Voiko outlook sähköpostia lukea muulta kuin kotipäätteeltä esim. työssä. Jos niin miltä sivulta sinne pääsee?
Voiko lukea muulta päätteeltä?
6
2763
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Onnistuu.
Se, miten se onnistuu riippuu siitä minkä operaattorin asiakas olet.Outlookiin täytyy kuitenkin ensin laittaa päälle asetus, että se jättää viestit palvelimelle. Outlook kopioi viestit palvelimelta omalle koneelle ja oletusarvoisesti poistaa ne palvelimelta. Tämän jälkeen viestejä ei voi lukea muilta työasemilta.
- Luulee, että
Outlook on jokin sähköposti! Sitä se ei ole.
Outlook on vain sähköpostin vastaanotto- ja lähetysohjelma, jonka voi korvata toisella ohjelmalla tai sitten lukea suoraan serveriltä internet-selaimella.
Niin kauan kuin posti on serverillä, ei siis outlookissa, voi sen lukea millä koneella tahansa.
Jos posti on noudettu Outlookiin kotiin ei se enää ole muualta luettavissa.
On olemassa kaksi ratkaisua ongelmaan, eikä siinä Outlookilla ole osaa, eikä arpaa.
-Voi käyttää selaimella webmailia tai säätää kaikkien käytettävien koneiden postiohjelmat käyttämään Imap-palvelua.
Kannattaa tutustua palveluntuottajan ohjesivustoihin.- Muistikatkos
En kyllä ymmärtänyt mitään.... Eli olen Soneran asiakas, onko olemassa sivusto, johon laitan salasanani, niin pääsen ottamaan vastaan postia joltain toiselta päätteeltä?
- Soneran
Muistikatkos kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt mitään.... Eli olen Soneran asiakas, onko olemassa sivusto, johon laitan salasanani, niin pääsen ottamaan vastaan postia joltain toiselta päätteeltä?
Posti toimi, myös webbinä selaimella?
Minä ainakin löysin heti tällaisen:
https://webmail.inet.fi/cp/ps/Main/login/Login?d=mbox.inet.fi
Kokeile tunnuksiasi tuohon, jos sinulla on Soneran "laajakaista".
Vaihtoehto 2:
" * Sonera - Yrityksille - BusinessMail
... sähköpostiohjelmistojen kanssa; Tukee pop3- ja imap-protokollia; Työkalu
sähköpostilaatikoiden ja jakelulistojen hallintaan; Sähköpostilaatikoita ..."
http://www.sonera.fi/Yrityksille/Tietoliikenne/Tietoverkot/BusinessMail 16k
Jos olet yksityinen, et ehkä voi käyttää IMAP-palvelua, mutta web-palvelu toimii.
Webb-mail toimii millä koneella tahansa, mistä tahansa internetselaimella.
Ainut rajoitus on, että et voi söhlätä postilaatikossasi monella koneella samaan aikaan. Pitää siis ensin kirjautua ulos ensimmäisellä, niin sitten pääsee toisella. - Kiitoksia
Soneran kirjoitti:
Posti toimi, myös webbinä selaimella?
Minä ainakin löysin heti tällaisen:
https://webmail.inet.fi/cp/ps/Main/login/Login?d=mbox.inet.fi
Kokeile tunnuksiasi tuohon, jos sinulla on Soneran "laajakaista".
Vaihtoehto 2:
" * Sonera - Yrityksille - BusinessMail
... sähköpostiohjelmistojen kanssa; Tukee pop3- ja imap-protokollia; Työkalu
sähköpostilaatikoiden ja jakelulistojen hallintaan; Sähköpostilaatikoita ..."
http://www.sonera.fi/Yrityksille/Tietoliikenne/Tietoverkot/BusinessMail 16k
Jos olet yksityinen, et ehkä voi käyttää IMAP-palvelua, mutta web-palvelu toimii.
Webb-mail toimii millä koneella tahansa, mistä tahansa internetselaimella.
Ainut rajoitus on, että et voi söhlätä postilaatikossasi monella koneella samaan aikaan. Pitää siis ensin kirjautua ulos ensimmäisellä, niin sitten pääsee toisella.Juuri tällaista osoitesivua tarkoitin, eli pääsin tunnuksilla heti omaan sähköpostiini. Kiitos vain oikein paljon. Oma kone on korjattavana enkä kotoa käsin pääse posteja katsomaan ja odotan kovasti tärkeää viestiä.
Kiitos avusta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483