Heräsin just...ja yritin hetken saada unen päästä kiinni kun kuulin naisäänen kuiskaavan nimeni...
HYI...ei paljon uni enää maita...
HYI
29
3514
Vastaukset
- C.H
Tuleepa taas valvottua tämäkin yö psykiatrisen mielisairaalan suljetulla yökkönä....
Täällä mitkään kuiskaukset ketään peloittele...
nappia huulee niin äänet katoaa..Osasin kyllä odottaa jotain tällaistakin...
No jos sua auttaa napit niin ota toki nappi tai pari...mää en niitä tarvi...
Tässä asunnossa on jotain outoa...ja henkimaailma on hyvinkin todellinen...sen aistii vain herkimmät...- on...........
Neitonen79 kirjoitti:
Osasin kyllä odottaa jotain tällaistakin...
No jos sua auttaa napit niin ota toki nappi tai pari...mää en niitä tarvi...
Tässä asunnossa on jotain outoa...ja henkimaailma on hyvinkin todellinen...sen aistii vain herkimmät...täyttä humpuukkia!!! ehkä ne napit vois tehä terää sulle! tai mee hoitoon
on........... kirjoitti:
täyttä humpuukkia!!! ehkä ne napit vois tehä terää sulle! tai mee hoitoon
ettei ole ennen ku lässytät...ja vedä ite ne nappis...sulle vois tehdä terää!!!
Jos ei oo parempaa sanottavaa niin jätä sanomatta...
Sun ei toki oo siihen pakko uskoa...mutta se mitä sinä uskot ei oo sama kun totuus...- beringinsalmi
Neitonen79 kirjoitti:
ettei ole ennen ku lässytät...ja vedä ite ne nappis...sulle vois tehdä terää!!!
Jos ei oo parempaa sanottavaa niin jätä sanomatta...
Sun ei toki oo siihen pakko uskoa...mutta se mitä sinä uskot ei oo sama kun totuus...Moikka Neitonen. Nappi voisi todella auttaa, jos ei muuten koe juttuja joita ei voi järjellä selittää. Mun yks kokemus ns. yliluonnollisista on: Ajoimme avovaimoni kanssa kolarin Lahdessa ja auto meni lunastuskuntoon, jolloin jouduimme jatkamaan matkaa linja-autolla. Kun olimme yöllä klo 3.n aikaan Lahden linja-autoasemalla, niin vierellemme tuli tummissa vaatteissa oleva nainen, jolle kerroimme tapahtuneen. Hän sanoi että meidän aika ei ollut vielä lähteä. Me vilkaisimme toisiimme ja sen jälkeen tähän naiseen joka ei ollut enää paikalla.Alue oli avara, mutta vaikka katselimme ympärille, niin ketään ei näkynyt.Tuli hiukan vilunväristyksiä ja muutenkin sillain outo olo.
Mikään asiantuntija ole mutta luultavasti oli vain unta. Olisko nyt ollut nimeltään valveuni tuo tila missä voi kuulla ja nähdä kaikkea aiheetonta. Ja on todella ilkeän ja toden tuntuista :)
Olin kyllä sängyllä kun nukun muutoinkin aina huonosti...herään joka yö jossain vaiheessa yötä...nyt heräsin vähän ennen neljää ja yritin sitten jatkella uniani...olinkin jo vaipumassa uneen kun säpsähdin johonkin kolaukseen olohuoneen puolelta...noh en sitä sen kummemin jäänyt ihmettelemään vaan yritin jatkella unia kunnes kuulin sen kuiskauksen...se oli melko selkeä...voimakkaammin painottui nimeni alku...ja se oli selvästi naisääni...se säikäytti sen verran että nousin ylös ja ajattelin etten nuku enää ollenkaan...ja tulin koneelle kirjoittamaan tuon viestin...
Menin sitten kuitenki takas pehkuihin ja kyllä se uni sitten tuli reilun tunnin pyörimisen jälkeen taas... :)
Ei ole ensimmäinen outo juttu tässä asunnossa...onhan täältä kuulunut mm vihellysääntä, raapimista lakanasta ja nyt tuo kuiskauskin...
Tässä asunnossa pomppasi myös se höyryävän kuuma kivi itekseen lattialle kesken saunomisen...
Muitakin outoja juttuja on ollut ja alkaa epäilyttää yhä vahvemmin että tähän asuntoon tai taloon on joku joskus kuollut...en ole ainakaan missään asunnossa pelännyt niin kun tässä...vaikka kaipa nuihinkin alkaa jo jollakin tasolla tottua... :)- .....
Neitonen79 kirjoitti:
Olin kyllä sängyllä kun nukun muutoinkin aina huonosti...herään joka yö jossain vaiheessa yötä...nyt heräsin vähän ennen neljää ja yritin sitten jatkella uniani...olinkin jo vaipumassa uneen kun säpsähdin johonkin kolaukseen olohuoneen puolelta...noh en sitä sen kummemin jäänyt ihmettelemään vaan yritin jatkella unia kunnes kuulin sen kuiskauksen...se oli melko selkeä...voimakkaammin painottui nimeni alku...ja se oli selvästi naisääni...se säikäytti sen verran että nousin ylös ja ajattelin etten nuku enää ollenkaan...ja tulin koneelle kirjoittamaan tuon viestin...
Menin sitten kuitenki takas pehkuihin ja kyllä se uni sitten tuli reilun tunnin pyörimisen jälkeen taas... :)
Ei ole ensimmäinen outo juttu tässä asunnossa...onhan täältä kuulunut mm vihellysääntä, raapimista lakanasta ja nyt tuo kuiskauskin...
Tässä asunnossa pomppasi myös se höyryävän kuuma kivi itekseen lattialle kesken saunomisen...
Muitakin outoja juttuja on ollut ja alkaa epäilyttää yhä vahvemmin että tähän asuntoon tai taloon on joku joskus kuollut...en ole ainakaan missään asunnossa pelännyt niin kun tässä...vaikka kaipa nuihinkin alkaa jo jollakin tasolla tottua... :)oletko kokeillut evp:tä?
..... kirjoitti:
oletko kokeillut evp:tä?
kokeillu...mutta se vois olla aika mielenkiintosta...just tänään sitä ajattelin...
Jos tässä asunnossa joku kulkee olis kiva tietää mitä se haluaa...ja miten siitä pääsee eroon...Neitonen79 kirjoitti:
Muitakin outoja juttuja on ollut ja alkaa epäilyttää yhä vahvemmin että tähän asuntoon tai taloon on joku joskus kuollut...en ole ainakaan missään asunnossa pelännyt niin kun tässä...vaikka kaipa nuihinkin alkaa jo jollakin tasolla tottua... :)paikka. Eihän Rovaniemellä pitäis olla enää vanhoja (no ennen -45 rakennettuja) taloja missä kummittelis :)
Et ole tutkinut talon historiaa? Ja samalla kannattaa sitten uhrata jokunen euro mp3 soittimeen että saat talteen ääniä pidemmältä ajalta. Tosin voi mennä hermot niitä analysoidessa.. 42t askelten ääniä, lehden rapinaa jne ;)
Mitäpäs muuta outoo siellä on sitten sattunut?castleman kirjoitti:
paikka. Eihän Rovaniemellä pitäis olla enää vanhoja (no ennen -45 rakennettuja) taloja missä kummittelis :)
Et ole tutkinut talon historiaa? Ja samalla kannattaa sitten uhrata jokunen euro mp3 soittimeen että saat talteen ääniä pidemmältä ajalta. Tosin voi mennä hermot niitä analysoidessa.. 42t askelten ääniä, lehden rapinaa jne ;)
Mitäpäs muuta outoo siellä on sitten sattunut?Rovaniemen kummituspaikoista...sen verran olen kuullut että linja-auto asemalla...tai tarkemmin siinä yläkerrassa kummittelee...mutta mistään muusta ei tietoa :)
Olen syntyjäni Kemiläinen että enemmän ne Kemin kummituslegendat on tullu tutuksi... :)
Oon mää vähän yrittäny netistä udella...ja jotain mielenkiintosta sillon kuulin...mutta varmuuttahan mulla ei ole...
Ei kehtaa sen kummemmin alkaa asiaa penkomaan...tuskin mulle mitään edes kerrottais...jos ei nyt sitten joku naapuri satu olemaan tietoinen...mutta kova kynnys on mennä kyselemään :)
Mp3 soitin löytyy kyllä...
Noh...Tunsin parisen kuukautta sitten kosketuksen mun jalassa...olin tosin unessa silloin...mutta jäin miettimään koskiko joku minua todella! Asunnossa ei ollut muita minun lisäksi...oli jo aamu...ja tunsin että joku puristi voimakkaasti mun jalkaa...varpaiden kohdalta...aloin sen jälkeen potkia mutta jalka ei liikkunu kunnolla...aivan kun joku pitelis sitä paikallaan...sitten heräsin siihen kun potkin sillä kyseisellä jalalla eikä se liikkunut kunnolla kun se oli kääriytynyt niin tiiviisti peittoon...tunsin unen läpi siis sen että jalka ei kunnolla liikkunut...se panee miettimään että tunsinko sen puristuksenkin unen läpi...
Tosin tämä voi olla pelkkää untakin...sitä ei auta kiistää...mutta kyllä se mieleen ainaki jäi...oli sen verran outo juttu kuitenki...
Sitten olen kerran kuullut makuhuoneen ovesta sellaisen äänen niinku joku olis sitä raapaissut...myös koputusta olen kerran kuullut...
Täällä kuuluu paljon myös pamauksia joille ei selityksiä aina löydy...
Eli enimmäkseen ääni painotteista...en ole täällä koskaan mitään nähnyt...enkä kyllä halua nähdäkkään...
Sillon alussa kun tähän muutettiin lapset puheli myös outoja...ja poika sanoki että tämä on pelottava koti!
Tässä taannoin kuulin myös todella selkeen vihellysäänen...tai se kuulu oikeestaan kaks kertaa...
Sillon oli yö ja istuin sängyllä läppärin kans...ketään muita ei ollu hereillä eikä mitään telkkuja tai radioita ollu päällä...oli täysin hiljasta...kun yhtäkkiä kuulin makuhuoneen oven läheltä...olohuoneen puolelta aivan selvän vihellysäänen...käänsin heti pääni olohuoneen suuntaan...mitään siellä ei näkyny mutta melkeen heti perästä kuului toinen samanlainen vihellys...
Se oli ainaki niin selvä vihellys että mitään muuta selitystä sille tuskin löytyykään...
Se on kuitenki outoa että nää tapahtumat alko tiivistymään nimenomaan tässä asunnossa...on mulle ennenkin outoja juttuja sattunu mutta ei tosiaan näin paljon mitä tässä asunnossa...
Me on nuoruudessa yritetty muutaman kerran pelata spiritismiä...se ei koskaan oikeestaan onnistunu mut yhden kerran meille tapahtu outoja juttuja...oon joskus miettiny että onko nämä jutut sieltä peräisin...mutta toisaalta koska ne tuntuu kulminoituvan tähän asuntoon niin en usko sitäkään...ehkä tässä on tapahtunut jotain joskus...voi kun sais sen jotenkin tietää...- Sammeli'
Neitonen79 kirjoitti:
Rovaniemen kummituspaikoista...sen verran olen kuullut että linja-auto asemalla...tai tarkemmin siinä yläkerrassa kummittelee...mutta mistään muusta ei tietoa :)
Olen syntyjäni Kemiläinen että enemmän ne Kemin kummituslegendat on tullu tutuksi... :)
Oon mää vähän yrittäny netistä udella...ja jotain mielenkiintosta sillon kuulin...mutta varmuuttahan mulla ei ole...
Ei kehtaa sen kummemmin alkaa asiaa penkomaan...tuskin mulle mitään edes kerrottais...jos ei nyt sitten joku naapuri satu olemaan tietoinen...mutta kova kynnys on mennä kyselemään :)
Noh...Tunsin parisen kuukautta sitten kosketuksen mun jalassa...olin tosin unessa silloin...mutta jäin miettimään koskiko joku minua todella! Asunnossa ei ollut muita minun lisäksi...oli jo aamu...ja tunsin että joku puristi voimakkaasti mun jalkaa...varpaiden kohdalta...aloin sen jälkeen potkia mutta jalka ei liikkunu kunnolla...aivan kun joku pitelis sitä paikallaan...sitten heräsin siihen kun potkin sillä kyseisellä jalalla eikä se liikkunut kunnolla kun se oli kääriytynyt niin tiiviisti peittoon...tunsin unen läpi siis sen että jalka ei kunnolla liikkunut...se panee miettimään että tunsinko sen puristuksenkin unen läpi...
Tosin tämä voi olla pelkkää untakin...sitä ei auta kiistää...mutta kyllä se mieleen ainaki jäi...oli sen verran outo juttu kuitenki...
Sitten olen kerran kuullut makuhuoneen ovesta sellaisen äänen niinku joku olis sitä raapaissut...myös koputusta olen kerran kuullut...
Eli enimmäkseen ääni painotteista...en ole täällä koskaan mitään nähnyt...enkä kyllä halua nähdäkkään...
Sillon alussa kun tähän muutettiin lapset puheli myös outoja...ja poika sanoki että tämä on pelottava koti!
Tässä taannoin kuulin myös todella selkeen vihellysäänen...tai se kuulu oikeestaan kaks kertaa...
Sillon oli yö ja istuin sängyllä läppärin kans...ketään muita ei ollu hereillä eikä mitään telkkuja tai radioita ollu päällä...oli täysin hiljasta...kun yhtäkkiä kuulin makuhuoneen oven läheltä...olohuoneen puolelta aivan selvän vihellysäänen...käänsin heti pääni olohuoneen suuntaan...mitään siellä ei näkyny mutta melkeen heti perästä kuului toinen samanlainen vihellys...
Se oli ainaki niin selvä vihellys että mitään muuta selitystä sille tuskin löytyykään...
Se on kuitenki outoa että nää tapahtumat alko tiivistymään nimenomaan tässä asunnossa...on mulle ennenkin outoja juttuja sattunu mutta ei tosiaan näin paljon mitä tässä asunnossa...
Me on nuoruudessa yritetty muutaman kerran pelata spiritismiä...se ei koskaan oikeestaan onnistunu mut yhden kerran meille tapahtu outoja juttuja...oon joskus miettiny että onko nämä jutut sieltä peräisin...mutta toisaalta koska ne tuntuu kulminoituvan tähän asuntoon niin en usko sitäkään...ehkä tässä on tapahtunut jotain joskus...voi kun sais sen jotenkin tietää...siitä asunnosta ja jos edellee kuuluu ääniä niin ne tulee sun päästäsi.
Monet kuulee ääniä ja ne kuulostavat kuin tulisivat pään ulkopuolelta vaikka tulevatkin pään sisältä ja johtuu aivokemioista johon auttavat tietys siihen tarkoitetut lääkkeet. Vai miten selität ihmiset jotka kuulevat kaiken maailaman keskusteluja päässään ja päänsä ulkopuolelta ja heti kun saavat lääkettä, äänet loppuu? Sammeli' kirjoitti:
siitä asunnosta ja jos edellee kuuluu ääniä niin ne tulee sun päästäsi.
Monet kuulee ääniä ja ne kuulostavat kuin tulisivat pään ulkopuolelta vaikka tulevatkin pään sisältä ja johtuu aivokemioista johon auttavat tietys siihen tarkoitetut lääkkeet. Vai miten selität ihmiset jotka kuulevat kaiken maailaman keskusteluja päässään ja päänsä ulkopuolelta ja heti kun saavat lääkettä, äänet loppuu?asia erikseen...tiedän että mulla ne ei todellakaan oo mitään "pään sisäisiä ääniä"
No muuttoakin oon tässä mietiskelly ja varmasti jossakin vaiheessa muutankin...mutta eihän se sitä takaa että äänet loppuis...olen kuullut monesti juttua että henki seuraa...toivotaan että niin ei käy :)
Se on ainakin selvä asia että tässä asunnossa ne on alkanu...aikaisemminkin siis olen kokenut ja kuullut outouksia...mutta näillä viimeaikaisilla jutuilla on selvästi jotain tekemistä tämän asunnon kans...
Tää ei kyllä mitenkään vaikuta tyypilliseltä "kummitusluolalta" ja kohtuu uuskin on...mutta eipä se sitä taida katella :)- hypnagoginen tila
Unen ja valveen rajamailla on tämä kuuluisa hypnagoginen tila, missä voi kuulla ulkopuolelta tulevia ääniä. Mietiskelijät tietävät sen, jos ovat onnistuneet hiljentymään theta-aaltojen alueelle. Aivoissa alfa-aallot 7-12 Hz vastaavat kevyttä transsia, vaihetta juuri ennen nukahtamista. 7 Hz on se täsmällinen alfa- ja thetatilojen välinen taajuus aivoaalloissa, jolloin voimme nähdä halluja. Se koetaan juuri sillä hetkellä kun nukahdamme.
Joillakin theta-aaltoja on valveillakin liikaa, jolloin kuuluu ja ehkä näkyykin hallusinaatioita, henkiä, miten sen nyt ottaa. Pitäisi keskittyä enemmän tylsiin arkiasioihin, jos äänet vaivaavat. Äänet ja tuntemukset voivat lähteä tekemällä tavallisia arkiasioita, vaikka lenkkeilemällä tai lukemalla maatalousalan oppikirjoja. Jotain maanläheistä ja tavanomaista pitäisi harrastaa.
Olen itse kokeillut lukea keskittyneesti geologian oppikirjoja kun äänet joskus vaivasivat. Hyvin lähtivät sillä tavalla :)
Lopulta tämä voidaan palauttaa aivokemiaksi ja unitutkimukseksi, vaikka eräs tulkinta olisikin, että "henget vaivaavat". Neitonen79 kirjoitti:
Rovaniemen kummituspaikoista...sen verran olen kuullut että linja-auto asemalla...tai tarkemmin siinä yläkerrassa kummittelee...mutta mistään muusta ei tietoa :)
Me on nuoruudessa yritetty muutaman kerran pelata spiritismiä...se ei koskaan oikeestaan onnistunu mut yhden kerran meille tapahtu outoja juttuja...oon joskus miettiny että onko nämä jutut sieltä peräisin...mutta toisaalta koska ne tuntuu kulminoituvan tähän asuntoon niin en usko sitäkään...ehkä tässä on tapahtunut jotain joskus...voi kun sais sen jotenkin tietää...eipä sitä kauheaa ääntä viitsi pitää tutkimuksissaan. Ja toisaalta moni ei kokemuksistaan puhu. Yhdeltäkin jonka olen tuntenut koko ikäni, kuulin vasta viime talvena yhden sen vuosien takaisen möröjutun :)
Mielenkiintosia juttuja sulla. Mutta noissa moni viittaisi valveuneen. Mutta mutta, kokeiles pitää nauhuri päällä. Jos sieltäkin sitten kuuluu ääniä voi jatkaa vaiheella 2 ;)
Ja oonpas itsekin joskus pilttinä leikkinyt spiritismin kanssa.. Mutta siitä mahdollisesti lisää kun kerkiän koneelle seuraavan kerran.
"!#¤ työt rajottaa vapaa-ajan aktiviteettejä päiväksi pariksi :phypnagoginen tila kirjoitti:
Unen ja valveen rajamailla on tämä kuuluisa hypnagoginen tila, missä voi kuulla ulkopuolelta tulevia ääniä. Mietiskelijät tietävät sen, jos ovat onnistuneet hiljentymään theta-aaltojen alueelle. Aivoissa alfa-aallot 7-12 Hz vastaavat kevyttä transsia, vaihetta juuri ennen nukahtamista. 7 Hz on se täsmällinen alfa- ja thetatilojen välinen taajuus aivoaalloissa, jolloin voimme nähdä halluja. Se koetaan juuri sillä hetkellä kun nukahdamme.
Joillakin theta-aaltoja on valveillakin liikaa, jolloin kuuluu ja ehkä näkyykin hallusinaatioita, henkiä, miten sen nyt ottaa. Pitäisi keskittyä enemmän tylsiin arkiasioihin, jos äänet vaivaavat. Äänet ja tuntemukset voivat lähteä tekemällä tavallisia arkiasioita, vaikka lenkkeilemällä tai lukemalla maatalousalan oppikirjoja. Jotain maanläheistä ja tavanomaista pitäisi harrastaa.
Olen itse kokeillut lukea keskittyneesti geologian oppikirjoja kun äänet joskus vaivasivat. Hyvin lähtivät sillä tavalla :)
Lopulta tämä voidaan palauttaa aivokemiaksi ja unitutkimukseksi, vaikka eräs tulkinta olisikin, että "henget vaivaavat".ääniä ja ilmiöitä voi yrittää selittää milloin milläkin teorialla...
Se on joskus suorastaan huvittavaa miten epätoivoisesti niitä luonnollisia selityksiä kaivellaan :)
Tosin ei sillä että kaikkiin outoihin kokemuksiin välttämättä liittyisi mitään yliluonnollista...mutta maailmaan vain mahtuu monia asioita joita ei järjellä pysty selittämään...vaikka kuinka haluaisi :)
Onko se jotenkin mahdotonta hyväksyä että henkimaailma olisi olemassa? Ja että sieltä voidaan ottaa kontaktia meihin...castleman kirjoitti:
eipä sitä kauheaa ääntä viitsi pitää tutkimuksissaan. Ja toisaalta moni ei kokemuksistaan puhu. Yhdeltäkin jonka olen tuntenut koko ikäni, kuulin vasta viime talvena yhden sen vuosien takaisen möröjutun :)
Mielenkiintosia juttuja sulla. Mutta noissa moni viittaisi valveuneen. Mutta mutta, kokeiles pitää nauhuri päällä. Jos sieltäkin sitten kuuluu ääniä voi jatkaa vaiheella 2 ;)
Ja oonpas itsekin joskus pilttinä leikkinyt spiritismin kanssa.. Mutta siitä mahdollisesti lisää kun kerkiän koneelle seuraavan kerran.
"!#¤ työt rajottaa vapaa-ajan aktiviteettejä päiväksi pariksi :pjuttuja olis paljon lisääkin...olen ne kaikki tänne kyllä joskus aikanaan kirjoittanut...
Moni ei tosiaan viitsi ääneen näistä asioista puhua kun tulee helposti leimatuksi ties miksi...mutta itse olen niin varma henkimaailman olemassaolosta ettei mua häiritse kirjoitella näistä ihan profiilin ja kuvan kanssa...
Jos joku repii pelihousunsa niin antaahan mennä vaan :)
Mun kaveritkin kyllä ihan avoimesti kertoo omista kokemuksistaan...näiden juttujen parissa on monet mielenkiintoiset illat istuttu :)
Itse en kyllä oikein usko siihen valveuneen...oon aivan varma että olin hereillä...mutta luonnollisia selityksiä voi osalle aivan hyvin löytyä...sitä en kiistä...kaikkea ei kuitenkaan voi selittää...esim se vihellys oli niin selvä että se ei voinut olla mitään muuta ku sitä itteään...
Kyllä tuo kuiskauskin eilen oli hyvin selkeä...varsinkin nimeni alkuosa tuli selkeästi...loppua kohden se sitte hiljeni...
Nyt ei ole tarvinu vähään aikaan pelätä...mutta tänään tuli kyllä sellainen tunne että apua...uskaltaako tässä mennä nukkumaan :)- tiedettä
Neitonen79 kirjoitti:
ääniä ja ilmiöitä voi yrittää selittää milloin milläkin teorialla...
Se on joskus suorastaan huvittavaa miten epätoivoisesti niitä luonnollisia selityksiä kaivellaan :)
Tosin ei sillä että kaikkiin outoihin kokemuksiin välttämättä liittyisi mitään yliluonnollista...mutta maailmaan vain mahtuu monia asioita joita ei järjellä pysty selittämään...vaikka kuinka haluaisi :)
Onko se jotenkin mahdotonta hyväksyä että henkimaailma olisi olemassa? Ja että sieltä voidaan ottaa kontaktia meihin..." mutta maailmaan vain mahtuu monia asioita joita ei järjellä pysty selittämään...vaikka kuinka haluaisi "
Jumalakin voidaan järjellä joskus selittää. Kaikki on järkevää. Olen itse meedio ja yhdeydessä henkiin vaikka tiedettä ja tieteellisiä selityksiä tarjoankin. - myös..
Neitonen79 kirjoitti:
juttuja olis paljon lisääkin...olen ne kaikki tänne kyllä joskus aikanaan kirjoittanut...
Moni ei tosiaan viitsi ääneen näistä asioista puhua kun tulee helposti leimatuksi ties miksi...mutta itse olen niin varma henkimaailman olemassaolosta ettei mua häiritse kirjoitella näistä ihan profiilin ja kuvan kanssa...
Mun kaveritkin kyllä ihan avoimesti kertoo omista kokemuksistaan...näiden juttujen parissa on monet mielenkiintoiset illat istuttu :)
Itse en kyllä oikein usko siihen valveuneen...oon aivan varma että olin hereillä...mutta luonnollisia selityksiä voi osalle aivan hyvin löytyä...sitä en kiistä...kaikkea ei kuitenkaan voi selittää...esim se vihellys oli niin selvä että se ei voinut olla mitään muuta ku sitä itteään...
Kyllä tuo kuiskauskin eilen oli hyvin selkeä...varsinkin nimeni alkuosa tuli selkeästi...loppua kohden se sitte hiljeni...
Nyt ei ole tarvinu vähään aikaan pelätä...mutta tänään tuli kyllä sellainen tunne että apua...uskaltaako tässä mennä nukkumaan :)Niin,tuosta muistu vaan mieleen se että äitini on pari kertaa herännyt siihen kun joku/jokin
oli häneen nimeään toistellut 3:misen kertaa.Vissiin jokin sanansaattaja oli kyseessä,sillä
just niinä päivinä oli joku äidin läheinen kuollut.. Neitonen79 kirjoitti:
juttuja olis paljon lisääkin...olen ne kaikki tänne kyllä joskus aikanaan kirjoittanut...
Nyt ei ole tarvinu vähään aikaan pelätä...mutta tänään tuli kyllä sellainen tunne että apua...uskaltaako tässä mennä nukkumaan :)työt tehty ja nyt 'palkkiojuhlien' jälkeen 5%. humala X) Yritän täs toivuttuani kirjoittaa jotain järkevää ;) no joka tapaukssa, uskallatko jo nukkua? :)
Ja todellakaan, tarkemmin ajatellen, ei muiden mielipiteillä ole väliä.. Jos eivät sitten pidä siitä että joku uskoo vaikka henkimaaimaan ni juoskoot mutkia :)- I say........
Neitonen79 kirjoitti:
Muitakin outoja juttuja on ollut ja alkaa epäilyttää yhä vahvemmin että tähän asuntoon tai taloon on joku joskus kuollut...en ole ainakaan missään asunnossa pelännyt niin kun tässä...vaikka kaipa nuihinkin alkaa jo jollakin tasolla tottua... :)Luonnollisia asioita ei kannata pitää outoina ilmiöinä. Outojen ilmiöiden hihhuleita on muutenkin jo aivan tarpeeksi ja heille ei mene mikään selitys perusfysiikasta tai -biologiasta läpi. Kannattaa olla järkevä, se on erikoisuus ihmispiirteessä.
- beringinsalmi
Moikka. Otit hienosti esiin termin "valveuni".Sijoitin sen omaan laatikkoon siksi että se ei ole todellista unta vaan kuviteltua unta. Oikea uni josta ollaan jo poistumassa tarkoittaa sitä univaihetta, jonka nimeä en tarkkaan muista. Siinä vaiheessa esimerkiksi pienikin ääni saattaa aiheuttaa tunteen joka luo aivoihin unenomaisen tilan ja ihminen luulee kuulleensa kovan äänen joka myös saattaa jatkaa sitä univaihetta: Ja nyt väitän molempiin suuntiin, ennen ja jälkeen todellista tapahtumaa.
castleman kirjoitti:
työt tehty ja nyt 'palkkiojuhlien' jälkeen 5%. humala X) Yritän täs toivuttuani kirjoittaa jotain järkevää ;) no joka tapaukssa, uskallatko jo nukkua? :)
Ja todellakaan, tarkemmin ajatellen, ei muiden mielipiteillä ole väliä.. Jos eivät sitten pidä siitä että joku uskoo vaikka henkimaaimaan ni juoskoot mutkia :)kotona viikonloppuna...mutta eipä tässä auta muu kun uskaltautua nukkumaan :)
Se nyt vaan on totuttava siihen ajatukseen että niitä kuljeksii millon missäkin...
Eipä siitä mitään tuu jos miettii aina sitä mitä muut ajattelee...tää on kyllä sellainen aihe että aivan ymmärrettävästi osa on hiljaa kokemuksistaan...mutta jos joku ei halua uskoa mitä kirjoitan niin aivan hyvin voi jättää uskomattakin :)Neitonen79 kirjoitti:
kotona viikonloppuna...mutta eipä tässä auta muu kun uskaltautua nukkumaan :)
Se nyt vaan on totuttava siihen ajatukseen että niitä kuljeksii millon missäkin...
Eipä siitä mitään tuu jos miettii aina sitä mitä muut ajattelee...tää on kyllä sellainen aihe että aivan ymmärrettävästi osa on hiljaa kokemuksistaan...mutta jos joku ei halua uskoa mitä kirjoitan niin aivan hyvin voi jättää uskomattakin :)hiljaa. Etenkin kun, näin taskunpohjalta kaivettuna heittona, 98% väestöstä on sitä mieltä että muiden kuin heidän mielipiteet, uskomukset ja kokemukset ovat väärin. Ja ne tulee pyyhkiä maan päältä pyhällä sodalla/ristiretkellä tai sitten pillerillä, sähköshokeilla tahi lobotomialla :p
Noista "ota pilleri"-mielipiteistä muuten saa hyvän käsityksen siitä mistä oli kyse noitavainoissa tai vastaavissa tapahtumissa historiassamme jne.. Onneksi kirkolla ja vastaavilla tahoilla, eikä nykyajan wannabe-invisiittoreilla ole enää samanlaisia valtuuksia "painottaa mielipiteitään" kuin oli 1200-luvulta eteenpäin satoja vuosia.
- tietousko
aivot ovat ihmeelliset!
Voi, jos joskus minäkin näkisin tai kuulisin vaikka kummituksen tai jonkin muun ns. yliluonnollisen ilmiön.
Ja tuplavoihkaisu silloin,
jos saisin sen ilmiön talteen ja todistettua.
En silti kiistä, ettetkö sinä kuullut oikeasti sitä ääntä. - Fenrir^
Onko sulla joku läheinen sukulainen kuollut lähi aikoina tai joku muu sunt tuntema henkilö joka on useasti voinut käydä esim teillä tai muuten tuntee sunt hyvin? Voi olla että joku yrittää ottaa yhteyttä sunhun että tiedostaisit hänen olemassa olon.
Täällä palstalla on nykyään paljon niitä jotka eivät usko henkimaailmaan yms. niin ei kannata välittää heistä. Itse olen vilpittömästi liikenteessä ja asiaan jonkin verran perehtynyt niin autan mielelläni jos jokin askarruttaa.on kyllä kuollut...mutta ei nyt aivan lähiaikoina...
Kuiskaajan äänikään ei ollut mulle tuttu...jos sitä nyt voi ylipäätään siitä tunnistaa...naisääni se kuitenkin oli...
- Neuvoja.
joka halusi varoittaa sinua jostain. Ole varovainen
ja huolehdi myös lähimmäistesi turvallisuudesta.- Neuvoja.
jos ääni kuului ikään kuin kaikuen,
että se oli joku joka oli juuri kuollut
ja tullut hyvästelemään sinua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883