Spiritismi

P€LIMIE$

Spiritismi on aika jännä peli. Onko teistä kellään mitään erikoisia kokemuksia?

Tuttavien kanssa ollaan suunnittelemassa 2012 vuodeksi maailman suurinta lautaa ja tarkoituksena olisi tehdä ennätys koon ja määrän suhteen. Olisiko kiinnostuneita?

11

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaara on todellinen

      Spiritismi ei ole ainoastaan "jännä", vaan vaarallinen peli.

      Olen jo vajaa nelikymppinen, enkä ole ollut koskaan uskovainen. Teininä kuitenkin olin riparilla isosena, ja siellä yhtenä iltana osa leiriläisistä "leikki" rantasaunalla spiritismiä, tietysti salaa muilta. Leiripaikka taloineen ja pihoineen oli järven rannalla, mutta muuten keskellä skutsia.

      Saunalta kulki hiekkatie rantaa pitkin nuotiopaikan ohi pihan läpi portille, jossa oli röökipaikka. Olin nuotiolla leiriläisten kanssa, kun leirin johtaja yhtäkkiä tuli kutsumaan kaikki isoset koolle. Johtaja oli ollut tupakalla, kun hiekkatietä oli yhtäkkiä kävellyt mies, joka oli vain katsonut johtajaa alta kulmain, hymyillyt (johtajan mukaan "kummallisesti"), ja kävellyt portista sisään. Johtaja oli luonnollisesti sanonut aika tiukkaan sävyyn, että hei, tämä on yksityisalue ja kysynyt, kuka olet. Mies oli vain jatkanut hiekkatietä eteen päin korvaansa lotkauttamatta, mutta yllättäen kääntynyt talon kulmalta metsään päin ja kadonnut pian näköpiiristä (metsä oli tiheää ja oli yö).

      Samaan aikaan, kun johtaja selosti tätä meille isosille, rantasaunalta alkoi kuulua hysteeristä itkua. Menimme tarkistamaan tilanteen, ja sieltä löytyivät nämä muutamat leiriläiset, joista yksi tyttö itki hysteerisesti. He myönsivät kokeilleensa spiritismiä, ja olivat alkaneet kutsua saatanaa. Vähän tämän jälkeen tämä tyttö oli saanut pelkokohtauksen ja ns. lähtenyt piiristä pois.

      Spiritismin leikkijät saivat johtajalta sanallista ojennusta sillä välin, kun meidän isosten piti pareittain tarkistaa talot ja piha siltä varalta, että tämä tunkeilija-mies olisi jossain lymyämässä. Mitään eikä ketään ei löytynyt.

      Mistä mies tuli, ilman kulkuvälineitä ja mihin hän katosi? Keskellä yötä, ja lähimmät naapuritkin olivat kilometrien päässä. Miksi hän ei vastannut hänelle esitettyuhun kysymyksiin? Määrätietoinen askellus oli ollut hiekkatietä eteen päin rantasaunan suuntaan.

      Itse en edelleenkään usko saatanaan tai jumalaan. Ajoitus pahan kutsumiselle ja tämän tyhjästä ilmestyneen miehen visiitille oli kuitenkin aika nappiin. Myös spiritismiringin hajoaminen ja miehen katoaminen ajoittuvat samoihin hetkiin.

      Uskon, että ihmisessä itsessään löytyy voimia ns. manata esiin pahuutta tai jopa pahan ruumiillistumaa. En tajua, miksi kukaan haluaisi tehdä sellaista itselleen. Spiritismissä voi tietysti myös kysyä "tuolta puolen" kaikenlaista jännittävää. Tulevat vastaukset sitten alitajunnasta tai ns. ulkopuolelta, oman järjen menettäminen tai pelkotiloihin joutumisen vaara on suuri, jos hermot pettävät.

      Voipi olla, että varoitukseni vain lietsovat ennestään halujanne kokeilla spiritismiä. Mutta ainakin teitä on varoitettu.

      • Sippeli

        teiniajoilta spiritismimuisto. Olimme kaverini kotona. Meitä oli n. 5 tyttöä. Oli päivä mutta verhot oli kiinni niin että oli hämärää. Lasi todellakin liikkui kirjaimesta toiseen kun kysyimme asioita. Se liikkui niin nopeasti eikä ollut pilkkopimeää että joku olisi voinut työntää lasia kenenkään huomaamatta. Tästä on jo 40 vuotta aikaa joten en muista kaikkea mitä kysyimme. Kuolemistapaamme kyselimme ja minun kuolintavakseni tuli vastaus:vanhuuteen.
        Rohkeaa kysellä moisia mutta olin kyllä helpottunut että vastaus oli noin lohdullinen:)Lopetimme tuon istunnon jälkeen emmekä sen jälkeen enää harrastaneet koskaan spiritismiä, sen verran pelottava kokemus oli.


    • keltanokka?

      Olet aivan varmasti lukenut spiritismistä jo suunnilleen kaiken, mitä netistä löytyy.

      Olet varmaankin huomannut, että n. 2/3 sitä kokeilleista ei suosittele kokeilemaan, ja kirjoittaa isolla, että se EI OLE MIKÄÄN PELI.

      Jos nyt kuitenkin aiotte kokeilla, niin tehkää se ainakin ns. oikein. Eli ette kutsu mitään pahaa paikalle, ettekä kysele kuolemasta. Ja pyydätte luvan lopettamiseen ennen kuin lopetatte. Jos et/ette ole kokeilleet sitä aiemmin, vaarat ja riskit ovat suuria. Varsinkin uhmamielellä tehty istunto - tyyliin ennätys koossa ja määrässä - voi livetä hanskasta.

      By the way, sillä laudan koolla ei ole merkitystä. Ellet sitten tarkoittanut, että istuntoon osallistui ennätysmäärä ihmisiä? Mutta ei laudan koolla silloinkaan ole merkitystä siihen, kuinka "hyvin" spiritismi toimii.

      • P€LIMIE$

        Tarkoituksena olisi tarpeeksi suurella ryhmällä avata portti mustaan aukkoon tai miksei nyt vaikka helvettiin ja katsoa riittääkö se nuppineulan kokoinen reikä imaiseen tämän maailman sinne.

        Itse tietysti hyppään ufo-lautasen kyytiin viettäen matkan hemaisevan ja suuri rintaisen humanoidi neidon kanssa!! ;)

        Onko spiritismiä muuten koskaan pelattu tuhansien ihmisten voimalla? Teho varmasti kasvaa sitä myötä mitä enemmän käyttäjiä. Jokin logiikka kaikella on.


      • varoittelija
        P€LIMIE$ kirjoitti:

        Tarkoituksena olisi tarpeeksi suurella ryhmällä avata portti mustaan aukkoon tai miksei nyt vaikka helvettiin ja katsoa riittääkö se nuppineulan kokoinen reikä imaiseen tämän maailman sinne.

        Itse tietysti hyppään ufo-lautasen kyytiin viettäen matkan hemaisevan ja suuri rintaisen humanoidi neidon kanssa!! ;)

        Onko spiritismiä muuten koskaan pelattu tuhansien ihmisten voimalla? Teho varmasti kasvaa sitä myötä mitä enemmän käyttäjiä. Jokin logiikka kaikella on.

        Ai mutta siinä tapauksessa kaikki mukaan vaan kun on noin loppuun asti mietitty suunnitelma!

        Olen kuitenkin tosikko, joten voin kertoa, että mustaa aukkoa tai porttia helvettiin ette saa avattua. Joku tai moni sp:iinne osallistuja voi saada loppuiäkseen sellaiset pelkotilat, että goodbye normaali-elämä.

        Eikä sp:ssä ole mitään sellaista logiikkaa, että useammalla ihmisellä saisi vahvempia "reaktioita" aikaan.


      • P€LIMIE$
        varoittelija kirjoitti:

        Ai mutta siinä tapauksessa kaikki mukaan vaan kun on noin loppuun asti mietitty suunnitelma!

        Olen kuitenkin tosikko, joten voin kertoa, että mustaa aukkoa tai porttia helvettiin ette saa avattua. Joku tai moni sp:iinne osallistuja voi saada loppuiäkseen sellaiset pelkotilat, että goodbye normaali-elämä.

        Eikä sp:ssä ole mitään sellaista logiikkaa, että useammalla ihmisellä saisi vahvempia "reaktioita" aikaan.

        Moni tuskin tajuaa mistä sp:ssä on kyse mutta usko pois minä tiedän ja osaan soveltaa sitä monella eri muullakin tasolla. Varmasti moni muukin osaa mutta minä olen ensimmäinen joka aikoo avata madonreiän mustaan aukkoon. Alustava päivämäärä olisi tällä näkymin 23.12.2012.


      • aika loppuu
        P€LIMIE$ kirjoitti:

        Moni tuskin tajuaa mistä sp:ssä on kyse mutta usko pois minä tiedän ja osaan soveltaa sitä monella eri muullakin tasolla. Varmasti moni muukin osaa mutta minä olen ensimmäinen joka aikoo avata madonreiän mustaan aukkoon. Alustava päivämäärä olisi tällä näkymin 23.12.2012.

        Kai tiedätte olevanne tuona ajankohtana jo myöhässä, sillä maailmanloppu tulee paria päivää aiemmin? huonompi homma teille ja pikku kokoontumisajoillenne.


      • ---.---
        aika loppuu kirjoitti:

        Kai tiedätte olevanne tuona ajankohtana jo myöhässä, sillä maailmanloppu tulee paria päivää aiemmin? huonompi homma teille ja pikku kokoontumisajoillenne.

        En usko, että maailmanloppu tulee ja sinä pelimies, luulen, että olet menettänyt järkesi jo. Ei yksi ihminen voi avata edes presidentin porttia ja sinä aiot jo avata mustan aukon. ihmisiä on maailmassa miljardeja ja heistä olet ainoa yksi pieni ihminen maapallossa. Tuollaista potaskaa puhuvat myös yli 100 ihmistä. osa on tehnytkin. ja missä sitten se "musta aukko" sitten on? lupaa vain, mutta olen sata varma, ettet siinä onnistu. Unohdat sen hölpän siinä ajassa jo pois. maailmanloppukin on vain pelkkää pelottelua. asteroidi voidaanräjäyttää voimilla ja mistä muualsta loppu voi sitten häämöttää?


    • Kerro lisää. Mä haluan ainakin tulla mukaan. Näin kerran jossain tosi hienon lasista tehdyn "laudan" mutta ei ollu sillon varaa ostaa sitä.

      Itse olen kyllä nähnyt että se LASI LIIKKUU! Ja kukaan meistä ei liikuttanut sitä. Tosin piti lopettaa kun rippiskoulupappi tuli ovesta sisään =o)

    • kille

      Mites saatte 1000 ihmistä koskemaan lasiin yhtäaikaa. Aika iso lasi pitää olla...

      • isoja kuppiloita

        joihin mahtuu yli tuhat henkeä. Keskiyöllä vaan kaikki skoolaamaan niin kyllä se siitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2071
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      962
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      908
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe