Mustikkakesä

kaaru

mustikkakesän muistan
kuin eilisen päivän

kaukaa leijaili tuoksu suopursun
ilma väreili ympärilläni
oli hiljaista
tuuli sen verran
ettei hyttysenkään ininä
häirinnyt

katsoin eteen
ja taakse, sivuilleni
oli metsä täynnä mustikkaa
en muista koskaan nähneeni
sellaista

astiani täyttyi nopsaan
mietin samalla meitä
rakkauttamme
olin siitä onnellinen

tyytyväisenä kotiin palasin
hiljaisuuden rikkoi puhelin
Sinulla hätä minusta
mihin katosin

Sinäkin tunsit ikävää
tuona kauniina kesänä
rakkaus oli meissä
tuon mustikkakesän

12

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ...sellainen kesä
      jolloin kukoisti niin rakkaus
      kuin mustikatkin.
      se on ihmeelistä kun johonkin tavalliseen
      asiaan kätkeytyy niin paljon
      ja sitten putkahtaa mieleen että silloin
      oli niin huikaisevaa rakkauden tunnetta
      ihanaa taivaita hipovaa ja ja tietysti mustikoita.
      kylläpä oli mukava runosi.
      hyvä mestarisNainen kaaru!!!

      • kaaru

        kumpusi toinen runo
        tänään arkiaskareissa
        joku tai jokin tuo muistoja
        näin se vain on
        ja sanoistasi kiitän:)


    • Minä olen periaatteessa mustikkaihminen,,
      syön niitä mielelläni, kun joku poimii ne :DD
      Ja rakkausihminenkin, kuten selvästi sinäkin.
      Niin monet muistot liittyvät toisiinsa ja saavat
      hymyn huulille.
      Tempasepas, Kaaru nyt oikea mustikka hymy
      ...just noin!
      Näyttää hienolta, kuten runosikin =)

      Sadetta pitelee Marin

      • kaaru

        ...mustikkahymyni ruudun takaa:)

        Hienosta en tiedä
        hampaat mustikassa
        noidalta näytän...nauraa


    • lindalinda1

      kun Kaaru meinas jäädä välistä pois.
      Mut eipä hätiä mitiä, kyllä se tästä.

      Kesänmakuinen runo.
      Niin se rakkaus vaan löysi mukaan tässäkin,
      vaikka niin kepeästi ensin puhutaankin mus-
      tikoista ja suopursun tuoksusta.

      Alko tekemään mustikkapiirakkaa mieli, nam.
      Kuten huomaat, runosi jätti makean suuhun :=)

      • kaaru

        ...ei marssi ohi tahtia haittaa
        rakkautta löytyy milloin mistäkin
        tänään vaatekaapista:)


    • *MURUKULTA*

      Suopursu on 'minun kukkani',,,kaunis ja tuoksuva...ja erittäin myrkyllinen! ;)
      Mustikat on taas 'minun marjoja' ja on erittäin terveysvaikutteisia, joten...:)

      Et ollut yksin siellä metsässä,
      jokin tahtoi olla kassasi siellä ja oli!
      Ihana tunnelma - niin omakohtainen aaltojen kulkua..

      Kiitos, kaaruuuuu *hymy* ja hyvää mustikkamaitoa mussuttamaan! ;)

      • kaaru

        ...tai tutkinut
        suopursu myrkyllinen?
        Mutta mustikka...nam

        illalla iski väsymys
        silmät silloin ummistin
        Sinä olit mielessäni
        ja silmissäni näin mustikoita:)))

        Hymmyy Murulle, jokohan tuo kesä kohta jää taakse
        on hieman koleaa ja kosteaa...


    • Mysteriet

      Ai hiivatti - mustikkapiirakkaa, mustikkamaitoa, mustikkamuffinsseja....

      Arvaa tuliko nälkä!

      Ja muutenkin runosi kolisi minuun täysillä!

      • kaaru

        sanoistasi kiitos:)


    • Minänoita

      Muistan mustikkakesää..
      Kaunista kaunista
      Kaaru en voi muuta sannoo!

      • kaaru

        ..näin kiirreessä kiittelen;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe