Jos voisin aloittaa "keskustelun"

tankavaara

niin miten voisin sen tällä palstalla tehdä?
... voin tehdä sen vain "kääntäen kupin" eli...

mikä:

- sävelaji on "sinun"?
- mitkä värit on "sinun"?

ja toisaalta mitkä ovat vähiten mielyttäviä?

Vastaan itse:

A ja G

Musta ja viininpunainen.

21

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      laulavat.

      C G

      Turkoosi ja oluenkeltainen.

      • tankavaara

        korkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi".


      • kawe

        no C-duuri
        Paras väri on musta
        jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
        Kertooko tämä jotain ??


      • tankavaara
        kawe kirjoitti:

        no C-duuri
        Paras väri on musta
        jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
        Kertooko tämä jotain ??

        ... pitäisikö "keskustelun" tai lähinnä sen aloitusyrityksen kertoa jotain?


      • HTZA
        tankavaara kirjoitti:

        korkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi".

        on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
        B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
        Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
        B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
        Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.

        Hauska resepti :)


      • tankavaara
        HTZA kirjoitti:

        on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
        B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
        Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.

        Minä yritän soittaa ex-vaimoni Amerikasta tuomalla Blues putkella... no.. kertokaa...


    • Duuri - Molli

      Sininen - Ruskea

      Kivaa tämä keskustelu :D

      • tankavaara

        on helppo laittaa:

        tyytyväisenä
        jakomielisenäkin
        muuttuvaisena
        hiukset ovat syytäkin
        laittaa vaikka jakaus


    • Heikunkeikku

      ....aihe tai sitten en ymmärrä, mitä ajattelet kupissa olevan, jos se olisikin oikein päin.

      Minä valitsen yhteen kuuluvan parin elikkä
      E ja cis, nuo ovat tärkeitä sävellajeja minulle.

      Vähiten miellyttää F ja d

      Minun värejäni ovat PUHTAAT värit, ei taitettuja.
      Keltainen, koboltin sininen.

      En pidä lilasta enkä ruskeasta.

      • tankavaara

        Bluesini aina kaavaan: D...A....E...A...D...G... jne

        ja siksi se ei voikaan olla kauheasti Bluesia.... jos lainkaan. Ja samasta kaavasta voit huomata myös
        "minut" :)


    • ollut

      viime aikoina ja värit ovat ruskan värit :)

      • tankavaara

        periaatteessa eihän Bluesissa kai voi olla pelkkiä duurisoinuja?


    • Anskuliini

      en tiedä sävellajeista, mutta surullisena haluan kuunnella klassista musiikkia ja iloisena kelpaa mikä vaan, kaikilla sävelillä soitettuna.

      Pidän kaikista väreistä.
      Värittömyydestä en pidä.

      • tankavaara

        sinä olet epämusikaalinen. Minä olen... jos minäkään?

        Kolmisoinnut pianossa ovat sellaisia, joista nuo sävelajit ovat helposti "toteutattavissa". Eli pyydä
        jotain ihmistä näyttämään asiaa.... :)

        PS. Kukaan meistä ei ole "toivoton" millään alalla.:)


    • naisellinen nainen

      sävelaji on: epävireinen. Uskon kundii, skidinä ku yritin laulaa sille "tuu-tulauluu", niin kundi sano: älä laula! - kundilla on toi abs.sävelkorva.

      värit: turkoosi ja vedenvihreä ja ruosteenpunainen ja "kauniin sininen"

      vähiten mielyttää:
      ainaki A muista en tiedä (en tunne sävelajeja) pidän kuitenkin tosta bluesista ja sellomusiikista sekä tietysti viulumusiikista ja pianomusiikista ja kitaramusiikista "pehmeistä biiseistä" eritoten.

      • tankavaara

        voisi melkein ajatella akvaariota tai jotain etelän uima-allasta.


    • vai ei?

      onko tärkeää
      tietää toisista kaikki
      kolot koverteet
      vähän hämyä lienee
      mielenkiintoisempaa vai

      • tankavaara

        mutta jos tietää
        uskalias pelkuri
        vajaata tietoo
        kaunista minusta lie
        kyynel on hiljainet nyt


      • tässäkään?
        tankavaara kirjoitti:

        mutta jos tietää
        uskalias pelkuri
        vajaata tietoo
        kaunista minusta lie
        kyynel on hiljainet nyt

        kyyneleet aidot
        ovat ihmisen parhaat
        lahjat itselle
        koska niistä saa turvan
        säilyttää minuutensa

        - ¤¤ -


      • LADY BLUE
        tässäkään? kirjoitti:

        kyyneleet aidot
        ovat ihmisen parhaat
        lahjat itselle
        koska niistä saa turvan
        säilyttää minuutensa

        - ¤¤ -

        tanssin vaan.

        Kaikki värit minua miellyttää,
        beige,valkoinen,musta, punainen, keltainen
        sininen, hopeinen
        sininen, vioeltti, punainen

        vihreä vain kukkasissa

        ruskea on ruma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe