MINÄ VALVON - MINÄ ODOTAN SINUA

♥)¤(•••)o•¤♥¤•o(•••)¤(♥


Se aika on jo käsillä
jolloin kaikki valmistautuu
suureen hiljaisuuteen


Mutta - Rakkaani -

Kulje minua kohti

Älä anna pimeyden
katkaista kulkuasi


Kun luonto nukahtaa
kuin satavuotiseen uneen -

Minä valvon

Valvon aina siihen asti
kunnes tunnen
rintasi sykkeen
hehkuvaa poskeani vasten


♥)¤(•••)o•¤♥¤•o(•••)¤(♥

12

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkata yön hiljaisuudessa.
      Uuteen päivään.
      Uuteen viikkoon.
      Tervehtien MURUKULTAA.
      Kiittäen kauniista lukuhetkestä.

      • *MURUKULTA*

        Täytyy vain sytytellä lyhtyjä kuistille,
        että näkee vieras tulla,
        kun pimeys vain levittää viittaansa aina vain aiemmin
        ja päivänvalon täytyy väistyä.

        Toivotaan että syksy olisi aurinkoinen kuitenkin
        ja kuiva silloin mielikin pysyy pirteempänä kaikilla.

        Mukvaa alkavaa maanantaita, Gitta ja
        kyllä se vain tuo aurinko alkoi pilkistään pilven takaa! :))


    • padme_amidala

      ..viimeistelty herkkä kokonaisuus kaipuusta. Tuo viimeinen säe oli kaikkein paras. Hehkuva poski hänen rintaansa vasten painettuna *haaveellinen huokaus*

      Kiitos lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Itse asiassa tuo viimeinen muuttui ruudulla vielä,
        tuijotin sitä -->@@ silmät soikeena ainakin sata vuotta, että ei stemmaa,,, mitä mitä MITÄ!...
        Sitten oli pakko herättää iso-G, että sanos ny, mua väsyttää jo, ja sitten tuli 'hehkuva'...;þ

        Mutta eihän sitä tiedä jos vaikka nuo harmaat aivosoluni siitä piristyisi,
        sain nimittäin yllättäin kax sankollista marjoja vartavasten mulle!! :O
        No vähä olin haavi auki, mutta; 'ihmiset on!'
        Marjapuskista en ole vielä tähän pvän mennessä oikein innostunut, hehe,,,joten sitäkin mahtavampi on saada niitä herkkuja!

        Ja kun pidit runostanikin niin,,Tänään on hyvä pvä eiköstä vaan ja tämähän on laitettava kiertämään!
        Kiitos padme_ mukvaa pvää maanantain! :)


    • kaaru

      Sinähän nukut kuin
      Ruususen unta
      valvot unessa'
      odotat että
      suudelmin herätetään'
      pitkästä unesta
      rakkauteen

      Pidin..

      Hellyyttä päivääsi:)))

      • *MURUKULTA*

        hihi...Ritarilla on varmaan mennyt hevoinen
        epäkuntoon kun ei näy eikä kopse kuulu,, ;D
        Sama mennä bunkkaan ja ottaa vaikka hyvä kirja ja..
        zzzZZzz..köhöm...lukea tietty, sillä aikaa.
        T.Airaksisen kirja rummuttaa vieläkin pöydänkulmalla lehtiään,,mmmmm!!..
        Juujuuh kyl mää...kunhan ehdin,,,Tai vaikka nyt! :O

        Mukvaa päikkäriä,,,eiku pvää kaaru ja kiitos käynnistäsi Murukulta täältä haaveista vilkuttaa... :)
        http://www.youtube.com/watch?v=C-6fYCMqSN4&NR=1


    • se muru kirjoittaa oli rakkaalle hieno kutsu kukahan se olla vois

      • *MURUKULTA*

        Kasvunpyrähdys, vain muutama hetki ja sitten kaikki onkin ohi..
        Tulee hiljaisuus, valkoisena vaippaan kietoo,
        Mutta - kuitenkin - lyhdyt sytytetty
        kulkijan toivotun nähtäväksi,
        Pimeään sanansaattajaksi - kotisataman valoksi

        Näin se ilta jälleen on ovella,
        Kiitos, zagri, kun kävit kylässä,,hih,,
        Murun lyhty on sitten se joka on vihreä ja siinä on leppäkerttuja,, ;þ


    • Autojobb. S-S Koponen

      Olet joskus nimeni maininnut joten
      saanen esittäytyä:
      Olen Sulo-Sylvester Koponen
      päivää!
      Minäkin pidän runoistasi...vaikka olen
      paatunut bisnesmies niin nytkin tipahti
      kyynel silmäkulmasta kun tuota
      kaihoisaa runoasi luin..ihan oikeasti

      Olen täällä kylässä luovuttamassa olympiakomitean
      myöntämää senioritunnustuspalkintoa
      93 vuotiaalle Eerolle....Hän saa mopoauton ja
      hän hihitteli että nyt hän pääsee viemään
      Murulle kokkelipiimää

      • *MURUKULTA*

        No jo minä,,,,;) Mutta tämähän on mielenkiintoista totta tosiaan!
        Ajattelinkin että onkohan nyt väliviikko kommenteissa kun oli nuo varjokisat,,
        Ne kun tunnetusti vie voimat osanottajista,,ja huoltojoukosta.
        Mutta autorokar..kauppias itse onkin kaiketi katsonut kisoja noin kuin kuin turvallisen matkan päästä ja kyllähän hienon palkinnon Eero 93v. saikin!
        Oikein mopoauton! Siinä penkka rapisee kun hän päästelee kokkelpiimän koko voimalla.

        Mutta yhtä lisälaitetta minä kyllä nyt pyytäisin siihen vielä...sellaista paikannuslaitetta, kun siellä kuitenkin on niitä metsäteitä ja Eerokin on jo kunnioitettavassa iässä...Koponen ymmärtää, niin että löytyisi sitten vähän nopeampaa eikä tuhraantuisi koko iltaa etsinnöissä..

        Näin sitä ollaan nyt esittäydytty ja kiitos kovasti kauniistakin mielipiteestä ja tervetuloa toistekin.
        Murun kellarin luo löytää, kun näkee sellaisen lyhdyn keikkumassa pihlajanoksassa.. :)


    • I H

      laita tähtesi loistamaan
      kuusi kulkuani varjostamaan
      tulen yllättäen
      viereesi vierähtäen

      olen vaaroista väsynyt
      soista yli rämpinyt
      pelkkään leipään kyllästynyt

      haluaisin jo karjalan-piirakkaa
      munavoilla päällisen koristaa
      viinilasia kanssasi kilauttaa
      jopoasi kiillottaa

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Tähti keikkuu jo pihalla
        aivan siinä kuusen veikussa

        Lyhdyn valossa pitäisi näkyä
        sillain välkähdellen ilosta

        Kuin tietäisi sekin odottaa
        tulijaa kaukaista matkustajaa

        Jolle tuoksuvan karjalanpiirakan tarjota saan
        kera viinin ja takkatulen tuohelta tuoksuvan :)

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe