Mistä saa ostaa ruohikkouistimia? Olen sellaisen nähnyt kerran ja ei löydy kaupoista. Koukku oli siinä liikkuva uistimen pituus suunnassa ja suojassa kaisloilta, ym heiniltä: tuli kokonaan esiin vasta kun kala tarrasi kiinni.
Haukia rantakaislikosta
4
607
Vastaukset
- Laxpojke
Kyseessä on Abu Atom Giller 20g, sitä ei enää valmistetä, joten suosittelen Rapalan Minnow Spoonin ruohikkoversiota 15g.
Nää menee kaislikossa ku kala vedessä mut se vika niissä on et kalaa on vaikea saada tarttumaan. Aika paljon on karannut haukia. Vastaisku pitäs osata antaa just oikeella hetkellä ja se ei aina onnistu. Itse pidän enemmän ruohikko-räsäsestä, toimii ainakin mulla. Räsäsiä saa esim. marketeista ja kalastusliikkeistä.
- Sammakkoa, sammakkoa..
Miksi taistella kaislojen kanssa. Osta Basirisky-sammakko niin semmosta pöheikköä ei löydykkään mistä et sitä saisi läpi kelattua -useimmiten tulee vielä hauki vieheen mukana rannalle
- ...
Nii, kaislikoreunasta (varsinkin syvän edestä) niitä Haukia tuloo. Turha se on sinne kaislojen sisään nakella, siellähän Hauki sotkee siimat kaisloihin ja sitten se vasta hankala on venhoon saadakin (paitsi jos haastetta haluat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070