Kertokaa millä saa miehen huomaamaan omat virheensä ja tulemaan vastaan esimerkiksi anteeksipyynnöllä.
Vai onko ihan epätoivoinen juttu? Olen aivan umpikujassa.
Miehen käyttöohjeita
25
1336
Vastaukset
- lukijoitako täältä
haet. Mitkä virheet missä, kuka teki ja mitä. Mitäs itse teit?
Ehkä et ole edes hänelle kertonut mitä virheitä hän on tehnyt.
Ei hän välttämättä edes tiedä mitä virheitä on mielestäsi tehnyt, jos et ole kertonut.
Itsellä oli kerran sellanen nainen joka vain mökötti sitten piti yrittää lukea ajatuksia mikä mättää. Olisi pitänyt kuulemma tajuta itsekin, että sitä ja tätä.
No se oli silloin teini-iässä mutta nykyään naisetkin jo osaavat yleensä ilmaista paremmin itseään, niin tietää mikä mättää. Ikä opettaa ja kasvattaa naisia niinkuin miehiäkin, muttei kaikkia kuitenkaan, jos ei ole älliä päässä ei voi kasvaakaan - potkukelkkakorjaaja..
me miehet ollaan täydellisiä, eikä tehdä virheitä PISTE
eikä silloin tarvi pyytää anteeksi PISTE - ilekneS
miehesi tjn
wai käwikö sulle näin->
http://www.youtube.com/watch?v=1MnSr08D2Cc- ReinoR
Ei kuule ketään voi omistaa,et sinä edes.
Vaikka iso ego on miehellä Wapaa, Willi ja katumaton.
Minun miehenä on kyllä tarvinut nöyrtyä enkä kadu sitä juttua päivääkään.
Toivottelen kaunista syksyä.
Reino ReinoR kirjoitti:
Ei kuule ketään voi omistaa,et sinä edes.
Vaikka iso ego on miehellä Wapaa, Willi ja katumaton.
Minun miehenä on kyllä tarvinut nöyrtyä enkä kadu sitä juttua päivääkään.
Toivottelen kaunista syksyä.
Reinoen ole koskaan wäittänytkään omistawani ketään ja toiwon ettei kukaan koskaan luule omistawansa toista ihmistä tjn
on senwerran iso ego ettei minuakaan woi/pysty alistaa :=)
ennemmin olen se willi ja wapaa ja ennen kaikkea katumaton tjn
samoin syksy on aina kaunis- ReinoR
A.DONIS kirjoitti:
en ole koskaan wäittänytkään omistawani ketään ja toiwon ettei kukaan koskaan luule omistawansa toista ihmistä tjn
on senwerran iso ego ettei minuakaan woi/pysty alistaa :=)
ennemmin olen se willi ja wapaa ja ennen kaikkea katumaton tjn
samoin syksy on aina kaunisMiten sä käsittelet asioita jos et koskaan kadu
mitään?
Ne jää kuule sisimpään ja sieltä ne tulee vakavina sairauksian eteen.
Mieti sitä kannattaa meinaan sanoo reino. ReinoR kirjoitti:
Miten sä käsittelet asioita jos et koskaan kadu
mitään?
Ne jää kuule sisimpään ja sieltä ne tulee vakavina sairauksian eteen.
Mieti sitä kannattaa meinaan sanoo reino.katuminen auttaa?
kuitenkin ne on taakse jäänyttä elämää
ei saa jäädä tuleen makaamaan :=)
ja huonolla muistilla ne ei jää waiwaamaan mihinkään sisimpään :=)- Muraatti
A.DONIS kirjoitti:
katuminen auttaa?
kuitenkin ne on taakse jäänyttä elämää
ei saa jäädä tuleen makaamaan :=)
ja huonolla muistilla ne ei jää waiwaamaan mihinkään sisimpään :=)etä asiat pitää tehdä niin ettei niitä tarvitse katua.
Sillä katuminen ei pyhitä enää mitään, ei anteeksipyyntökään.
Minä pyydän anteeksi vain merkityksettömiä asioita. Muraatti kirjoitti:
etä asiat pitää tehdä niin ettei niitä tarvitse katua.
Minä pyydän anteeksi vain merkityksettömiä asioita...miehen puhetta! ;) Just noin se minullakin menee
- Muraatti
Kadunmies kirjoitti:
..miehen puhetta! ;) Just noin se minullakin menee
mitäs me ...miehet ;)
Muraatti kirjoitti:
etä asiat pitää tehdä niin ettei niitä tarvitse katua.
Minä pyydän anteeksi vain merkityksettömiä asioita.mutta jos katumista tai anteeksi pyyntöä waaditaan tekemättömistä asioista :=)
ihminen on hywä keksimää omasta päästään selityksiä ja muokkaamaan niitä omiin tarkoituksiin tjn
ja silloin mie olen wääräs paikas jos joudun sellaista kuuntelee :=)
- Muraatti
O aina ikävä jos ihminen esineellistetään?
Jokainen ihminen on yksilö ja se haluaa tulla kohdelluksi sellaisenaan?
Vai miltä tuntui jos miehes hakis samanlaisia ohjeita? ja arvelis että se millä sinuun saa yhteyden menee samllai kuin naapurin Elliinkin?- sivupersooNaNa
Mulla syttyi lamppu.Aika kivoja on noin rakkaat esineet mitä on vuosien aikoina kerännyt.
Ei muuten millään luopuisi;=)
Asialliset hommat hoidetaan muuten ollaan kuin ellun kanat.
Parisuhteet on joskus vaikeita.;=( Niistä vois kirjoittaa minäkin romaanin.
Oikeestaan on hyvä että on foorumi missä voi omaa pahaa oloaan purkaa.
Kaikki ei vaan osaa kirjoittaa eikä tuoda asiaa esille.
Tsemppiä vaan myös aloittajalle;=)
Kyllä se siitä ajan kanssa . sivupersooNaNa kirjoitti:
Mulla syttyi lamppu.Aika kivoja on noin rakkaat esineet mitä on vuosien aikoina kerännyt.
Ei muuten millään luopuisi;=)
Asialliset hommat hoidetaan muuten ollaan kuin ellun kanat.
Parisuhteet on joskus vaikeita.;=( Niistä vois kirjoittaa minäkin romaanin.
Oikeestaan on hyvä että on foorumi missä voi omaa pahaa oloaan purkaa.
Kaikki ei vaan osaa kirjoittaa eikä tuoda asiaa esille.
Tsemppiä vaan myös aloittajalle;=)
Kyllä se siitä ajan kanssa .Parisuhteet on joskus vaikeita.;=( Niistä vois kirjoittaa minäkin romaanin. ?
koskakohan ne helppoja olisi :=)
mutta kaikki pitää ottaa wastaan käydä läpi ja unohtaa tjn
mutta maailma on suuri ja eteenpäin pitää aina pyrkiä :=)- sivupersooNaNa
A.DONIS kirjoitti:
Parisuhteet on joskus vaikeita.;=( Niistä vois kirjoittaa minäkin romaanin. ?
koskakohan ne helppoja olisi :=)
mutta kaikki pitää ottaa wastaan käydä läpi ja unohtaa tjn
mutta maailma on suuri ja eteenpäin pitää aina pyrkiä :=)Mutta paraniko aina vaihtamalla no ei.
Meissä on kaikissa omat vikamme,
juttu on vaan siinä mitä vikoja me siedetään eikö?
Mitä tuo tnj tarkoittaa?;=) sivupersooNaNa kirjoitti:
Mutta paraniko aina vaihtamalla no ei.
Meissä on kaikissa omat vikamme,
juttu on vaan siinä mitä vikoja me siedetään eikö?
Mitä tuo tnj tarkoittaa?;=)mitä yleensäkään siedämme ja mitä emme :=)
luulisin siun tietäwän mitä tjn tarkoittaa :=)- sivupersooNaNa
A.DONIS kirjoitti:
mitä yleensäkään siedämme ja mitä emme :=)
luulisin siun tietäwän mitä tjn tarkoittaa :=)pikkuvirheet ei paljoa en hetkauta kun ei ole nuori.
Pieni ja avuton on ihminen tässä maailmaasa joskus siltä tuntuu;=)
Missä vanajalla liwehewiä?
Kun lukee sun calleriassa, no en mä sinne menossa
aukko vaan sivistyksessä.;=) sivupersooNaNa kirjoitti:
pikkuvirheet ei paljoa en hetkauta kun ei ole nuori.
Pieni ja avuton on ihminen tässä maailmaasa joskus siltä tuntuu;=)
Missä vanajalla liwehewiä?
Kun lukee sun calleriassa, no en mä sinne menossa
aukko vaan sivistyksessä.;=)tuo aukko on tukittu :=)
petäys hotellin lähellä :=)
ei ei pikkuwirheet hetkauta tjn
- Jermuxi tms.
Se sun ukkos ei ole tehnyt virheitä. Puurtaa päivät pitkät ja lisää vaan pitäis tehdä...Missä on kiitos, missä tuoreet leivonnaiset, missä kuuma kylpy ja kylmä olut, missä ....siis niin paljon jää kuules puuttumaan, joten hommiin siitä nyt kuules ja hus!
- Muraatti
filee Mignon???
- Jermuxi tms.
Muraatti kirjoitti:
filee Mignon???
Ihan kauheeksi on menny toi naisten jatkuva kitinä. Ensin 25 - 40 ikäisinä ne valikoi ja valikoi ja nirsoilee...Sitten tuleekin hätä ja kaikki parhaat ukot on jo vakiintuneet ja niillä on perheet ja veneet. Nelikymppinen nainen sitten kitisee yksinäisyyttään lehdet ja netit täynnä näitä ylijäämänirsoilijoita. Eihän sellaiset kelpaa enää kunnon miehillekkään.
No asiaan. Filee Mignon kunnon perunahöystön ja viinin kera on aika Maiskis juttu. Siihen sikari, kahvi ja konjakki...Maiskis. Lisäksi illalla vielä tuoreita sämpylöitä iltateen kera...Maiskis. - Muraatti
Jermuxi tms. kirjoitti:
Ihan kauheeksi on menny toi naisten jatkuva kitinä. Ensin 25 - 40 ikäisinä ne valikoi ja valikoi ja nirsoilee...Sitten tuleekin hätä ja kaikki parhaat ukot on jo vakiintuneet ja niillä on perheet ja veneet. Nelikymppinen nainen sitten kitisee yksinäisyyttään lehdet ja netit täynnä näitä ylijäämänirsoilijoita. Eihän sellaiset kelpaa enää kunnon miehillekkään.
No asiaan. Filee Mignon kunnon perunahöystön ja viinin kera on aika Maiskis juttu. Siihen sikari, kahvi ja konjakki...Maiskis. Lisäksi illalla vielä tuoreita sämpylöitä iltateen kera...Maiskis.enämpi kyrsii nirsoilevat äijät...
Niille ei mikään kelpaa, naisten pitäs vaan olla alamaisia ja aina muka ukkoja muistaa, vaik elämässä on niinpaljon enämpikin, pitsinnypläys ja tanhut esimerkiks...
Sit ko niil äijil tulee hätä, ko ne viiskymppisinä huomaa, et parhaat kamut onkinmeneet naimisiin siin 40 korvil ja pitäskin yhtäkkiä vaimo saada viimesille kykeneville vuosille, ni sit ollaan valmiit tinkiin fileistä ja vaik mistä.
Kunhan vaan saatas pöksynpesijä.
Mut naisilla on siinä vaiheessa jo jotain parempaa menos...
Niille tunkee kolmekymppisii miehii ovist ja seinänraoista ;)))) - Jermuxi tms.
Muraatti kirjoitti:
enämpi kyrsii nirsoilevat äijät...
Niille ei mikään kelpaa, naisten pitäs vaan olla alamaisia ja aina muka ukkoja muistaa, vaik elämässä on niinpaljon enämpikin, pitsinnypläys ja tanhut esimerkiks...
Sit ko niil äijil tulee hätä, ko ne viiskymppisinä huomaa, et parhaat kamut onkinmeneet naimisiin siin 40 korvil ja pitäskin yhtäkkiä vaimo saada viimesille kykeneville vuosille, ni sit ollaan valmiit tinkiin fileistä ja vaik mistä.
Kunhan vaan saatas pöksynpesijä.
Mut naisilla on siinä vaiheessa jo jotain parempaa menos...
Niille tunkee kolmekymppisii miehii ovist ja seinänraoista ;))))Jos kerran ukkoo lappaa sisälle, kuin lutikoita ennen aikaan.
Lisäksi nämä kertomasi huuhaa-tarinat ovat varmaan suolaa haavoihin noille yksinäille 35-40 vuotiaille kitiseville "ex-nirppiksille". Nyt on siis tarkkaakin tarkempaa tietoa siitä, mikä heitäkin lopulta odottaa. Apaut 15-20 vuoden päästä hekin lopulta kelpaavat....Ehkä.
Hauskaa odotusta sinullekkin...Lutikkaparvia....Huahhahahahahaaaaa
p.s. Jos tuon ikäinen ukko ei saa itse hoidettua perusjuttujaan, eli noita pyykkejään, joutaakin jäädä oman onnensa nojaan. Onnetton luuseripelle se on.
Toista se on minunlaisten johtajien elämä muutenkin kuules. Tehdään mitä halutaan ja siivooja tekee loput. Kjäh - Muraatti
Jermuxi tms. kirjoitti:
Jos kerran ukkoo lappaa sisälle, kuin lutikoita ennen aikaan.
Lisäksi nämä kertomasi huuhaa-tarinat ovat varmaan suolaa haavoihin noille yksinäille 35-40 vuotiaille kitiseville "ex-nirppiksille". Nyt on siis tarkkaakin tarkempaa tietoa siitä, mikä heitäkin lopulta odottaa. Apaut 15-20 vuoden päästä hekin lopulta kelpaavat....Ehkä.
Hauskaa odotusta sinullekkin...Lutikkaparvia....Huahhahahahahaaaaa
p.s. Jos tuon ikäinen ukko ei saa itse hoidettua perusjuttujaan, eli noita pyykkejään, joutaakin jäädä oman onnensa nojaan. Onnetton luuseripelle se on.
Toista se on minunlaisten johtajien elämä muutenkin kuules. Tehdään mitä halutaan ja siivooja tekee loput. Kjähse on vallan kauheaa, kun tällanen nainen kypsässä iässä joutuu torjumaan noita nuoria miehiä.
Siinä ihan kädet kipeytyy ja joutuu hakeutuun fysikaaliseen hoitoon, komealle hierojalle hierottavaks...
Ihan kamalaa.
Mutta on siinä hyvätkin puolensa.
Voi sitten notkeilla, hierotuilla jäsenillään iltasella soffalla levähtää ja lukee nuorten miesten palavia viestejä.Lisätä hiukkasen tuoksuvettä korvan taakse..
Maistella siinä vaikka hiukan Vanhaa Tallinnaa ja huokaista syvään. Muraatti kirjoitti:
se on vallan kauheaa, kun tällanen nainen kypsässä iässä joutuu torjumaan noita nuoria miehiä.
Siinä ihan kädet kipeytyy ja joutuu hakeutuun fysikaaliseen hoitoon, komealle hierojalle hierottavaks...
Ihan kamalaa.
Mutta on siinä hyvätkin puolensa.
Voi sitten notkeilla, hierotuilla jäsenillään iltasella soffalla levähtää ja lukee nuorten miesten palavia viestejä.Lisätä hiukkasen tuoksuvettä korvan taakse..
Maistella siinä vaikka hiukan Vanhaa Tallinnaa ja huokaista syvään.Mikäs helkatan valehtelijoiden klupi tänne on väsätty?
Minulla on aivan erilaisia kokemuksia muinka kypsään ikään ennättäneet tissi-ihmmiset jahtaa meitä tavoiteltuja poikamiehiä
Minäkin olen toivonut että kaupat olisi auki myös yöllä että asioiminen kylän keskustassa sujuisi rauhaisasti eikä aina olisi satoja naisimmeisiä minua jahtaamassa, kotona eni uskalla olla kun eukkoo kömpii sisään ikkunoista ja savupiipusta ja milloin mistäkin, ja kaikilla sama päämäärä, saada raahattua meikä papin puheille tai sitten vain koeajoon
Onneks on se mun pottukellari ja siinä tukeva sadan säpin ulko-ovi ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030