Varjojen valssi

*


* ”Tänään en voi luokses tulla”.


Ensimmäinen lause rakastamastani
Partisaani - valssista.

Se ei jätä minua rauhaan
soi päässäni
kiusaa
riivaa
pakottaa miettimään.


* ”Varjoissa ei mitään näy”


Sen tiedän, että olet mennyt,
se on sanomattakin selvää


* Tuskin oikein ymmärsitkään”

Voi...
anna edes yksi pieni
rakkaudenmerkki.


* ”Vaikka etsii silmät sulla”


Ettei minun tarvitse lähteä
etsimään jäätynyttä lampea
ja sen pintaan piirtämääsi nuottiavainta.


*”Kerron kaiken minkä salaan”


Sillä pelkään
etten sitä sittenkään löydä.
En yksin, enkä sinun avullasi.
Anna minun vielä kerran tuntea sinut,
rakastaa, kuten silloin.


* ”Elän siinä uudelleen”





Tähdellä merkityt kohdat ovat Partisaani-valssista

9

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Huomenta Mari...

      aivan loistava
      tunteikas
      jätti lukiessa
      sydämen lyöntejä väliin
      hengissä selvisin:)))

    • KuunKeiju

      soimaan uudestaan, sama uudestaan. Siitä voi näköjään myös tehdä hienon runon! Ehkäpä se auttaa irtipääsyssä? Omassa keijunpäässäni soi tänään heti herättyä tämä laulu, eikä se vaan millään tahdo loppua:
      http://www.youtube.com/watch?v=1OPpVn1tR3g

    • lindalinda1

      runosi, säe säkeeltä tunne kasvaa.

      Partisaani-valssi on ollut oiva inspiraatio täl-
      le runollesi, jossa on hylätty rakkaus ja
      kaipaus satuttavasti - huh !

    • tee.

      Kun ottaa huomioon, kuinka vaikeaa toisen runon/ laulun sisällyttäminen omaan runoon on, sinun valitsemasi säkeet tukivat ja sulautuivat hienosti omaan runoosi. Vaikuttava kokokonaisuus.

    • tomppa2006

      ...sama Partisaani - valssi soi minun mielessäni...

      Runosi (hyvä sellainen) sai aikaan sen, mitäs nyt tehdään?

    • peres

      luin luin luin kolmannenkin kerran
      ihaillen
      varmasti kaivan sen vielä tuolta arkistostakin
      myöhemmin
      aarteet on aarteita
      KIITOS

    • Minänoita

      meinasin rääpästä tähän
      taas noitamaista hölinää:
      Mutta en pysty, ihokarvanikin värisevät
      vielä tämän runosi jälkimainingeissa!

      Tänx (pyyhkii salaa silmänurkkaa,
      roskako se siellä vai mikä lie..)

    • Kaaru
      Kuunkeiju
      Lindalinda
      tee.
      Tomppa
      peres
      minänoita

      Ystävät

      Ihanat vastauksenne runooni,
      saavat silmäni kostumaan.

    • Ei niin kovin kauan sitten kuulin partisaanivalssin laulettuna puolaksi..

      Kaunis kappale, kaunis runo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe