Ystäväni Maitokuu

Mysteriet

Ystäväni kauriin merkeissä
et enää soita minulle
kello neljä
aamuyöllä

Et enää koskaan

Sano
kalakaveri

Poimi verkkoihisi pakasteseitä
esitä sankaria
ja vielä parempaa

Pyhimystä

Tai kauheaa
gangsteria

Et enää koskaan

Elä kuin viimeistä päivää

Ystäväni Maitokuu
Sinua ei ollut helppoa rakastaa
vihata liioin

Ja Sinä
joka et toisinaan nähnyt
kauemmas nenääsi
näet nyt ikuisuuteen asti

Miten pienenä minut

Miten pienenä
itsesi

Maitokuu
Ystäväni kauriin merkeissä

Sinua ei ollut helppo rakastaa

Minun oli pakko

28

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peres

      Oli hieno aloittaa tätä päivää runosi kanssa
      Yhtä laadukasta kuin aina on kynäsi jälki
      Kiitos

      • Mysteriet

        Hienoa aloittaa päivä myös Sinun kommentillasi!

        Minä kiitän!


    • Ihan kuin joku olisi menettänyt jotain. Ajatuksille ja mielikuvitukselle jäi avaruutta kylliksi. Taas tykkäsin ....
      Tarkkis

      • Mysteriet

        Olet oikeassa, minä menetin ystävän...
        Kiitän sanoistasi, kuoma!


    • Minänoita

      Kuulos nyt eukon retale,
      mis sinnuu on pivetty kun
      ei o näkynt? Ja näin herkän
      haikeal eronmakuisel runol sit
      heitit!

      • Mysteriet

        Minnuu missää oo pietty - paitti ny tietennii töisä ja tontil ;D

        Tämä oli tämmöinen päänselvennysruno, vissii vähä vaikia, mutta simmosena se ny vaa tult.

        Kommentistais kiittäe; Mysteeriakka


    • kaaru

      ja kauniista runostasi
      kiitän ja haleja elämääsi lähetän:)

      • Mysteriet

        Kauniista sanoistas kiitän ja halin laitan kiertoon, ensteks Sinulle =)


    • tee.

      Pidin runostasi. Se oli surumielisyydessään rikas.
      Hieno.

      • Mysteriet

        Pidän kommentistasi, harvinainen vieraani!
        Siitä kiitän mitä nöyrimmin!


    • SerafiinaCarabas

      Kiitos tästä, todella kaunis ja koskettava - niinkuin tiedät.

      • Mysteriet

        Jäi niin paljon sanomatta...

        Kiitos!


    • lindalinda1

      mää ole sanaton.
      En taira sannoo runostas muuta ko sen,
      ettei sitä kukkaan muu olis osannu
      kirjottaa niin kun Sää.

      Jottain niin haurasta,
      eik rakkaus ol ain helppoo.

      Sää ole uskomato tuomaa nää
      tuntos nii koskettaval taval ulos.

      • Mysteriet

        Sinä olet niin oikeassa - rakkaus on joskus hyvin monimutkainen juttu...

        Runoni kertoo ystävyydestä, joka on joskus vieläkin monimutkaisempaa.

        Kiitos!


    • sohtrop

      maitokuu vai, ookko tullu raskaaksi tai avioitunu, sinä kauneuden ja rakkauden jumalatar, vai mikä se oli ;)

      ei vaiskaan, pidin kovasti ystävästäsi maitokuusta ;)

      • Mysteriet

        Se oli asfalttimiesten suojelupyhimys, muistamaton ystäväni... =)

        Kiitos!


    • Nyt sie kyllä vedit vyön alle...
      Pääni on niin kipeä, etten tajunnut
      tästä mitään,
      etkä saa suuttua,,,,
      aivo on jumissa ja piste.
      Saisko suomennoksen...
      kirjotat vaikka
      joulukortin miule,, nou hätä =)

      (Anteeksi nyt, Marin on vissiin böönoutissa)

      • Mysteriet

        Elähän Sie huoli, mie lähetä Siule tirakkaa lientä päänupin hoitoo =)

        Laittelen korttia tulemaa, jahka täst jouan...

        Böönauts!

        eiku piits


    • ilekneS

      mutta sellaista elämä on :=/

      en minäkään enää

      sano

      kuinka helppoa

      on ystäwystyä

      ja helpompi

      kadottaa ystäwä?

      • Mysteriet

        Niinhän se on...

        Sinulle lähetän voimallisen suolelusenkelin, etten Sinua kadottaisi ^Å^


    • Tequila sunset

      ...ja kaunista!!!

      Onkohan tämä oikea foorumi sun runoille.

      Olen Mysteriet-fani, nyt taas entistä enemmän.

      • Mysteriet

        Minä kiitän!

        Ja, kuten tiedät, olen Teq-fani =)


    • Flau

      kai olen kun en tiedä mikä on maitokuu :O

      Maailmassa on liikaa suruja :/

      • Mysteriet

        Maitokuu oli minun ystävä!

        Etkä Sinä ole pöhkö kun ihku =)


    • posteja ja muistin nyt
      ja tajusin
      ei taideta pikamocassa tawata
      olisin woinut tehdä enemmän :=/

      rauha maassa
      pirskeet taiwaassa
      tule portille astu sisään
      ei sun tarwi täällä pelätä yhtään mitään
      täällä woit juoda pitkään yöhön
      eikä koskaan oo sulla kiire työhön............

      • Mysteriet

        Jaat saman tunteen kanssani...


    • katamaraan1

      oli runosi,
      sykähdyttävää ystävyys,

      ja äkkiä taivas
      ei tummu, ei muutu uhkaavaksi
      ja kaikki on läsnä kuin lämpimät muistot,

      mutta sitä ei äkkiä usko:

      Ei ole muuta kuin aika, jota ei ole.
      Olen läsnä surussasi ja sinussa.

      Olen läsnä sinussa, surussasi.

      • Mysteriet

        KIITOS!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe