Mistä ootte tilanneet suodattimia ko. vehkeeseen? Missä edullisimmat/parhaimmat, vai onko nuissa laatueroja?
Tän palstan nimi pitäs olla ilmanvaihto eikä ilmastointi...
Nilan VP18C/EK9 suodattimet
9
1894
Vastaukset
- Tehvaani
Niin ja piti vielä kysyä että kuinka usein nuo suodattimet kannattaa vaihtaa? Nyt ovat olleet vuoden verran käytössä ja muutaman kerran olen ne imuroinut. Alussa kertyi paljon rakennuspölyä, nyt pääasiassa hyönteisiä ym.
Vuoden välein vai...???
Kiitos etukäteen vastanneille. :)- vuodessa!
Alussa imuroin puolivälissä vuotta, mutta ei sitä ollut mainittavaa hyötyä. Tilaan ne suoraan Nilanin kotisivuilta.
- Metsä- ja kalamies
Ekan vaihdon tein muuton jälkeen noin 4 & 9 kk:n jälkeen ja kylläpä oli aika sontaisena varsinkni ekat suodattimet. Vaikka kuinka oli suojannut kanavat pölysuojilla ja vielä senkin jälkeen kun oli laittanut venttiilti paikalleen (pari viikkoa ennen muuttoa) & tukkinut ne muovilla...
Normaalitahtiin tulen vaihtamaan pari kertaa vuodessa. Hankin tuolta -> www.wekkisuodatin.fi. Toinen vaihtoehto voisi olla
www.suodatinvalmiste.fi
Ekat wekin kautta hankitut menossa, eli laadusta en osaa sanoa vielä. Eipä pahemmin tunnu poikkeavan ilmanlaatu siitä, mitä olivat ns Nilanin merkkisuodattimien kanssa. Tiedä sitten millaisia ovat kun ovat pitemmän aikaa olleet. - Pedro76
Loistavaa. Tilattu. Kiitos linkistä.
Pelafiltteriltä saa Ilmoita koko www.pelafilter.net
Pelafiltteriltä saa Ilmoita koko www.pelafilter.net
- fillink
Tuolla näyttäisi olevan http://www.suodatinmaailma.fi/Nilan-suodattimet
- VTM73
Mulla ei tuo kaksi kertaa vuodessa tunnu riittävän, eli olen nostanut vaihtokerrat kolmeen vuodessa.
Imuroimaan en kyllä lähtisi, sitä sontaa menee aina väärälle puolelle ja kuka niitä imuriinsa haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815