Kummitus/paranormaali yms

Elokuvat.

Kertokaas jotain hyviä kummitus/paranormaali elokuvia joko tosi tapahtumiin perustuvia tai sit ihan jotain muita

13

2266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustua..

tositapahtumiin, mutta itse tykkäsin tosi paljon The Others ja kuudes aisti -elokuvista.

• reeeinikainen

Emily Rosen riivaaja, perustuu tositapahtumiin, ja onhan noita...

• muahaa
        reeeinikainen kirjoitti:

Emily Rosen riivaaja, perustuu tositapahtumiin, ja onhan noita...

Olikohan tämä nyt Kolmastoista aave nimeltään tämä yks, sitten on ihan klassinen kummitustalo elokuva, Paholaistalo, jaaaa...mitäs niitä vielä on..Aavelaiva, The Eye on käsitykseni mukaan...:P mene makuunin tai muun videovuokraamon sivuille ja etsi sieltä :)

• tämä tulee mieleen

Kummitus lennolta 401, vuodelta 1978 on tositapahtumiin perustuva heiman dramatisoitu elokuva. Tunnen kuitenkin tapauksen sattuneista syistä hyvinkin tarkasti ja on pakko myöntää että vaikka kummitusjuttuihin helposti suhtautuu skeptisesti niin tämä 401 tapaus pistää miettimään. Materiaali perustuu oikeisiin lentokoneiden mustiin laatikkoihin ja lokikirjoihin. Tästä oli myös Discovery Channelilla tunnin mittainen dokumetti...

Fiktiiviset höpö höpö leffat on sitten asia erikseen...

• Mankkaan Mirkku

Se kannattaa katsoa ihan Jack Nicholsonin roolisuorituksen vuoksi. Ja vilisee paranormaaleja ilmiöitä.

t. Mirkku

• tuotaaaa

emily rosen riivaaja

se on todella hyvä, mutta ei kannata katsoa jos oot heikkohermoinen. oli muistaakseni K15(ihmeellistä kyllä). itse olen aika herkkä tollasille henkiolento ym. riivaaja jutuille. olen katsonut kyseisen elokuvan 2 kertaa. ekan kerran jälkeen olin ihan paniikissa. yöllä oli vaikee saada unta ja kaiken lisäksi heräsin yöllä tasan kello 0300. :D jos katot leffan niin varmaan uskot kuinka hirvitti.

• Ninnu*

Entity...seksuaalisia hyökkäyksiä yksinhuoltajan kimppuun....jatkuvat edelleen...
      Riivattu, opiskelijatytön päälle hyökätään ja henki ottaa vallan hänessä
      Luojan tähden paetkaa-kirottu talo, joka rakennettu intiaanien hautausmaan päälle yms.
      Ja eräs Rickhard Geren leffa, jossa ihmiset näkivät 60-luvulla n.2m "yöperhonen" olennon pihoillaan jne...Näitä riittää...en edes muista kaikkia nimiä...Manaajassakin paljon faktoja...

• Hilpeä

Thaimaalainen elokuva..kauhistuttavan jännittävä. =)

• Yavanna

Suoka anteeksi ilon pilaaminen, mutta olisihan tän olisi voinut tuolla leffapuolen palstoilla kysyä ja vastauksiakin tulisi enemmän.

Lisään nyt listaan kuitenkin pari leffaa, Withe Noise ja Withe Noise 2 ja lisäksi Langoliers.
      Kaks ensimmäistä on ihan viihdyttäviä, samoin Langoliers, joskin sen maailma on sellainen, että saattaa mennä vähän yli.
      Paranormaalia paremmin Langoliersia kuuvaisi sana surrealistinen.

Niin ja sheriffi sanokoon tähän ketjuun oman painavan sanansa, jos katsoo aiheelliseksi.

• on tullut

Discovery-kanavalta tuli ainakin viime vuonna
      aamuyöstä tositapahtumiin perustuvia kummitusjuttuja, jotka oli lavastettu. Välissä
      henkilöt, joille oikeasti kaikki tapahtui, kertoivat asiastaan.
      Oli tosi karmivia juttuja. Usein oli niin että perhe oli muuttanut lapsineen vanhaan taloon ja
      sitten alkoi tapahtua.

• kookosmies

grave encounters. ei ole sen voittanutta pelottelussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5915
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      51
      5394
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3768
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3524
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59