Löysin testin jossa testataan näitä ilmaisia virustorjuntaohjelmia. Yllättävä tieto ja uusi tieto minulle, on että Avast on raskaampi kuin parhaat kaupalliset tietoturvapaketit, vaikka Avastin ominaisuudet ovat paljon niitä suppeammat.
http://www.tietokone.fi/lukusali/artikkelit/2008tk02/pika_aloitus.htm
Avast! raskaampi kuin F-Secure
5
588
Vastaukset
- kuitenkin
Kattavin on Avast! ja se tietenkin näkyy raskautena, mikä tosin ei ainakaan XP:ssä näy missään. Pitää kai niissä maksullisissa edes jotakin etua olla.
- Jopati
sandtman kirjoitti:
Testissä oli toi 4.7. Nythän uusin versio on 4.8, onko se vielä raskaampi?
Olen päivittänyt. Norttoni oli aiemmin. Eipä eroa huomaa. Ja vistan palomuuri on päällä ja pysyy. Ja erilaisii nahkoja tarjolla monta. Vähä oli puutteita tietokonelehden tiedoissa. Muuteha tuo oli asiallinen.
- kyllä joo
Jopati kirjoitti:
Olen päivittänyt. Norttoni oli aiemmin. Eipä eroa huomaa. Ja vistan palomuuri on päällä ja pysyy. Ja erilaisii nahkoja tarjolla monta. Vähä oli puutteita tietokonelehden tiedoissa. Muuteha tuo oli asiallinen.
Yllättävää tietämättömyyttä alan lehdeltä. Selvästikin siellä uskotaan vakaasti maksullisten paremmuuteen. Taitaa olla sponsoreita sielläpäin.
Työkoneessa on F-Secure ja se junnaa melkeinpä päivittäin minuutin jos toisenkin. Lisäksi ennen kirjautumista pitää odottaa, että kiintolevyn valo rauhoittuu. Muutoin voi vaatia kokonaan uuden käynnistyksen.
Kotona on mm. Avast ja AVG hitaammissa koneissa, eikä ongelmia juurikaan ole. Toki F-Secure on monipuolisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818