Miksi ihmeessä pitää olla niin, että kun elämässä tapahtuu jokin ikävä asia, niin niitä ikäviä asioita alkaa kasaantua aina vain uusia ja uusia, siis miksi pitää monien ikävyyksien kasaantua kerralla aina yhden ihmisen niskaan?
mälsää
6
308
Vastaukset
- vaan
siksi, että loppujen lopuksi elämä on helv... epäreilua, jotkut selviää elämästään vihellellen, silloin tällöin pienen vastoinkäymisen kokien ja jollakulla niitä vaikeuksia kasaantuu aivan kohtuuttomia määriä, se on vaan jokin epäoikeudenmukaisuus, mikään täällä ei jakaannu tasan
- Ninas
..tunneihmiselle tragediaa, järki-ihmiselle
komediaa? Voisko asenne vaikuttaa mitään. - iivee
Ninas kirjoitti:
..tunneihmiselle tragediaa, järki-ihmiselle
komediaa? Voisko asenne vaikuttaa mitään.pikkuisen vaikea asennoitua kovin iloisesti, jos ikävyydet pyörivät sellaisella tasolla kuin kuolemantapaukset, vakavat sairastumiset ja muut vastaavat, mutta kyllähän moniin asioihin suhtautuminen on oikeasti asenteesta kiinni
iivee kirjoitti:
pikkuisen vaikea asennoitua kovin iloisesti, jos ikävyydet pyörivät sellaisella tasolla kuin kuolemantapaukset, vakavat sairastumiset ja muut vastaavat, mutta kyllähän moniin asioihin suhtautuminen on oikeasti asenteesta kiinni
..sinun tilannettasi, ja olen todella pahoillani,
liian kevyestä vastauksesta.
Tuossa välissä 'viheltely' -kommentti sai tuon
vanhan klisee aforismin muistumaan mieleen.
Kaikkein parhainta mahdollista jatkoa sinulle
toivottelen, kaikesta huolimatta.
- Poti
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee varmasti pieleen.
- on selvästi
Murphyn laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221