niin miten voisin sen tällä palstalla tehdä?
... voin tehdä sen vain "kääntäen kupin" eli...
mikä:
- sävelaji on "sinun"?
- mitkä värit on "sinun"?
ja toisaalta mitkä ovat vähiten mielyttäviä?
Vastaan itse:
A ja G
Musta ja viininpunainen.
Jos voisin aloittaa "keskustelun"
21
916
Vastaukset
- HTZA
laulavat.
C G
Turkoosi ja oluenkeltainen.- tankavaara
korkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi".
- kawe
no C-duuri
Paras väri on musta
jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
Kertooko tämä jotain ?? - tankavaara
kawe kirjoitti:
no C-duuri
Paras väri on musta
jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
Kertooko tämä jotain ??... pitäisikö "keskustelun" tai lähinnä sen aloitusyrityksen kertoa jotain?
- HTZA
tankavaara kirjoitti:
korkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi".
on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä. - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.Hauska resepti :)
- tankavaara
HTZA kirjoitti:
on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä.
B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.Minä yritän soittaa ex-vaimoni Amerikasta tuomalla Blues putkella... no.. kertokaa...
Duuri - Molli
Sininen - Ruskea
Kivaa tämä keskustelu :D- tankavaara
on helppo laittaa:
tyytyväisenä
jakomielisenäkin
muuttuvaisena
hiukset ovat syytäkin
laittaa vaikka jakaus
- Heikunkeikku
....aihe tai sitten en ymmärrä, mitä ajattelet kupissa olevan, jos se olisikin oikein päin.
Minä valitsen yhteen kuuluvan parin elikkä
E ja cis, nuo ovat tärkeitä sävellajeja minulle.
Vähiten miellyttää F ja d
Minun värejäni ovat PUHTAAT värit, ei taitettuja.
Keltainen, koboltin sininen.
En pidä lilasta enkä ruskeasta.- tankavaara
Bluesini aina kaavaan: D...A....E...A...D...G... jne
ja siksi se ei voikaan olla kauheasti Bluesia.... jos lainkaan. Ja samasta kaavasta voit huomata myös
"minut" :)
- ollut
viime aikoina ja värit ovat ruskan värit :)
- tankavaara
periaatteessa eihän Bluesissa kai voi olla pelkkiä duurisoinuja?
- Anskuliini
en tiedä sävellajeista, mutta surullisena haluan kuunnella klassista musiikkia ja iloisena kelpaa mikä vaan, kaikilla sävelillä soitettuna.
Pidän kaikista väreistä.
Värittömyydestä en pidä.- tankavaara
sinä olet epämusikaalinen. Minä olen... jos minäkään?
Kolmisoinnut pianossa ovat sellaisia, joista nuo sävelajit ovat helposti "toteutattavissa". Eli pyydä
jotain ihmistä näyttämään asiaa.... :)
PS. Kukaan meistä ei ole "toivoton" millään alalla.:)
- naisellinen nainen
sävelaji on: epävireinen. Uskon kundii, skidinä ku yritin laulaa sille "tuu-tulauluu", niin kundi sano: älä laula! - kundilla on toi abs.sävelkorva.
värit: turkoosi ja vedenvihreä ja ruosteenpunainen ja "kauniin sininen"
vähiten mielyttää:
ainaki A muista en tiedä (en tunne sävelajeja) pidän kuitenkin tosta bluesista ja sellomusiikista sekä tietysti viulumusiikista ja pianomusiikista ja kitaramusiikista "pehmeistä biiseistä" eritoten.- tankavaara
voisi melkein ajatella akvaariota tai jotain etelän uima-allasta.
- vai ei?
onko tärkeää
tietää toisista kaikki
kolot koverteet
vähän hämyä lienee
mielenkiintoisempaa vai- tankavaara
mutta jos tietää
uskalias pelkuri
vajaata tietoo
kaunista minusta lie
kyynel on hiljainet nyt - tässäkään?
tankavaara kirjoitti:
mutta jos tietää
uskalias pelkuri
vajaata tietoo
kaunista minusta lie
kyynel on hiljainet nytkyyneleet aidot
ovat ihmisen parhaat
lahjat itselle
koska niistä saa turvan
säilyttää minuutensa
- ¤¤ - - LADY BLUE
tässäkään? kirjoitti:
kyyneleet aidot
ovat ihmisen parhaat
lahjat itselle
koska niistä saa turvan
säilyttää minuutensa
- ¤¤ -tanssin vaan.
Kaikki värit minua miellyttää,
beige,valkoinen,musta, punainen, keltainen
sininen, hopeinen
sininen, vioeltti, punainen
vihreä vain kukkasissa
ruskea on ruma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483