Määräilevin kodinkone?

Tulin tuossa miettineeksi, kun harrastin hyötyliikuntaa imurin kera ja venytysliikkeitä pölyrätillä, et mikä on itse kullekkin se määräävin vekotin.

Silmät kiinni ja ajatukset unelmissa odotin, et siivouskohtaus menis ohi, mut ei auttanu. Imuri taitaa olla se kovin "jätkä" ainakin mulla. Jaetulla kakkosella ovatki sitte tiski-ja pyykkimasiinat. Mieluiten antaisin voittopallin kahvinkeittimelle :)
11471
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

jääkaappi!

Äänestä

Ite noita siivoilu vempaimia ;)
Mutta, jääkaappi, hella/uuni, mikro!

Äänestä

hmmm...nyt pitää valita kahdesta....jääkaappi vai televisio..... arvonta on suoritettu....telkkari on ykkönen

Äänestä

Kyllä jääkaappi ja pyykkikone ovat ne määräävimmät. Astiat saan pestyä käsin, ruuan laitettua puuhellassa ja -uunissa, telkkaria katson harvoin (lapset paljon). Lattiat saa pyyhittyä harjalla ja nihkeällä mopilla ja matot tuuletettua ulkona.

Äänestä

menkää lääkäriin.

Äänestä
  • kun ne mainokset on niin kovalla. Mä aina pistänmykälle mainosten ajaksi ettei ota hermoon. Televisio ei mua ainakaan hallitse. Katson tarkkaan harkitut ohjelmat.

Äänestä

.Se on se poppaloora.Määräilevin kodinkone, muija

Äänestä

määräilevin kodinkone on muija.

Äänestä

Imuri se on.

Äänestä

tai yleensä ne on yrittäneet olla :=)

Äänestä

mulla ei ole sellaista ollut, olishan se kätevä yleiskone.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Sagafold kirjoitti:

Tulin tuossa miettineeksi, kun harrastin hyötyliikuntaa imurin kera ja venytysliikkeitä pölyrätillä, et mikä on itse kullekkin se määräävin vekotin.

Silmät kiinni ja ajatukset unelmissa odotin, et siivouskohtaus menis ohi, mut ei auttanu. Imuri taitaa olla se kovin "jätkä" ainakin mulla. Jaetulla kakkosella ovatki sitte tiski-ja pyykkimasiinat. Mieluiten antaisin voittopallin kahvinkeittimelle :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu