valokuvasta

????

Lapseni otti kamerakännykällä itsestään peilin kautta kuvan.. kuvassa näkyy selkeesti kahdet muut kasvot.... toinen on hoikan miehen kasvot ja toisesta ei niin selvä nuoren tytön kasvot (tytön käsi lapseni harteilla). kännykässä ei ollut muita kuvia tällöin ja lapseni oli yksin huoneessa jossa valokuvan otti. Tutuille kun olen näyttänyt kuvaa ja kysyny onko mitään erikoista niin kaikki säikähtäny "hyi helvetti siinähän on kasvot". Ennen en ole kyseisiin juttuihin uskonut ym.. ja haluisin joltakin henkilöltä vastauksen siihen miksi nuo kasvot ovat tuossa... haluan että joku kumoaa sen että ne olisivat kummituksia ym.. olen yrittäny netistä löytää jotain paikkaa jossa näitä kuvia kerätään, selivitetään ym ym.. mut mitään ei löydy :/

18

4123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjjjjjjjjjjj

itsellä ollut kamerakännykässä samantyylinen kuva eli olin yksin,otin naamakuvan ja kun katsoin kuvaa,taustalla oudot kasvot.Näytin tutuille ja muut myös näki ne.ei heijastuksia yms.joilla selittäisi asian. www.ghoststudy.com löytyy monenmoisia kuvia ja kaipa sinne voi myös lähettää niitä.

• tiedosta..

Jotakin on pakko yrittää... on sen verran älytön kuva :/

• tiedosta..

Pakko yritää.. on sen verran älytön kuva.. saa erittäi pahat kylmänväreet aikaan :/

• tuli hiukan viiveellä :D
        tiedosta.. kirjoitti:

Pakko yritää.. on sen verran älytön kuva.. saa erittäi pahat kylmänväreet aikaan :/

.....

• Viruspaskaako

linkki on joku viruslinkki varmaan:(( Yritin avata yhtä kohtaa niin siinä oli että seis, tämä on hyökkäyssivusto, poistu oman turvallisuutesi takia. Käytätkös itse tuota Chost-sivustoa vai?

• toimi..
        Viruspaskaako kirjoitti:

linkki on joku viruslinkki varmaan:(( Yritin avata yhtä kohtaa niin siinä oli että seis, tämä on hyökkäyssivusto, poistu oman turvallisuutesi takia. Käytätkös itse tuota Chost-sivustoa vai?

aivan normaalisti..

• kuvaa näytille, että muutkin sen näkisivät..

• minne vain...

kunhan pääsen kotiin koneelle...

• LINKKI TÄNNE!
        minne vain... kirjoitti:

kunhan pääsen kotiin koneelle...

tai riittäähän sekin jos voisit ilmoittaa minne sen kuvan sitten laitoit, mä haluan nähdä ton kuvan!!! Kuulostaa tooosi pelottavalta....Onneks ei mulle oo käynyt noin mutta mulla on valokuvia mun isoäidin hautajaisista joskus vissiin 96 tai 97 ja ne on jänniä sil tavalla että kun sen arkkua ei ole vielä laskettu siin kuvas ja VAIN (!!) sen arkun yllä on valonsäteitä. Oli myös harmaa talvipäivä. Tätä aloin miettimään kun olen pari päivää lukenu tätä palstaa..ja en nyt just muista missä kuvat on, ne voi olla myös mun isällä tai äidillä. HARMITTAA kun en tiedä. Aion penkoa kaikki läpi, kyllä ne jostain joskus taas ilmaantuu. Hulluja juttuja..

• 4 vaihtoehtoa
        LINKKI TÄNNE! kirjoitti:

tai riittäähän sekin jos voisit ilmoittaa minne sen kuvan sitten laitoit, mä haluan nähdä ton kuvan!!! Kuulostaa tooosi pelottavalta....Onneks ei mulle oo käynyt noin mutta mulla on valokuvia mun isoäidin hautajaisista joskus vissiin 96 tai 97 ja ne on jänniä sil tavalla että kun sen arkkua ei ole vielä laskettu siin kuvas ja VAIN (!!) sen arkun yllä on valonsäteitä. Oli myös harmaa talvipäivä. Tätä aloin miettimään kun olen pari päivää lukenu tätä palstaa..ja en nyt just muista missä kuvat on, ne voi olla myös mun isällä tai äidillä. HARMITTAA kun en tiedä. Aion penkoa kaikki läpi, kyllä ne jostain joskus taas ilmaantuu. Hulluja juttuja..

a) kuvaa ei ole
        b) kuva on muttei siinä mitää ihmeellistä ollutkaan kun tarkemmin katsoo
        c) kuvaa ei ole
        d) isot puheet, kuvaa ei ole

ja vielä ne syyt miksei tule esille

a) kuvaa ei ole
        b) kone hajosi ja kovalevy siinä samassa
        c) väite:"niin erikoinen kuva ettei voi yleisesti jakaa" eli bullshit
        d) koira söi kännykän

• miesl..
        4 vaihtoehtoa kirjoitti:

a) kuvaa ei ole
        c) kuvaa ei ole

a) kuvaa ei ole
        d) koira söi kännykän

e)photoshop ei toiminu halutulla tavalla

• haamubongari
        4 vaihtoehtoa kirjoitti:

a) kuvaa ei ole
        c) kuvaa ei ole

a) kuvaa ei ole
        d) koira söi kännykän

Laitoin itse tänne linkin omaan kuvaboxiini, johon oli tosi kätevä laittaa outoja kuvia. Sillä lailla onnistuu. Kiitos niille, jotka neuvoivat asiassa!

• _kyllästynyt_
        4 vaihtoehtoa kirjoitti:

a) kuvaa ei ole
        c) kuvaa ei ole

a) kuvaa ei ole
        d) koira söi kännykän

Taisi toteututa vaihtoehto c)...

Ja taas saatiin yksi tarina lisää kokoelmaan "Joku kertoi ottaneensa kuvan jossa näkyi kummitus ja sit se vaan oli siinä ja... On se totta kun joku sen kertoi."

• alkuperäinen.

Minuahan ei hittoakaan kiinnosta tulla tänne keksimään mitään yms.. "kyselemään tyhmiä" jollei kyseistä kuvaa olisi.. Tulin vain kysyäkseni selvittämään mihkä kuvan saisi lähetettyä jollekin todella skeptikolle henkilöle, joka kertoisi minulle miten tuollainen kuva on mahdollista. koska kaikille tutuille joille kuvaa olen näyttänyt eivät ole osannut asiaan sanoa mitään muuta kuin että kasvot näkyvät ja hirvittävä kuva on. En tullut pyytämään täältä arvostelua siihen onko kuva todellinen ym..ym.. koska en itsekkään mitään tälläistä ennen ole oikeasti ja uskottavasti nähnyt.

Miksi kuvaa en tänne ole lähettänyt:

- Kuvassa on myös lapseni (joten en välttämättä halua kuvaa missään suomi24 lähetellä)

- Enpä asiasta mitään hyötyisi, koska tulisi kommenttia "kuvaa on muokattu jne.." Kukaan ei osaisi kertoa kuvasta oikeesti miksi nuo kasvot siinä.

-Olen vielä reissussa joten en ole kotikoneelle vielä pässyt.

Mitenkään inhoittavalta en tahtoisi kuulostaa, mutta ottaa päähän ylikaiken tuollainen urputtaminen.. kun en nyt ole kaikkeani tehnyt sen eteen että kuvan saisin myös tänne ja pian.. hoh hoh.

Kiittos kuitenkin fiksusti vastanneille :)

• >joka kertoisi minulle miten tuollainen kuva on >mahdollista.
        Ei kai kotiskeptikko sellaista pysty kertomaan.
        Eiköhän maailmalla ole oikeita akateemisia laitoksia joissa moisia ilmiöitä tutkitaan. Sitten on kaikenlaisia yksityisiä / julkisia tutkimuslaitoksia jne jne.

Ota yhteyttä ylläminitun kaltaisiin laitoksiin tai jos laiska niitä olet etsimään, niin kansainväliseen suureen uutistoimistoon. Eiköhän se sillä lähde selviämään..

• vaikka..

lapsesi pää kuvasta, niin että häntä ei tunnista siitä.

• sano!
        vaikka.. kirjoitti:

lapsesi pää kuvasta, niin että häntä ei tunnista siitä.

ehkä alkuperäinen kirjoittaja ei vaan osaa käyttää kuvan käsittelyohjelmaa..hah :D

• ei kunnon keskusteluakaan

"Minuahan ei hittoakaan kiinnosta tulla tänne keksimään mitään yms.. "

Ei minuakaan kiinnosta hittoakaan sun selittelyt. Ei kuvaa = ei kummitusta = ei keskustelua sen enempää, yksinkertaista.

"Kuvassa on myös lapseni"

Ymmärrettävä syy, mutta paintilla mustaa boksia päälle.

"Enpä asiasta mitään hyötyisi, koska tulisi kommenttia "kuvaa on muokattu jne.." Kukaan ei osaisi kertoa kuvasta oikeesti miksi nuo kasvot siinä."

Miksi sitten kyselet kun asenteesi on jo tälläinen? Olisit hiljaa sitten. Etkö näe mitään ristiriitaa viestissäsi? :)

"Mitenkään inhoittavalta en tahtoisi kuulostaa, mutta ottaa päähän ylikaiken tuollainen urputtaminen"

En minäkään, mutta tyhjiä lupauksia uskomattomista kummitus kuvista tulee tälle palstalle joka päivä, ottaa päähän kun ei sitten ole mitä esittää.

"kun en nyt ole kaikkeani tehnyt sen eteen että kuvan saisin myös tänne ja pian.. hoh hoh. "

Olethan sinä lupaillut ja tekosyitä keksinyt ettei kuvaa vieläkään näy. Sillä energialla olisi jo photarilla värkännyt hienon kuvan ;)

"Kiittos kuitenkin fiksusti vastanneille :) "

Ole hyvä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5381
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3758
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3497
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59