Kuten minäkin...

runo64

Taivaallani yksinäinen pilvi kulkee
sinne menee
minne taivaan tuulet sitä kuljettaa
kohti tuntematonta ohjaa
kuten minuakin.

Kyynel vanaa valuvaa
perässään kuljettaa.
Kaikkea kadotettua suree
menetystään itkee
joka ei unohdustaan koskaan suo
kuten minäkin.

Toinenkin pilvi taivaalle tulee
tuuli kääntyy auttamaan
yhteen pilvet puhaltaa
ja niin toisensa saavat.
On pilvien rakkaustarina sinettiä
vailla valmis
jonka sateenkaari tarjoaa
ja alleen rakastavaiset kahlitsee
heitä juhlistaa...
Kumpa minäkin...joskus.

11

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      joskus, sitä toivon sydämestäni Runopoika.

      Jotenkin on suruvoittoinen nyt tämä runosi,
      ehkä sen on syksy saanut aikaan. Kaipaus ja halu
      rakastaa, se kuuluu kai meihin jokaiseen.

      Positiivisuutta päivääsi, toivoakin.
      Runosi puhutteli haikeudellaan.

      • runo64-1

        ...iloksi muuttuu,
        hyväksi ei milloinkaan.
        no ehkäpä rakkauden aika on silloin
        kun taas on tapahtumien keskipisteessä
        ...elämässä kuin seikkailussa.
        kiitos rakas oppimestarini kun poikkesit
        ja paljon hyvää alkavaan viikkoosi.


    • Minänoita

      Koskettava näkymä
      pilvitaivaalta!

      Erittäin hyvä runo!

      • runo64-1

        ...ja melankolian runoja itse kullakin.
        no tavanomaista meikäläistä.
        katselin aamussani yhtä pilven hattaraa
        ja ajatus johti toiseen.
        kiitos kun poikkesit ja hyvää alkavaa
        viikkoa sinulle.


    • Yksinäisyyden tuntu,
      runo kuin rukous.

      NÄin me me kuljemme tuulen teitä,
      kukin tavallamme, välillä
      pyörteessä ja välillä tyvenessä.
      Haikeus sai minutkin surulliseksi:(

      Valoa ja lämpöä päivääsi.

      • runo64-1

        ...anteeksi jos tein surulliseksi sinut.
        en juuri tunne yksinäiseksi itseäni
        juuri koskaan,olen siihen liian levoton
        mielikuvituksessani mutta joskus sentään
        ...tänä aamuna.
        tuo oli hieman yliampuvaa verrata rukoukseen
        tätä mutta oli hienoa lukea sellaista.
        hyvää alkavaa viikkoa sinulle
        ja kiitos kun poikkesit luonani.


    • Tuuli ottaa, tuuli antaa
      tuuli kuljettaa ja kantaa.

      Kyynel vana virtaa
      ehkä vähän helpottaa
      antaa surevalle voimaa
      itku menetystä lohduttaa.

      Tuulet pilvet yhteen liittää
      sateenkaaren alla rakkaat
      rakkauden sinettiä odottaa
      tähtien lailla silmät loistaen kirkkaat.

      Aivan varmasti joskus, aivan varmasti, sinäkin!

      Kaunis runo sinulta, herkkä, vaikkakin suruinen, mutta kaunis!

      • runo64-1

        ...,en minä ainakaan.
        no ehkä...
        taas sait kauniimmin ja paremmin
        ilmaistua runoani kuin itse pystyisin.
        no tämä lähti aamu taivaani näkymästä,
        siellä kun oli pilvi yksinäinen
        joten on niin helppo samaistua sellaiseen.
        kiitän sinua kun poikkesit
        ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.


    • kaaru

      wau, en ole ajatellutkaan
      vaikka ovat auringon
      edessäni pimentäneet

      pidin:)

      • runo64-1

        ...omiin tuntemuksiin,
        jos on yksinäinen tällä haavaa
        niin löytää helposti asioita jotka
        sitä korostaa kaikkialta ympäriltään.
        minä kiitän sinua vierailustasi
        ja kaikkea hyvää päivääsi toivottelen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe