Onko normaalia

että nelosia

tulee jokaisessa pelisessiossa? Eikös todennäköisyys ole jotain 1:3000?

6

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

Jos todennäköisyys nelosille on 1:3000, pelaat sessiossa vaikka 100 kättä 10 hengen pöydässä, on todennäköisyys sille, että neloset tulee jo luokkaa 29%.

Jos pelaat vaikkapa 500 kättä, on todennäköisyys että neloset tulevat jo luokkaa 81%.

Kysymys kuuluukin, minkä pituisia sessioita pelaat.

• eikä 1:3000

Täytyy muistaa, että texas hold'emissa kaikki pelaajat saavat käyttöönsä 7 korttia (2 hoolia ja 5 yhteistä), joten todennäköisyys saada mikä tahansa pokerikäsi on suurempi kuin esim. sökössä.

13*(48!*3!)/52 nCr 7 = 0,00168...

1/0,00168... = 595

Nämä laskut kertovat sen, että texas hold'emissa saat neloset keskimäärin kerran 595 jaossa. Kun pöydässä istuu 10 pelaajaa, nelosia tulee aika usein.

• sököstä!

Tuskin noin hakusessa on tiedot kaverilla, jolla on aihetta epäillä jotain. Eli ainoa virhe oli, että tuli kirjoittamaan asiasta väärälle palstalle. Hieman tarkemmin ensi kerralla! Jookos?

• ollut sököä
        sököstä! kirjoitti:

Tuskin noin hakusessa on tiedot kaverilla, jolla on aihetta epäillä jotain. Eli ainoa virhe oli, että tuli kirjoittamaan asiasta väärälle palstalle. Hieman tarkemmin ensi kerralla! Jookos?

Netissä ei yksinkertaisesti ole sököä tarjolla kuin b2b:llä, eikä sielläkään kovin suosittua ole.

Olen kyllä erittäin varma, että op puhui juurikin texas hold'emista, johon oli katsonut todennäköisyydet väärästä paikasta.

"Tuskin noin hakusessa on tiedot kaverilla, jolla on aihetta epäillä jotain."

Mä nään tän ihan päinvastoin. Ne tyypit, jotka täällä jostain epäsatunnaisuudesta valittavat eivät ymmärrä hevonpaskaakaan varianssista ja odotusarvosta, eikä nuo heitä kiinnostakaan.

• yritin...
        ollut sököä kirjoitti:

Netissä ei yksinkertaisesti ole sököä tarjolla kuin b2b:llä, eikä sielläkään kovin suosittua ole.

Olen kyllä erittäin varma, että op puhui juurikin texas hold'emista, johon oli katsonut todennäköisyydet väärästä paikasta.

"Tuskin noin hakusessa on tiedot kaverilla, jolla on aihetta epäillä jotain."

Mä nään tän ihan päinvastoin. Ne tyypit, jotka täällä jostain epäsatunnaisuudesta valittavat eivät ymmärrä hevonpaskaakaan varianssista ja odotusarvosta, eikä nuo heitä kiinnostakaan.

Nooh, antaa aloittajan kertoo, onko hän totaalisesti ulapalla näissä asioissa vai vain yleisesti tyhmä. Vai oliko sittenkin kyseessä peli, jota ei voi netissä pelata... Selityksiä odotellaan.

• taskuvärisuora

Ei ole mitään ihmeellistä moisessa vaikka tulisi useammin kuin kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3568
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2363
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2006
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1616
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1254
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      73
      898
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      889
    Aihe