Vaihtari

'


vaihtaisitko päätä kanssani
saisit kosketuksen ajatuksiini
voisit käydä läpi tuntojani

tuntisit hätäni
näkisit sanojeni nälän
kosketuksesi puutteesta
kumpuavan ikävän
ja ....

en tee näistä pidempää listaa

luulisin
että sinulle selviäisi
melko nopeasti
kuinka rankkaa on elää
ilman rakkauttasi

tahtoisitko kokeilla
vaihtopäätä

edes tunniksi

20

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Mistäs mulle saataisiin tuolllainen vaihturi..?

      Hiivatti - siin o runo mun makuu!

      • Otat vaan jengoista kiinni ja käännät,,
        silleen ja se lähtee ja vaihtosysteemi paikalleen.
        Helppoa kuin heinän teko =)


    • kaaru

      ...eipä taida
      vaihtamalla päätä
      parantua
      meidän kesken...;=)

      • Just.
        Ei taida paljon sinun tilanne korjaantua,
        jos saisit minun pään.
        Minä hyötyisin enemmän =)


    • Minänoita

      Onhan sinulla niitä
      vaihtopäitä kellari
      pullollaan toiset säilöö
      vuosikertalitkui sie oot
      piilottant kaik mailman velhot
      oman kellaris kätköihin ainaski
      sielt Mikkelin alueelt ja lähikunnist!

      Anna sit vinkki jos
      oot eri pään kans lähtent
      liikenteeseen tiiän pyssyy kaukan
      Mikkelin torist!

      Runost sanon pliits niinko aina
      ja virnuan päälle,kiitos!

      • Nyt olen siivonnut ja kolistellut kaikki irtopäät
        hevontuuttiin, ei jäänyt ja jäljelle kuin aivoja,
        pikkuruisia näköjään nekin, vähän surkastuneita.

        Hitsi, sanoin, että minut löytää Puumalasta,
        mutta tämä pää, jonka aamulla vaihdoin,
        vänkää tahtovansa Savonlinnaan, vaikka tarjosin
        sille Lappeenrantaa ja Varkauttakin...
        että mitä pirua tässä nyt tehhään.
        Noidu sinä nyt tää jupakka järjestykseen!! =)


    • cocoz

      Olisi mielenkiintoista
      päästä ajatuksiisi

      Mutta luulen
      että vaihtokaupassa
      ei tulisi sulle
      mitään uutta
      ainakaan
      -olisitko sahanpuruun tyytyväinen? :)

      Mutta runosi
      anti on surullinen
      joten lähetän sulle
      siksi myötätuulta
      ja rakkauden laineita!

      • Otan kaikki vastaan mitä annetaan, ainut ehto on,
        etteivät purut ole märkiä =)

        Surun laineita, kyllä, ne vähän loiskivat,
        Kiitos Co_van


    • scarabaeus

      ...nyt mua alkoi todella naurattamaan tää runosi,
      sillä tuli välittömästi mieleeni yks päätön juttu
      tuolta Jatkonovellit puolelta
      ja
      kävin katsomassa, niin se on siellä
      kohdassa
      2006 elokuussa kirjoitettu:

      Pää   aloittajana ÖHHÖH

      ¤

      joopajoo... runoilemisiin !

      • Joskus jutuissa ei ole päätä eikä häntää.
        Mukavaa hymyilyä sulle =)


    • Hilima vuan

      ..kertoa tunteista! Ootko sinä sitäkin uatellu, jotta siinä vaehtaripiässä voep olla vaikka mitänii erikoesta kaapan piälle, rosessosia myöten:)

      Haaska olj, minnuu aenaki naaratti

      • Tuli just mieleen, että jos vaihtopäässä on vaikka
        täitä tai joku virus........iiiik...
        Kiitti Hilima, nyt alan tarkemmin miettimään,
        oliko tämä ollenkaan hyvä ajatus, koko vaihtari =)


    • ...Ei vaihtamalla parane...
      kaaos minunkin aivolohkoissa vaikka
      ... on punaset hiukset ja terävä pää...
      Oot sie mainio=)
      Krisse kiittää=)

      • Aloin kyllä jo katumaan koko ehdotusta:)
        Sen saat arvata..
        Mitäs me punapäät.. ei meidän tarvi mitään
        vaihtaa väri ainakin pysyis samana ja vähän aatoksetkin kiittää ja kumartaa "hiussiskoa":=)


    • Voe tokkiisa..;-O!! Mitteepä piä mahtoo nähä ko ensmäänealapiänpesu tulloo etteen:))) Ou siinä sit kohillas, ko pienettii murheet jiäp toosarvoseks, luulis..Omapiäkullankallis, ja molemmat piät:)
      Tarkkis

      • Kummanko pään vaihtaisin, vai enkö kumpaakaan?
        Vai molemmat?
        Tätä en kyllä ajatellut ollenkaan,
        kun runoa kirjoitin ja nyt onkin
        sitten jo uusia ongelmia edessä =)
        Hei...Otetaan ehdotuksia vastaan ;D

        Marin


    • lindalinda1

      koska mie en ensinnäkää halluu punapiä olla.
      Ja toiseksee, miulla on nii helekutin vaikia oma
      pääkoppa, etten usko Siun taas haluavan sitä.
      Joten kannattas harkita, mitä laukoo sieltä sie-
      västä suustaan ulos.

      Mutta jos totta puhutaan, eikä asian vieestä.
      Niin runossasi on jälleen uskomattomien tuntei-
      den kirjo. Ainoa asia, jonka olisin vaihtanut
      itse - en olisi käyttänyt sanaa ' vaihtopää '
      Hiivatti, keksi ees mitä sen tilalle pitäis edes
      laittaa, ehkäpä ' tahtoisitko uskaltaa vaihtaa '
      tjn niinko A.Donis sanois - sorry.

      Muuten ei runo tästä juuri enää voi parantua,
      usot Sie ?

      • Se on taas vedetty tunteella vaan tämäkin
        sepustus ja vaihtopäälle en edes yrittänyt keksiä mitään vastinetta... mutta onhan niitä
        jos etsimään käydään. Laitan sen seuraavaan" vaihtari-runoon" :)

        Ei vaiheta,,, sie et taho tätä kaaosta, usko vaan =)
        Kiitellen
        Mari


    • katamaraan1

      Vaihdetaan päitä,
      vaihdetaan täitä.

      Kumpikin pettyy,
      unelmat vettyy.

      Kumpikin kyllä
      käy kävelyllä

      vieraassa päässä:
      Sekin on jäässä!

      Vaihdetaan päitä,
      vaihdetaan näitä.

      Opitaan uutta
      suvaitsevuutta.

      • Hyviä neuvoja sulla
        tähän oli kiva tulla

        Sanon sulle säisäi
        säikähti myös täi

        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe