kännäis viikonloppuna?
Oikein kunnolla?
Joskus pitää nollata, ja nyt tuntuu et on sen paikka ;))))
Jospa??
25
738
Vastaukset
- gg-10
Joteskigroteski tuttu tunne. Tilanne siis nollille ja kaikki alusta.
- Muraatti
hengenheimolainen.
Joskus tarttee tehdä tämäkin ;)
Menee samalla kesän lopettajaisist ;)
hajosko mopo?
waiko wallan karkas käsistä :=)- Muraatti
mikään mätä.
Joskus vaan tarttee tehdä?käännös elämässä? Muraatti kirjoitti:
mikään mätä.
Joskus vaan tarttee tehdä?käännös elämässä?kääntyilee tulee menneisyys wastaan :=)
Ennen kuin sammut... paa Burana sekä ylä- että alahuuleen... ei ole tukka kipeenä kun aamulla heräät.
Äläkä liikaa nollaa... ettet tänne enää muista tulla...=))))- Muraatti
ja kyllä...hyvä neuvo...muistan tuon...vai enköä muista mitään ;))
- logiikkaa
ollenkaan, mutta eihän se ketä estä ottamasta.
- Muraatti
jollet ole koskaan kokeillut ;))
Mikä logiikassa vikana?
- Ninas
.. oon suunnitellu, hyvin, ja sehän on jo puoliksi tehty ;)
- Muraatti
kännissä? ;) :D
- gg-10
Ei toi suuri vanhan kansan viisaus tässä kohdin pidä paikkansa. Ei sitten lainkaan. Mielestäni. Suunnittelu ei saa mua tuntemaan olevani känässä.
gg-10 kirjoitti:
Ei toi suuri vanhan kansan viisaus tässä kohdin pidä paikkansa. Ei sitten lainkaan. Mielestäni. Suunnittelu ei saa mua tuntemaan olevani känässä.
..syntymähumala ystäväiseni ;)
Sehän on vähintään sen puolet, jo suunnitteluvaiheessa ;))- gg-10
Sanin kirjoitti:
..syntymähumala ystäväiseni ;)
Sehän on vähintään sen puolet, jo suunnitteluvaiheessa ;))No joo tältä kantilta. Ja toisaalta sekin, kunnon ryyppäämisen suunnittelu. Kyllä se aina keventää oloa. Että otan sanani takaisin
gg-10 kirjoitti:
No joo tältä kantilta. Ja toisaalta sekin, kunnon ryyppäämisen suunnittelu. Kyllä se aina keventää oloa. Että otan sanani takaisin
..mua raukkaa; pieni reissukin tulossa.
Jos tuon lisäksi vielä matkakuume iskee, niin
sitähän on jo ylikunnossa ennen ensimmäistäkään
ryyppyä ;)
Mutta 'älä sanojasi syö'.. ai niin, huuhdot
kunnolla alas ainakin ? ;)- Muraatti
Sanin kirjoitti:
..mua raukkaa; pieni reissukin tulossa.
Jos tuon lisäksi vielä matkakuume iskee, niin
sitähän on jo ylikunnossa ennen ensimmäistäkään
ryyppyä ;)
Mutta 'älä sanojasi syö'.. ai niin, huuhdot
kunnolla alas ainakin ? ;)että te etenette jo suunnittelun tiellä ;)
- Ninas
Muraatti kirjoitti:
että te etenette jo suunnittelun tiellä ;)
..pieni harjoittelu kohta paikallaan ;))
- Muraatti
Ninas kirjoitti:
..pieni harjoittelu kohta paikallaan ;))
Ajatteleppas jos kriittisellä hetkellä huomaakin, etei esim käsi taivu ja onkin mahdoton saada kuppia huulilleen, pullosta puhumattakaan.
Mitä sitten tehdään!!! - gg-10
Muraatti kirjoitti:
Ajatteleppas jos kriittisellä hetkellä huomaakin, etei esim käsi taivu ja onkin mahdoton saada kuppia huulilleen, pullosta puhumattakaan.
Mitä sitten tehdään!!!Hätä keinot keksii. Nimittäin pilli on iso apu.
Muraatti kirjoitti:
Mitä sitten tehdään!!!..sillon mitään ajatella ;)
Ja aina löytyy jostain auttava käsi!)- gg-10
Sanin kirjoitti:
..sillon mitään ajatella ;)
Ja aina löytyy jostain auttava käsi!)Erittäin jalo ja kaunis ajatus. Lähistöltä löytyy auttava käsi.
- Putkivalo
Eilisen juhlinnan jälkeen mulla on ikään kuin vastaus kourassa, eikä kannata kännätä! Yhtä hyvin voit ottaa vauhtia ja juosta seinään pää edellä. Ei ehkä maistu yhtä hyvällä, mutta lopputulos on sama vähän, pienemällä budjetilla.
Punavihreä yhdistelmä silmissä tosin on aika pikantti, se punainen saa vihreän oikein loistamaan :))- Muraatti
varten sinä meni ottamaan etukäteiskokeilut?
Kuka lupas?
Mit hauskaa mulla nyt enää on, kun kaikki sanoo jo että kokeiltu on eikä kannata? - Putkivalo
Muraatti kirjoitti:
varten sinä meni ottamaan etukäteiskokeilut?
Kuka lupas?
Mit hauskaa mulla nyt enää on, kun kaikki sanoo jo että kokeiltu on eikä kannata?jälkijunassa? Vuoden verran :/
No niin pahus, enpä tullut ajatelleeksi, miten sä nyt nollaat tosiaan.. onko mä nyt sulle terapia-istunnon velkaa? Pelottaa, tuo pohjoinen on niin pimeä paikka, että mitäköhän kaikkea sieltä paljastuu :))
Mä lähetän sulle viskipullon. - Muraatti
Putkivalo kirjoitti:
jälkijunassa? Vuoden verran :/
No niin pahus, enpä tullut ajatelleeksi, miten sä nyt nollaat tosiaan.. onko mä nyt sulle terapia-istunnon velkaa? Pelottaa, tuo pohjoinen on niin pimeä paikka, että mitäköhän kaikkea sieltä paljastuu :))
Mä lähetän sulle viskipullon.käy hyvin anteeksipyynnöstä ;) Kunhan ei oel halpaa litkua ;)
Laita ...lentopostiin ;)
*LApin akka, harvahammas*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030