Tulin tuossa miettineeksi, kun harrastin hyötyliikuntaa imurin kera ja venytysliikkeitä pölyrätillä, et mikä on itse kullekkin se määräävin vekotin.
Silmät kiinni ja ajatukset unelmissa odotin, et siivouskohtaus menis ohi, mut ei auttanu. Imuri taitaa olla se kovin "jätkä" ainakin mulla. Jaetulla kakkosella ovatki sitte tiski-ja pyykkimasiinat. Mieluiten antaisin voittopallin kahvinkeittimelle :)
Silmät kiinni ja ajatukset unelmissa odotin, et siivouskohtaus menis ohi, mut ei auttanu. Imuri taitaa olla se kovin "jätkä" ainakin mulla. Jaetulla kakkosella ovatki sitte tiski-ja pyykkimasiinat. Mieluiten antaisin voittopallin kahvinkeittimelle :)
Vastaukset 11
Vanhimmat
jääkaappi!
Ite noita siivoilu vempaimia ;)
Mutta, jääkaappi, hella/uuni, mikro!
hmmm...nyt pitää valita kahdesta....jääkaappi vai televisio..... arvonta on suoritettu....telkkari on ykkönen
Kyllä jääkaappi ja pyykkikone ovat ne määräävimmät. Astiat saan pestyä käsin, ruuan laitettua puuhellassa ja -uunissa, telkkaria katson harvoin (lapset paljon). Lattiat saa pyyhittyä harjalla ja nihkeällä mopilla ja matot tuuletettua ulkona.
menkää lääkäriin.
kun ne mainokset on niin kovalla. Mä aina pistänmykälle mainosten ajaksi ettei ota hermoon. Televisio ei mua ainakaan hallitse. Katson tarkkaan harkitut ohjelmat.
.Se on se poppaloora.Määräilevin kodinkone, muija
määräilevin kodinkone on muija.
Imuri se on.
tai yleensä ne on yrittäneet olla :=)
mulla ei ole sellaista ollut, olishan se kätevä yleiskone.