TV1 kaikki tekstit katosivat

Moi,

onko kellään muulla tänä aamuna hukkunut kaikki TV1:n tekstit (tekstitys ja TekstiTV)? TV2 ja muissa YLEN kanavissa tekstitv toimii mutta TV1:ssä ei näy mitään teksteihin liittyvää... Kaapeli Lohjalla, Samsung boxi ja olen käyttänyt virrat poikki Imatralta sekä ladannut tehdasasetukset uudelleen.

4

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgsgf

      En ole ikinä ymmärtänyt, mihin niitä tekstejä tarvitaan. Vai oletko kuulovammainen.

      • Tv-maksun maksaja

        Tekstejä tarvitaan, kun tulee vieraskielistä ohjelmaa. Eihän kukaan osaa kaikkia kieliä, mitä televisiossa tulee. Vai osaatko sinä kiinaa?


      • Tv-maksun maksaja kirjoitti:

        Tekstejä tarvitaan, kun tulee vieraskielistä ohjelmaa. Eihän kukaan osaa kaikkia kieliä, mitä televisiossa tulee. Vai osaatko sinä kiinaa?

        No ei ne ollut poissa kuin puoli päivää tällä kertaa. YLE on outo laitos kun se ei vastaa tekemisistään! Väittävät, että tekstitykset toimivat mutta EI asia vaan niin ole! Omasta Samsungista ne aina välillä edelleen katoavat kokonaan ja sitten saa uudelleen asennella ja resetoida. Toisessa boksissa antennin takana (Topfield) tekstit YLEn kanavilla tulevat aina välillä niin, että joka toinen tekstinäyttö jää kokonaan pois tai teksti juoksee sekuntikaupalla puheen perässä.

        Puhumattakaan sitten tästä FST5 -kanavasta, josta YLE kehuu, että kaiki on tekstitetty suomeksi! Pötypuhetta. Päivittäin tulee ohjelmia, joista ei löydy suomenkielistä tekstitystä,

        Nimimerkin mukaisessa olotilassa...


      • vierestä hieman...
        mahahaavaahava kirjoitti:

        No ei ne ollut poissa kuin puoli päivää tällä kertaa. YLE on outo laitos kun se ei vastaa tekemisistään! Väittävät, että tekstitykset toimivat mutta EI asia vaan niin ole! Omasta Samsungista ne aina välillä edelleen katoavat kokonaan ja sitten saa uudelleen asennella ja resetoida. Toisessa boksissa antennin takana (Topfield) tekstit YLEn kanavilla tulevat aina välillä niin, että joka toinen tekstinäyttö jää kokonaan pois tai teksti juoksee sekuntikaupalla puheen perässä.

        Puhumattakaan sitten tästä FST5 -kanavasta, josta YLE kehuu, että kaiki on tekstitetty suomeksi! Pötypuhetta. Päivittäin tulee ohjelmia, joista ei löydy suomenkielistä tekstitystä,

        Nimimerkin mukaisessa olotilassa...

        Ottamatta kantaa tekstityksiin muuten niin miksi sinä puhut/haukut yleä, kun mainitset katselevasi kaapelista. Kaapelitv-yhtiöt ovat yksityisiä firmoja mitkä välittävät tv-kanavia. Miten sen pitäisi yleen tai mihinkään muuhun varsinaiseen kanavaan liittyä, jos operaattori ei osaa hommia?

        Turhan paljon kyllä sekoitetaan nämä itse tv-kanavat niiden välittäjiin. Samoin miksi itse tuotteissa (boksit/töllöt) ei olisi eroja siinä missä kaikissa muissakin tuoteryhmissä on? En minä voi oikein yleä haukkua, kun itselläkin yksi tekstivammainen laite mutta myös monta 100% toimivaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe