Onko aamu mennyt hyvin?

Putkivalo

Mulla oli kahvissa kärpänen aamulla, onneksi huomasin ennen kuin hörppäsin. Onko sulla ollut parempi aamu?

Ja on se nyt kummaa kun ei tähän palstaan saa vauhtia :) vai pitäiskö olla tyytyväinen vaan, jollain on elämä ;) Ja missä mun työinto on..

61

1396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wilma60

Aamu meni oikeastaan ihan hyvin. Pientä kiirettä mutta sitähän se on joka aamu. Nuorimmainen heräsi ihan itse ja oli päiväkodissa jo hyvissä ajoin. Koululaisia jouduin vähän herättelemään mutta yllättävän helposti sekin sujui. Esikoinen hyppäsi pyörän selkään ja ei ehkä myöhästynyt koulusta. Taksilla kulkeva koululainen oli pihalla valmiina kun taksi tuli. Eli kaiken kaikkiaan erinomainen aamu!

• Putkivalo

tuo aamuherättely. Tosin pitäis kai olla onnessaan siitä että niitä saa suorittaa :) ja tuleehan siitä hyvä mieli kun se välillä sujuu mutkittomastikin.

• (pyyhkii hikeä)

Puoli 7 herätys. Hoitolapset tuli ovesta 6:45 sisälle. Aamupalaa heille ja itselle. Pyykinpesukone päälle. Mies töihin. Kolmas hoitolapsi klo 9 ovesta sisälle. Heti sille vaipanvaihto. Keittiön lattian lakaisu. Makkarakeitto tulelle. Vanhimman pojan herättely kouluun. Sille aamiaista, itelle kuppi teetä. Hoitolasten kinojen selvittelyä ja nyt on kello jo karvaa vaille 10. Kohta puetaan ja ulos ovesta....

• Putkivalo

Tuli vähän tehoton olo nyt :))) Sä mahdat olla puhki illalla tuota menoa. Suosittelen vaahtokylpyä, vaahtokarkkeja ja vaahtojuomaa. Juu, tai laita edes illalla silmät kiinni hetkeksi ja kuvittele ne. Sä oot aika pimu! :)

• samat sanat

aika täsmälleen. Taidetaan tehdä samaa duunia. Mitäs me kaiken tämän tohinan keskellä täällä tehdään?

• gg-10

Kiitos kysymästä, aamu on lähtenyt käyntiin. Seitsemän aikoihin sängystä ylös. Puurot tuli syötyä ja kahvit päälle. Ei ollut kahvissa kärvästä, olen siitä onnellinen enkä yhtään ylpeile asialla.

Nuoriso on lähtenyt kouluun. Ulkona vain ei aurinko hymyile. Väliäkö sillä, pääasia, että naama itsellä on hevosenkengällä. Ja blondisota näyttää mielenkiintoisalta.

• Putkivalo

Vai ei ylpeillä siitä ettei kahvissa ollut kärpästä :))) senkin... niin siinä kävi että jouduin ottamaan jo toisen puhtaan kupin tällä viikolla :))

Mikä blondisota?

• gg-10
        Putkivalo kirjoitti:

Vai ei ylpeillä siitä ettei kahvissa ollut kärpästä :))) senkin... niin siinä kävi että jouduin ottamaan jo toisen puhtaan kupin tällä viikolla :))

Mikä blondisota?

Täysin turhanpäiväinen juttu, jossa Johanna Tukiainen, Viivi Avellan ja SUsanna Penttilä, Tukiaisen blogissa jotain soopaa...

Jukesnauta: näyttää uhkaavasti, että aurinko ryhtyisi paistamaan. Eikun meni pilveen taas. Onneksi ei itse ole pilvessä.

• Putkivalo
        gg-10 kirjoitti:

Täysin turhanpäiväinen juttu, jossa Johanna Tukiainen, Viivi Avellan ja SUsanna Penttilä, Tukiaisen blogissa jotain soopaa...

Jukesnauta: näyttää uhkaavasti, että aurinko ryhtyisi paistamaan. Eikun meni pilveen taas. Onneksi ei itse ole pilvessä.

Varsinkaan kun sataa :)

Vai sellainen kissa-tappelu :))

Työn iloa sinne.

• Muraatti

työinto, muttei tästä ole mihinkään...haipuu olemattomiin koko ajan...sekundakampe?

• Putkivalo

Onpas kauas karannut... se tietää että täällä se joutuu töihin :O Ja nyt sait rikottua sen.. ;))

• Muraatti
        Putkivalo kirjoitti:

Onpas kauas karannut... se tietää että täällä se joutuu töihin :O Ja nyt sait rikottua sen.. ;))

lainassa ei mikään parane ;)
        Laitan sulle, grillikylkee korvaukseks?
        Kenties tilkka punaviiniä kans?
        Saattaa olla, että tuo korjaantuu, itsestään ;))))

• pitäsiköhän mennä

kissojen yöhön. Se ois huvia, mutta kun vastustan koko Korkeasaarta.

• siellä ois

VHB, mutta myöhään. Miksi niiden kissojen pitää olla niin surkeissa tiloissa? Kauheen pieni reviiri?

• tarttee
        siellä ois kirjoitti:

VHB, mutta myöhään. Miksi niiden kissojen pitää olla niin surkeissa tiloissa? Kauheen pieni reviiri?

keksiä elämässä.

• Putkivalo
        tarttee kirjoitti:

keksiä elämässä.

joskus vaikka väkisin.

Tekeehän Korkeasaari kissoille myös hyvää, ovat esim. erikoistuneet lumileopardien siittämiseen. Niitä on jo kait lähetetty ympäri maailmaa jos oikein olen ymmärtänyt. Eli ei pääse kuolemaan sukupuuttoon.

• happyppah

"Mulla oli kahvissa kärpänen aamulla, onneksi huomasin ennen kuin hörppäsin. Onko sulla ollut parempi aamu?"

Mikäs tuon parempaa voisi olla, kun saitte molemmat kaffihörpyt ;)
      Mun piti yksin kaffini hörpiskellä.

Jos löytyy ylimääräistä työintoa, lähetä himppunen tännekin, jookos?

• Putkivalo

Löytyihän se positiivinenkin puoli :)))
        Mutta ajatteles jos vaikka oltais hörpätty kahvia sisäkkäin xP (

• MysNa

joksi sinua luulen? Ootko ööö... vihree?

Ei, ei oo ollu hyvä aamu eikä päiväkään, suorastaan - sanonko? sanon: vituttaa! Ja ankarasti :/

Jos sun työinto on etsimässä elämää? No, olikos toi nyt kivasti sanottu? Ei se oikein ollut, mutta tällä fiiliksellä en parempaan pysty :)

• Putkivalo

Auts! Mitäs sulle sitten keksis piristämään.. tule meille salmiakille :))

Heh :))) siksi se into lähtikin Muraatille (niin se kehui). Jos jossain on elämää, luulis olevan siellä :))

• Muraatti
        Putkivalo kirjoitti:

Heh :))) siksi se into lähtikin Muraatille (niin se kehui). Jos jossain on elämää, luulis olevan siellä :))

meillä elämää ;)
        Tänne vaan kaikki, meil salmaria tarjotaan jo aamiaisella ja on kyllä kumma jollei elämä siitä parane?
        No ei sentäs, huomenaamulla vien työinnon herkkutattimetsään?
        Katsotaan tykkääkö vai palaako omistajalleen ;)))

• MysNa
        Putkivalo kirjoitti:

historia ehkä auttoi tunnistamisessa. Moni nikin vaihtaja ei ehkä sitä muuten tajua :)

Nyt olen jo taas ihan happy. Miesten vuoksi ei nääs kannata kokonaista päivää pilata - siitä olen aina vaan varmempi ;D

Mut ok, sulla on salmaria ni mä tuon viinin, ja sitten taas maailma on mallillaan...

Min en tiiä missä Muraatti elää? Ruukussa?

• MysNa
        Muraatti kirjoitti:

meillä elämää ;)
        Tänne vaan kaikki, meil salmaria tarjotaan jo aamiaisella ja on kyllä kumma jollei elämä siitä parane?
        No ei sentäs, huomenaamulla vien työinnon herkkutattimetsään?
        Katsotaan tykkääkö vai palaako omistajalleen ;)))

viihdy herkkutattimetsässä, ni mä voisin viedä sen parsapeltoon - kyykkyhyppelylle? ;DD

• Putkivalo
        MysNa kirjoitti:

historia ehkä auttoi tunnistamisessa. Moni nikin vaihtaja ei ehkä sitä muuten tajua :)

Nyt olen jo taas ihan happy. Miesten vuoksi ei nääs kannata kokonaista päivää pilata - siitä olen aina vaan varmempi ;D

Mut ok, sulla on salmaria ni mä tuon viinin, ja sitten taas maailma on mallillaan...

Min en tiiä missä Muraatti elää? Ruukussa?

jos ihan tunnistamattomana haluaa olla, pitäis vaihtaa palstaakin.

Ai ei kokonaista päivää :)) Antaa vaan mennä toisestä (putken)päästä sisään ja toisesta ulos :)

Hehheh :))) Voi ollakin ruukussa :))) ja ruukku on tuolla jossain pohojoisessa. Täytyyks nyt routasuojata se jotenkin..

• Putkivalo
        MysNa kirjoitti:

viihdy herkkutattimetsässä, ni mä voisin viedä sen parsapeltoon - kyykkyhyppelylle? ;DD

täytyy katsoa huuto netistä saisko uuden Innon jostain, tehän kulutatte sitä pientä murua rikki! Ja mä kun oon sitä niin vaalinut... :))

• Muraatti
        Putkivalo kirjoitti:

täytyy katsoa huuto netistä saisko uuden Innon jostain, tehän kulutatte sitä pientä murua rikki! Ja mä kun oon sitä niin vaalinut... :))

laitoit kiertoon.
        Me vaan koetetaan koulia sitä.
        Pikku Into kun maailmalta palaa, osaa se olla onnessaan vanhasta kodistaan ;)
        Kokemuksissa löytyy ;)))

• Putkivalo
        Muraatti kirjoitti:

laitoit kiertoon.
        Me vaan koetetaan koulia sitä.
        Pikku Into kun maailmalta palaa, osaa se olla onnessaan vanhasta kodistaan ;)
        Kokemuksissa löytyy ;)))

löydän sen vissiin täristen jostain postilaatikosta :))

• sohtrop

hyvin on menny, kiitos kysymästä.

tulis vaan ilta ja pääsis rentoutumaan jipii, jihuu ;)

eikös se into ollu hukassa metikössä muinoin ;)

• Putkivalo

Sullahan on liukkaat kengät :) muista olla kiltti poika!

Oliko? Into silloinkin hukassa.. alkaa jo säälittää sitä enemmän kuin mua :)

• sohtrop
        Putkivalo kirjoitti:

Sullahan on liukkaat kengät :) muista olla kiltti poika!

Oliko? Into silloinkin hukassa.. alkaa jo säälittää sitä enemmän kuin mua :)

tänään mee jöräämään, tietääkseni ;)

voihan sitä muutenkin rentoutua ;)

mitäs ite, onko suunnitelmia, sääkin suosii ;)

• Putkivalo
        sohtrop kirjoitti:

tänään mee jöräämään, tietääkseni ;)

voihan sitä muutenkin rentoutua ;)

mitäs ite, onko suunnitelmia, sääkin suosii ;)

Sää on jo kylmä, ja mää kans :) Vietettiin tänään mun synttärit (kiitos kiitos, ei tänään ollut kuitenkaan Se Päivä ;)) tekee hyvä kun tulee vieraita ja joutuu pakosti siivoamaan, ilman intoakin. Nyt on hiljainen hetki ennen illan viimeistä painia kun lapset pitää saada sänkyihinsä. Kerään voimia :))

• sohtrop
        Putkivalo kirjoitti:

Sää on jo kylmä, ja mää kans :) Vietettiin tänään mun synttärit (kiitos kiitos, ei tänään ollut kuitenkaan Se Päivä ;)) tekee hyvä kun tulee vieraita ja joutuu pakosti siivoamaan, ilman intoakin. Nyt on hiljainen hetki ennen illan viimeistä painia kun lapset pitää saada sänkyihinsä. Kerään voimia :))

to you, happy birthday to you

happy birthday to dear young "tyttönen"

happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuu

friday night lights, i'm in fire, jiihuuuu

huu haa singis kaan, kaikkien naapuri...

seee youuuu

• Putkivalo
        sohtrop kirjoitti:

to you, happy birthday to you

happy birthday to dear young "tyttönen"

happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuu

friday night lights, i'm in fire, jiihuuuu

huu haa singis kaan, kaikkien naapuri...

seee youuuu

Sano ihan täti vaan ;))

Jaaha, miestä vietiin taas, tuli syttyi ja sitä piti sammuttaa.. voi noita muskettisotureita...

Kiitos laulusta :)

• Zinnia

Ihan ok päivä. Aurinkokin paistaa.

Voisin tietenkin manailla sitä, että aamulla nukuin pommiin, enkä ehtinyt syödä aamupalaa ja eväätkin jäi tekemättä. Toisaalta myös työinto unohtui kotiin...

Siellä se onneksi tarttui likkaan, joka nyt häärää viikkosiivon ja valkopyykin parissa.

Että huonosti alkanut päivä kääntyi sittenkin parhain päin ;-)))

• Putkivalo

lähetä likka meillekin, jospa se tarttuttais.. :)Oliskohan meidän Into mennyt koiranpentuun, hyvä kun pysyy punteista erossa.

Nyt pääseekin pois täältä, kotiin väistelemään intoa :)) Mukavaa perjantaita sulle!

• Zinnia
        Putkivalo kirjoitti:

lähetä likka meillekin, jospa se tarttuttais.. :)Oliskohan meidän Into mennyt koiranpentuun, hyvä kun pysyy punteista erossa.

Nyt pääseekin pois täältä, kotiin väistelemään intoa :)) Mukavaa perjantaita sulle!

miten viikonloppuna. Ettei Into vain tarttuisi takaisin minuun. Etten sitten löydä itseäni rätti kädessä tai ompelukoneen takaa...

Minä kun olin ajatellut ehtiä vielä nauttia pihakeinun rauhasta - säävarauksella tosin.

Sinulla riittää ainakin hymyjä - koiranpennun edesottamuksia ei voi seurata vakavalla naamalla.
        Aurinkoa ja iloa viikonloppuusi!

• Putkivalo
        Zinnia kirjoitti:

miten viikonloppuna. Ettei Into vain tarttuisi takaisin minuun. Etten sitten löydä itseäni rätti kädessä tai ompelukoneen takaa...

Minä kun olin ajatellut ehtiä vielä nauttia pihakeinun rauhasta - säävarauksella tosin.

Sinulla riittää ainakin hymyjä - koiranpennun edesottamuksia ei voi seurata vakavalla naamalla.
        Aurinkoa ja iloa viikonloppuusi!

hyvän mielen myös kun saa jotain suoritettua :)

On tuo pentu aika ihana... meitsin nappisilmä.
        Täällä on ainakin pilveetön taivas ja nyt jo melkein 18 astetta, joten mukavia keinuhetkiä sullekin :)

• Siihen nähden, että kahvin sijaan join keltasta
      jaffaa :)
      Yleensä just aamulla on pakko saada kahvia ;)

• Sagafold

oli kyllä, kiitos kysymästä. Heräsin himpun verran ennen kelloa, eli vähän vaille puoli viisi.

Olen unohtanu ostaa pikakahvia, joten on pakko keittää oikeeta sumppia. Siä lähtee mukillinen työmatkallekin mukaan...
        Kukahan kävis keräämäs ne kaikki mukit pois autosta, mitkä viikon aikana sinne kertyy....
        Olisko jollain intoa siihen?

Loistavan upea aurinko paistelee pilven reunalla tälläkin hetkellä.

Ihanaa, kun on perjantai. Saa rentoutua viikonlopun ja olla innoton :)

• Putkivalo
        Sagafold kirjoitti:

oli kyllä, kiitos kysymästä. Heräsin himpun verran ennen kelloa, eli vähän vaille puoli viisi.

Olen unohtanu ostaa pikakahvia, joten on pakko keittää oikeeta sumppia. Siä lähtee mukillinen työmatkallekin mukaan...
        Kukahan kävis keräämäs ne kaikki mukit pois autosta, mitkä viikon aikana sinne kertyy....
        Olisko jollain intoa siihen?

Loistavan upea aurinko paistelee pilven reunalla tälläkin hetkellä.

Ihanaa, kun on perjantai. Saa rentoutua viikonlopun ja olla innoton :)

Ja vielä pikakahvia! Fakiiri :)) Kyllä joku raja pitää olla miten ittensä saa kiusata :)

Onkohan joku virus liikkeellä? Innot on lähteneet vähän jokaiselta :) Täälläkin oli upeat ilmat, oikea t-paita keli pitkästä aikaa.

• Putkivalo

Krapula? En mä utelias ole ;)) Ei ole voinut olla krapula, sitten aamu ei olisi ollut yllättävän hyvä :) Eli olet kipeenä :/ ja sä siis hourit eilen illalla :)))

• Putkivalo kirjoitti:

Krapula? En mä utelias ole ;)) Ei ole voinut olla krapula, sitten aamu ei olisi ollut yllättävän hyvä :) Eli olet kipeenä :/ ja sä siis hourit eilen illalla :)))

Et kait vaan tarkoita mun fantas.. tai siis ei
        mitään! ;)
        En oo kipeänä enää, jokin pöpö kait oli masussa.
        Sä oot sitte ihana, kun et oo yhtään utelias ;))

• Putkivalo
        Sanin kirjoitti:

Et kait vaan tarkoita mun fantas.. tai siis ei
        mitään! ;)
        En oo kipeänä enää, jokin pöpö kait oli masussa.
        Sä oot sitte ihana, kun et oo yhtään utelias ;))

Hih, just sitä tarkoitin :))) eipäs peruta siellä!

Jos mä nyt saisin tartunnan, olisinkohan maanantaina kipeänä *haaveilee*.....

• Buteo.lagopus

...aamusta muista kuinka se meni kun siitä on jo niin kauan.
      Päivä meni siinä töitä tehressä,flataasesti.
      Mistä tämä väsymys oikein johtuu...

Mä näin sun työinnon kurkiparvessa,eksä ole hokannu että se on muuttamas etelään?
      Tulee keväällä takasin.

Mun mottis ja inspis on lähteny jo kuovien kanssa aikoja sitte.

• Putkivalo

tietty houkutteli sitä :)) huutelivat mennessään että "älä siellä viru toimeettomana, tuu katsomaan ahkeria kiinalaisia".

Väsynyt olet? Vitamiiniruiske paikallaan? Pitäis varmaan alkaa popsimaan lisäravintoa taas, kun syksy saapuu.

• Buttiska
        Putkivalo kirjoitti:

tietty houkutteli sitä :)) huutelivat mennessään että "älä siellä viru toimeettomana, tuu katsomaan ahkeria kiinalaisia".

Väsynyt olet? Vitamiiniruiske paikallaan? Pitäis varmaan alkaa popsimaan lisäravintoa taas, kun syksy saapuu.

...syyttele mun mottista ja inspistä,aivan ominpäin sun intos etelään suuntaa.

Oon mä eilenkin illalla syöny vitamiinisatsin.
        Eikös salmiakissa oo paljon R ja Z vitamiinia?
        Emmä kyllä tiä mihin ne auttaa.

Tää lähtee ny töihin,taas.
        Huokaus.

Terppa!

• sistersister

mistä te saatte palkkaa :))??? Työaikana roikutte täällä!!! Anteeks ny vaa, meillä hoitoalalla tehdään töitä työajalla ja nettikeskustelut käydään kotosalla.

Mulla ei ollut kärpänen kahvissa, vaan jouduin kesken aamukahvitauon siivoaamaan ripuloineen vanhuksen ja kun sain hänet siistiin kuntoon, sama uusiksi.

hmmmm...... taisipa se kärpänen käväistä täällä, ennekuin sinne lenteli :)

• Putkivalo

Ja ihan oikeasta paikasta, jos vaikka sattuisin sairastuman, työstressiin tai jotain ;))

Miten olet noin huonon duunin valinnut missä joutuu tekemään töitä?? Oma vika, kärsi vaan ihan ite äläkä ole yhtään kateellinen siellä :))) Paitsi koskaan ei ole liian myöhäistä vaihtaa alaa :)

Ja tästä lähtien kaikki kärpäset jotka astuu siivellään tähän taloon saa vaipan... samperi..

• saatat itse
        Putkivalo kirjoitti:

Ja ihan oikeasta paikasta, jos vaikka sattuisin sairastuman, työstressiin tai jotain ;))

Miten olet noin huonon duunin valinnut missä joutuu tekemään töitä?? Oma vika, kärsi vaan ihan ite äläkä ole yhtään kateellinen siellä :))) Paitsi koskaan ei ole liian myöhäistä vaihtaa alaa :)

Ja tästä lähtien kaikki kärpäset jotka astuu siivellään tähän taloon saa vaipan... samperi..

tarvita vaipat ja siinä auttaa sister. Ai ei tarvita hoitajia. Niiiin ja hyvääää huomenta. Tänne salaseuraan.

• Putkivalo
        saatat itse kirjoitti:

tarvita vaipat ja siinä auttaa sister. Ai ei tarvita hoitajia. Niiiin ja hyvääää huomenta. Tänne salaseuraan.

Teette arvokasta työtä. Kaiken lisäksi se on raskasta, sekä henkisesti että ruumillisesti. Ihme että jaksatte päivästä toiseen..

Ja tervetuloa tänne salaseuraan :)) aina tänne muutama mahtuu lisää :)

• kaupunkiminiä

Minun aamuni alkoi anopin naaman näkymisellä oviaukosta..voiko kurjemmin päivä siis alkaa? Anoppi on kyläilemässä ja odotan vaan koska hän lähtee kotiinsa. Taukoamaton puheen pälpätys kuuluu ja typerät mielipiteet alkaa ottaa pattiin toden teolla. Hän on viisas, paras kaikessa ja aina oikeassa.huh huh!!!

• on oikeassa

sussa on vikaa, jos et kestä

• Sagafold
        on oikeassa kirjoitti:

sussa on vikaa, jos et kestä

hui kauhia, onneks sille on 40 km liikaa. Ei ole tarvinnu kattella muutamaan vuoteen.

Viikon työrupeaman jälkeen pääsen reissuun, tosin vaan viikonlopuks, mut kuitenki pois kotiareenalta:) Jos törmään matkalla kaikkien kadottamaan intoon, ni palautan ne kotio, sopiiko?

• Putkivalo
        Sagafold kirjoitti:

hui kauhia, onneks sille on 40 km liikaa. Ei ole tarvinnu kattella muutamaan vuoteen.

Viikon työrupeaman jälkeen pääsen reissuun, tosin vaan viikonlopuks, mut kuitenki pois kotiareenalta:) Jos törmään matkalla kaikkien kadottamaan intoon, ni palautan ne kotio, sopiiko?

Mulla on intoa niin ikävä, täälläkin oli hyvä puutarhanhoitokeliä, ja sisällä vaan pelattiin monopolia... Kyllä sekin yhden anopin voittaa :))

• Putkivalo

yhtäkkiä yksi vaivainen kärpänen kahvissa ei tunnukaan enää niin pahalta..

Tosin, onhan niitä mukavia anoppejakin. Kun on ovi välissä ;)

• Sagafold
        Putkivalo kirjoitti:

yhtäkkiä yksi vaivainen kärpänen kahvissa ei tunnukaan enää niin pahalta..

Tosin, onhan niitä mukavia anoppejakin. Kun on ovi välissä ;)

teljetään kaikki anopit oven taa...tosin mulla kyl on vaan avoppi, mut aivan sama.

Asiasta paistinpannuun, oli kiva, ku sain pojanki käymään syömässä:)
        Sitä ei nykysin kovin usein näe.
        Parempi joskus ja jouluna, ku ei koskaan.

• on oikeessa
        Putkivalo kirjoitti:

Mulla on intoa niin ikävä, täälläkin oli hyvä puutarhanhoitokeliä, ja sisällä vaan pelattiin monopolia... Kyllä sekin yhden anopin voittaa :))

Tätä ei voi muuttaa. Niin on ollut ja on aina oleva. Piste. Tulkaa vaikka hulluiksi, mutta vanhempia kuuluisi kohdella rakastaen ja rauhallisesti.

• Putkivalo
        Sagafold kirjoitti:

teljetään kaikki anopit oven taa...tosin mulla kyl on vaan avoppi, mut aivan sama.

Asiasta paistinpannuun, oli kiva, ku sain pojanki käymään syömässä:)
        Sitä ei nykysin kovin usein näe.
        Parempi joskus ja jouluna, ku ei koskaan.

Sulla oli mukava päivä sitten :)) Kai tuo pitää muistaa kun muksuja aamulla välillä kiroo, että pitäis vaan nauttia niistä huonoistakin hetkistä :)

• Putkivalo
        on oikeessa kirjoitti:

Tätä ei voi muuttaa. Niin on ollut ja on aina oleva. Piste. Tulkaa vaikka hulluiksi, mutta vanhempia kuuluisi kohdella rakastaen ja rauhallisesti.

niin ihania. Anopitkin. Raivostuttavia ja ihania.
        Ihan niin kuin mäkin ;))

• migu

mistä mä vielä sen tietäisin kun aamuun on niiiiin pitkä aika ;))

• Putkivalo

mukavat yöt, mä laitan pään tyynylle ja taas on heti aamu.. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe