'
vaihtaisitko päätä kanssani
saisit kosketuksen ajatuksiini
voisit käydä läpi tuntojani
tuntisit hätäni
näkisit sanojeni nälän
kosketuksesi puutteesta
kumpuavan ikävän
ja ....
en tee näistä pidempää listaa
luulisin
että sinulle selviäisi
melko nopeasti
kuinka rankkaa on elää
ilman rakkauttasi
tahtoisitko kokeilla
vaihtopäätä
edes tunniksi
Vaihtari
20
598
Vastaukset
- Mysteriet
Mistäs mulle saataisiin tuolllainen vaihturi..?
Hiivatti - siin o runo mun makuu!Otat vaan jengoista kiinni ja käännät,,
silleen ja se lähtee ja vaihtosysteemi paikalleen.
Helppoa kuin heinän teko =)
- kaaru
...eipä taida
vaihtamalla päätä
parantua
meidän kesken...;=)Just.
Ei taida paljon sinun tilanne korjaantua,
jos saisit minun pään.
Minä hyötyisin enemmän =)
- Minänoita
Onhan sinulla niitä
vaihtopäitä kellari
pullollaan toiset säilöö
vuosikertalitkui sie oot
piilottant kaik mailman velhot
oman kellaris kätköihin ainaski
sielt Mikkelin alueelt ja lähikunnist!
Anna sit vinkki jos
oot eri pään kans lähtent
liikenteeseen tiiän pyssyy kaukan
Mikkelin torist!
Runost sanon pliits niinko aina
ja virnuan päälle,kiitos!Nyt olen siivonnut ja kolistellut kaikki irtopäät
hevontuuttiin, ei jäänyt ja jäljelle kuin aivoja,
pikkuruisia näköjään nekin, vähän surkastuneita.
Hitsi, sanoin, että minut löytää Puumalasta,
mutta tämä pää, jonka aamulla vaihdoin,
vänkää tahtovansa Savonlinnaan, vaikka tarjosin
sille Lappeenrantaa ja Varkauttakin...
että mitä pirua tässä nyt tehhään.
Noidu sinä nyt tää jupakka järjestykseen!! =)
- cocoz
Olisi mielenkiintoista
päästä ajatuksiisi
Mutta luulen
että vaihtokaupassa
ei tulisi sulle
mitään uutta
ainakaan
-olisitko sahanpuruun tyytyväinen? :)
Mutta runosi
anti on surullinen
joten lähetän sulle
siksi myötätuulta
ja rakkauden laineita!Otan kaikki vastaan mitä annetaan, ainut ehto on,
etteivät purut ole märkiä =)
Surun laineita, kyllä, ne vähän loiskivat,
Kiitos Co_van
- scarabaeus
...nyt mua alkoi todella naurattamaan tää runosi,
sillä tuli välittömästi mieleeni yks päätön juttu
tuolta Jatkonovellit puolelta
ja
kävin katsomassa, niin se on siellä
kohdassa
2006 elokuussa kirjoitettu:
Pää aloittajana ÖHHÖH
¤
joopajoo... runoilemisiin ! - Hilima vuan
..kertoa tunteista! Ootko sinä sitäkin uatellu, jotta siinä vaehtaripiässä voep olla vaikka mitänii erikoesta kaapan piälle, rosessosia myöten:)
Haaska olj, minnuu aenaki naarattiTuli just mieleen, että jos vaihtopäässä on vaikka
täitä tai joku virus........iiiik...
Kiitti Hilima, nyt alan tarkemmin miettimään,
oliko tämä ollenkaan hyvä ajatus, koko vaihtari =)
...Ei vaihtamalla parane...
kaaos minunkin aivolohkoissa vaikka
... on punaset hiukset ja terävä pää...
Oot sie mainio=)
Krisse kiittää=)Aloin kyllä jo katumaan koko ehdotusta:)
Sen saat arvata..
Mitäs me punapäät.. ei meidän tarvi mitään
vaihtaa väri ainakin pysyis samana ja vähän aatoksetkin kiittää ja kumartaa "hiussiskoa":=)
Voe tokkiisa..;-O!! Mitteepä piä mahtoo nähä ko ensmäänealapiänpesu tulloo etteen:))) Ou siinä sit kohillas, ko pienettii murheet jiäp toosarvoseks, luulis..Omapiäkullankallis, ja molemmat piät:)
TarkkisKummanko pään vaihtaisin, vai enkö kumpaakaan?
Vai molemmat?
Tätä en kyllä ajatellut ollenkaan,
kun runoa kirjoitin ja nyt onkin
sitten jo uusia ongelmia edessä =)
Hei...Otetaan ehdotuksia vastaan ;D
Marin
- lindalinda1
koska mie en ensinnäkää halluu punapiä olla.
Ja toiseksee, miulla on nii helekutin vaikia oma
pääkoppa, etten usko Siun taas haluavan sitä.
Joten kannattas harkita, mitä laukoo sieltä sie-
västä suustaan ulos.
Mutta jos totta puhutaan, eikä asian vieestä.
Niin runossasi on jälleen uskomattomien tuntei-
den kirjo. Ainoa asia, jonka olisin vaihtanut
itse - en olisi käyttänyt sanaa ' vaihtopää '
Hiivatti, keksi ees mitä sen tilalle pitäis edes
laittaa, ehkäpä ' tahtoisitko uskaltaa vaihtaa '
tjn niinko A.Donis sanois - sorry.
Muuten ei runo tästä juuri enää voi parantua,
usot Sie ?Se on taas vedetty tunteella vaan tämäkin
sepustus ja vaihtopäälle en edes yrittänyt keksiä mitään vastinetta... mutta onhan niitä
jos etsimään käydään. Laitan sen seuraavaan" vaihtari-runoon" :)
Ei vaiheta,,, sie et taho tätä kaaosta, usko vaan =)
Kiitellen
Mari
- katamaraan1
Vaihdetaan päitä,
vaihdetaan täitä.
Kumpikin pettyy,
unelmat vettyy.
Kumpikin kyllä
käy kävelyllä
vieraassa päässä:
Sekin on jäässä!
Vaihdetaan päitä,
vaihdetaan näitä.
Opitaan uutta
suvaitsevuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514