SP 3 ?

Asensin Sp3:n koneelle käynnistin koneen uudelleen.
Ei käynnistynyt edes edellinen toimiva versio.
Viansietotilssa poistin päivityksen.
Taas kone toimii...Mikä meni pieleen?
Eikö nuo ole kuitenkin tärkeitä päivityksiä.

11

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WinTiedottaja
      • No onneksi oli minussa senverran nörtin vikaa et osasin toimia ja poistaa.
        Gigantti myy koneen mukana tumpelolisää,
        jos kone ei toimi voi viedä nörttipojille korjaukseen.
        Kuinka moni on tämän päivityksen takia joutunut viemään.
        Kiitos vastauksesta ja hyvää viikonloppua=)


      • ???

        "Oma w2000 ei päässyt enää nettiin tärkeän päivityksen jälkeen"


      • W2000--


      • Pege81

        Joillakin noita ongelmia tuntuu olevan enemmän, kuin tarpeeks. Itellä kahteen koneeseen asennettu SP3:nen, eikä kummassakaan mitään ongelmia. Molemmat menee nettiin ihan kiltisti, toinen ei tosin verkossa ole kuin hyvin satunnaisesti. Se Linux ei ole mikään autuus onneen, eli sitäkään ei jatkuvasti kannattaisi olla mainostamassa.


    • ja virustorjunta

      niin eipä noita päivityksiä tarvitse mikäli kaikki toimii. Virustorjunnan päivitys on ainoa tärkeä. Näyttää siltä että on olemassa joku päivittäjien uskonto joka on kait tarkoitettu niille joille päivittäminen on ihan harrastus. Päivittäjät eivät yleensä tee koneellaan mitään järkevää vaan imuroivat kaiken ilmaiskaman mitä netistä saa.
      XP:lle riittää SP2 vielä pitkän aikaa. Sitten jos tulee vastaan apparaatti mikä ei toimi niin voi harkita SP3:sta. Ja SP2 on uudistunut vuosien mittaan eli voi pistää tuoreemman SP2:n edellisen päälle.

      • -->

        On se nyt perkele, että kuluttajat eivät saa korvauksia koska heille on myyty käyttöjärjestelmä joka ei toimi kuten pitää!!!

        Jos Microsoft ilmoittaa tärkeistä päivityksistä ja suosittelee ne välittömästi lataamaan niin silloin niihin pitäisi voida luottaa eivätkä ne saisi sotkea konetta.

        Ja vaikka et ottaisi päivityksiä niin Microsoft saattaa silti asennella ne, kuten Vistaan joka sekin päivitys sotki useat koneet. Microsoft joutui myöntämään että päivityksiä saatetaan asentaa käyttäjien tietämättä.

        Joka tapauksessa Windows ei toimi kuten pitäisi joten olisiko aika kuluttajien saada korvausta viallisesta tuotteesta.


      • Puhu puppua
        --> kirjoitti:

        On se nyt perkele, että kuluttajat eivät saa korvauksia koska heille on myyty käyttöjärjestelmä joka ei toimi kuten pitää!!!

        Jos Microsoft ilmoittaa tärkeistä päivityksistä ja suosittelee ne välittömästi lataamaan niin silloin niihin pitäisi voida luottaa eivätkä ne saisi sotkea konetta.

        Ja vaikka et ottaisi päivityksiä niin Microsoft saattaa silti asennella ne, kuten Vistaan joka sekin päivitys sotki useat koneet. Microsoft joutui myöntämään että päivityksiä saatetaan asentaa käyttäjien tietämättä.

        Joka tapauksessa Windows ei toimi kuten pitäisi joten olisiko aika kuluttajien saada korvausta viallisesta tuotteesta.

        ...Microsoft joutui myöntämään että päivityksiä saatetaan asentaa käyttäjien tietämättä....

        Linkkiä peliin väitteesi tueksi. Ei taida löytyä. Microsoftilta ei ole tullut yhtään päivitystä, joka asennettaisiin käyttäjän tietämättä.
        Ja ihmettelen, miten jotkut saavat koneensa sekaisin aina, kun jotain päivityksiä tulee. Itsellä ei ole tapahtunut koskaan, ja aina olen kaikki päivitykset ottanut. Käyttis XP.


      • Perjantai, 14.9.2007
        Puhu puppua kirjoitti:

        ...Microsoft joutui myöntämään että päivityksiä saatetaan asentaa käyttäjien tietämättä....

        Linkkiä peliin väitteesi tueksi. Ei taida löytyä. Microsoftilta ei ole tullut yhtään päivitystä, joka asennettaisiin käyttäjän tietämättä.
        Ja ihmettelen, miten jotkut saavat koneensa sekaisin aina, kun jotain päivityksiä tulee. Itsellä ei ole tapahtunut koskaan, ja aina olen kaikki päivitykset ottanut. Käyttis XP.

        http://sektori.com/uutinen/microsoft-päivittää-windowsia-salaa/7859/


      • ole koskaan valmis
        --> kirjoitti:

        On se nyt perkele, että kuluttajat eivät saa korvauksia koska heille on myyty käyttöjärjestelmä joka ei toimi kuten pitää!!!

        Jos Microsoft ilmoittaa tärkeistä päivityksistä ja suosittelee ne välittömästi lataamaan niin silloin niihin pitäisi voida luottaa eivätkä ne saisi sotkea konetta.

        Ja vaikka et ottaisi päivityksiä niin Microsoft saattaa silti asennella ne, kuten Vistaan joka sekin päivitys sotki useat koneet. Microsoft joutui myöntämään että päivityksiä saatetaan asentaa käyttäjien tietämättä.

        Joka tapauksessa Windows ei toimi kuten pitäisi joten olisiko aika kuluttajien saada korvausta viallisesta tuotteesta.

        niin kun kaikki tietävät jotka koneiden kanssa ovat olleet enemmän tekemisissä. Tulee uusia releitä, uusia siltauksia jne. Monihan on kyllästynyt johonkin Linuxiin kun moni asia ei tunnu toimivan ja resursseja sen kehittämiseen ei ole kun kaikki pitää olla ilmaista. Siten siihen ei edes voi vaatia mitään toimivaa päivitystä.
        XP:n kohdalla kaikki pelaa vielä SP2:lla. No onhan siihen tullut Framework jota jotkut ohjelmat haluavat. Pelaajille on DX10 jos sattuu olemaan himopelaaja, tuohan tuli ilmaiseksi Vistan mukana. Itse en Vistasta pidä, joku muu taas tykkää vielä helpommasta käytöstä kun XP. Noita kun vertaa taas Linuxiin niin siinä palataan menneisyyteen ja oikeastaan DOS aikaan. Eihän vanhoissakaan systeemeissä välttämättä pahaa ole, vaikkapa Xeroxin Ventura oli DOS versiona todella hyvä. Ihan samankaltainen kun XP:n käyttö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe