mustikkakesän muistan
kuin eilisen päivän
kaukaa leijaili tuoksu suopursun
ilma väreili ympärilläni
oli hiljaista
tuuli sen verran
ettei hyttysenkään ininä
häirinnyt
katsoin eteen
ja taakse, sivuilleni
oli metsä täynnä mustikkaa
en muista koskaan nähneeni
sellaista
astiani täyttyi nopsaan
mietin samalla meitä
rakkauttamme
olin siitä onnellinen
tyytyväisenä kotiin palasin
hiljaisuuden rikkoi puhelin
Sinulla hätä minusta
mihin katosin
Sinäkin tunsit ikävää
tuona kauniina kesänä
rakkaus oli meissä
tuon mustikkakesän
Mustikkakesä
12
268
Vastaukset
- runo64-1
...sellainen kesä
jolloin kukoisti niin rakkaus
kuin mustikatkin.
se on ihmeelistä kun johonkin tavalliseen
asiaan kätkeytyy niin paljon
ja sitten putkahtaa mieleen että silloin
oli niin huikaisevaa rakkauden tunnetta
ihanaa taivaita hipovaa ja ja tietysti mustikoita.
kylläpä oli mukava runosi.
hyvä mestarisNainen kaaru!!!- kaaru
kumpusi toinen runo
tänään arkiaskareissa
joku tai jokin tuo muistoja
näin se vain on
ja sanoistasi kiitän:)
Minä olen periaatteessa mustikkaihminen,,
syön niitä mielelläni, kun joku poimii ne :DD
Ja rakkausihminenkin, kuten selvästi sinäkin.
Niin monet muistot liittyvät toisiinsa ja saavat
hymyn huulille.
Tempasepas, Kaaru nyt oikea mustikka hymy
...just noin!
Näyttää hienolta, kuten runosikin =)
Sadetta pitelee Marin- kaaru
...mustikkahymyni ruudun takaa:)
Hienosta en tiedä
hampaat mustikassa
noidalta näytän...nauraa
- lindalinda1
kun Kaaru meinas jäädä välistä pois.
Mut eipä hätiä mitiä, kyllä se tästä.
Kesänmakuinen runo.
Niin se rakkaus vaan löysi mukaan tässäkin,
vaikka niin kepeästi ensin puhutaankin mus-
tikoista ja suopursun tuoksusta.
Alko tekemään mustikkapiirakkaa mieli, nam.
Kuten huomaat, runosi jätti makean suuhun :=)- kaaru
...ei marssi ohi tahtia haittaa
rakkautta löytyy milloin mistäkin
tänään vaatekaapista:)
- *MURUKULTA*
Suopursu on 'minun kukkani',,,kaunis ja tuoksuva...ja erittäin myrkyllinen! ;)
Mustikat on taas 'minun marjoja' ja on erittäin terveysvaikutteisia, joten...:)
Et ollut yksin siellä metsässä,
jokin tahtoi olla kassasi siellä ja oli!
Ihana tunnelma - niin omakohtainen aaltojen kulkua..
Kiitos, kaaruuuuu *hymy* ja hyvää mustikkamaitoa mussuttamaan! ;)- kaaru
...tai tutkinut
suopursu myrkyllinen?
Mutta mustikka...nam
illalla iski väsymys
silmät silloin ummistin
Sinä olit mielessäni
ja silmissäni näin mustikoita:)))
Hymmyy Murulle, jokohan tuo kesä kohta jää taakse
on hieman koleaa ja kosteaa...
- Mysteriet
Ai hiivatti - mustikkapiirakkaa, mustikkamaitoa, mustikkamuffinsseja....
Arvaa tuliko nälkä!
Ja muutenkin runosi kolisi minuun täysillä!- kaaru
sanoistasi kiitos:)
- Minänoita
Muistan mustikkakesää..
Kaunista kaunista
Kaaru en voi muuta sannoo!- kaaru
..näin kiirreessä kiittelen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519