...Tuleeks Teille huono OmaTunto, jos ette kerkee tänne Näpsytteleen? Edes joskus?
Mulle tulee:(
Nyt on tapahtunut niin paljon ja kaikenlaista, että en ole ehtinyt:(
SusiProjekti edistyy vauhdilla, saatiin ekat UltraääniKuvat=D Pennuista...ja osa on jo varattukin...vaikkei ne Pikkuset Paaperot ole edes vielä Syntyneetkään....just ja just kiinnittyneet...senttisiä kooltaan:)
Raikasta Sunnuntaita=D
Huono OmaTunto!
9
552
Vastaukset
En ole kirjoitellut tänne paljoakaan
viimeaikoina, koska omaiseni sairastui
vakavasti. Enkä usko hänen kommunikointikykynsä
enää palaavan. Ehkä hän ei pysty enää asumaan
omassa kodissaankaan.
Eikä se vielä riitä, meitä on kaksi, jotka
ollaan kohta toistemme kimpussa johtuen omaisen
asioista, joissa on ilmennyt epäselvyyksiä.
Ja ne ovat tietenkin vielä raha-asioita.
Nämä asiat ovat niin masentavia, että olen
osittain kuin jatkuvassa koomassa. Onneksi on
työ !- namisuku
...mistä kerrot:(
OmaisuusFlaidikset ja perintöriidat ovat kaikkein ällöinpiä!
Itse olen koittanut niitä välttää parhaani mukaan!
VoimaHali Sinulle=D
Älä riko Itseäsi Työllä....Liika on liikaa:)
Rahasta kun on puhe...Ihmisille tulee ..hmmmkiilto Silmiin?
- huono omatunto
tästä tule, on kiva käydä kurkkaamassa, mistä keskustellaan, mutta kyllä "oikea" elämä on tärkeämpää.
- namisuku
....mut silti;)
- kannattaa lopettaa
kokonaan kirjoittelu tänne, koska se on nettiriippuvuuden, todella vaarallisen nettiriippuvuuden vieroitusoire. Vähintään 5-vuotta täytyy olla avaamatta, lukematta ja kirjoittamatta palstalle on ainut keino päästä eroon palstanettiriippuvuudesta. Pitää muistaa, että palstariippuvainen ihminen on palstalle paha rasite. :-((
- namisuku
...lopeta ihmeessä...
Olivatkos ne pikkuruiset koirasusia - muistanko väärin?
Onnea joka tapauksessa pienten kehitykseen ja Sinun jaksamiseesi :)- namisuku
...KoiraSusiahan ne=D
Kiitos Toivottelustasi, hommaa riittää..heh=D
- Lisbet
No ei tuu. Usein illalla lukasee, ja on jo niin kauan viimeisestä vastaajasta ettei viiti enää .
Sinä ihana "äityli" , olisipa mahdollista lähtisin heti samaan koetukseen.
Kerrothan miten edistyy???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483