tosi upeeta lukea naisten kirjoituksi, jotka luottavat itseensä ja joilla on elämässä paljon hyvää!Kadehdin pitkiä,onnistuneita liittoja, mieletöntä, ja seksikin toimii vielä, uskomatonta!!! Asenne on tärkeetä, voi ruikuttaa jos haluaa, voi olla ruma, jos haluaa olla! Positiivinen elämänasenne ja iloiset, hymyilevät kasvot jo tekevät ihmisestä kauniin, ihmiset kiinnostuu! Tosihan tietysti on, että miehet juoksevat munansa perässä, mutta senhän tiedämme, ettei ketään voi väkisin pakottaa rakastamaan ja haluamaan just sua/mua!

8 v sitten eronnut nainen. Eron jälkeen keskityin pelkästään lapseen - töihin - opiskeluun. Nyt 44-v olen jälleen alkanut elää uutta naiseuttani. Ja täysin tyytyväisenä itseeni. Miehiä tuntuu löytyvän, tasokkaita sellaisia. Mutta tällä hetkellä minuun on eniten ihastunut 35-v mies.... Ja se seksikin on taivaallista... Mietin vain hetken ikäeroamme, ja kun se ei häntä haittaa, niin ei kyllä minuakaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe