niin miten voisin sen tällä palstalla tehdä?
... voin tehdä sen vain "kääntäen kupin" eli...
mikä: 
- sävelaji on "sinun"?
- mitkä värit on "sinun"?
ja toisaalta mitkä ovat vähiten mielyttäviä?
Vastaan itse:
A ja G
Musta ja viininpunainen.
Jos voisin aloittaa "keskustelun"
21
893
Vastaukset
- HTZAlaulavat. 
 C G
 Turkoosi ja oluenkeltainen.- tankavaarakorkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi". 
- kaweno C-duuri 
 Paras väri on musta
 jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
 Kertooko tämä jotain ??
- tankavaarakawe kirjoitti:no C-duuri 
 Paras väri on musta
 jos saa *lisätä mukaan otan valkoisen....
 Kertooko tämä jotain ??... pitäisikö "keskustelun" tai lähinnä sen aloitusyrityksen kertoa jotain? 
- HTZAtankavaara kirjoitti:korkealta... varsinkin noin isoiksi "bassoiksi". on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä. 
 B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
 Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.
- HeikunkeikkuHTZA kirjoitti:on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä. 
 B-Osassa olen hiljaa, Trumpetti vetää laulusooloni ylä-C:n mukaan. Kontrabassot vetävät ensimmäisen tahdin venytetysti neljään tahtiin.
 Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.Hauska resepti :) 
- tankavaaraHTZA kirjoitti:on transporoitu alas, ja laulan perussäveltä, viulut ja sellot vetävät plussaa. Basso seuraa lauluani, vähän, luovasti, jäljessä. 
 Käyrätorvet tökkäävät 16-osaa, satunnaisesti mutta ahkerasti G:llä.Minä yritän soittaa ex-vaimoni Amerikasta tuomalla Blues putkella... no.. kertokaa... 

- Duuri - Molli 

Sininen - Ruskea
 Kivaa tämä keskustelu :D- tankavaaraon helppo laittaa: 
 tyytyväisenä
 jakomielisenäkin
 muuttuvaisena
 hiukset ovat syytäkin
 laittaa vaikka jakaus

- Heikunkeikku....aihe tai sitten en ymmärrä, mitä ajattelet kupissa olevan, jos se olisikin oikein päin. 
 Minä valitsen yhteen kuuluvan parin elikkä
 E ja cis, nuo ovat tärkeitä sävellajeja minulle.
 Vähiten miellyttää F ja d
 Minun värejäni ovat PUHTAAT värit, ei taitettuja.
 Keltainen, koboltin sininen.
 En pidä lilasta enkä ruskeasta.- tankavaaraBluesini aina kaavaan: D...A....E...A...D...G... jne 
 ja siksi se ei voikaan olla kauheasti Bluesia.... jos lainkaan. Ja samasta kaavasta voit huomata myös
 "minut" :)

- ollutviime aikoina ja värit ovat ruskan värit :) - tankavaaraperiaatteessa eihän Bluesissa kai voi olla pelkkiä duurisoinuja? 

- Anskuliinien tiedä sävellajeista, mutta surullisena haluan kuunnella klassista musiikkia ja iloisena kelpaa mikä vaan, kaikilla sävelillä soitettuna. 
 Pidän kaikista väreistä.
 Värittömyydestä en pidä.- tankavaarasinä olet epämusikaalinen. Minä olen... jos minäkään? 
 Kolmisoinnut pianossa ovat sellaisia, joista nuo sävelajit ovat helposti "toteutattavissa". Eli pyydä
 jotain ihmistä näyttämään asiaa.... :)
 PS. Kukaan meistä ei ole "toivoton" millään alalla.:)

- naisellinen nainensävelaji on: epävireinen. Uskon kundii, skidinä ku yritin laulaa sille "tuu-tulauluu", niin kundi sano: älä laula! - kundilla on toi abs.sävelkorva. 
 värit: turkoosi ja vedenvihreä ja ruosteenpunainen ja "kauniin sininen"
 vähiten mielyttää:
 ainaki A muista en tiedä (en tunne sävelajeja) pidän kuitenkin tosta bluesista ja sellomusiikista sekä tietysti viulumusiikista ja pianomusiikista ja kitaramusiikista "pehmeistä biiseistä" eritoten.- tankavaaravoisi melkein ajatella akvaariota tai jotain etelän uima-allasta. 

- vai ei?onko tärkeää 
 tietää toisista kaikki
 kolot koverteet
 vähän hämyä lienee
 mielenkiintoisempaa vai- tankavaaramutta jos tietää 
 uskalias pelkuri
 vajaata tietoo
 kaunista minusta lie
 kyynel on hiljainet nyt
- tässäkään?tankavaara kirjoitti:mutta jos tietää 
 uskalias pelkuri
 vajaata tietoo
 kaunista minusta lie
 kyynel on hiljainet nytkyyneleet aidot 
 ovat ihmisen parhaat
 lahjat itselle
 koska niistä saa turvan
 säilyttää minuutensa
 - ¤¤ -
- LADY BLUEtässäkään? kirjoitti:kyyneleet aidot 
 ovat ihmisen parhaat
 lahjat itselle
 koska niistä saa turvan
 säilyttää minuutensa
 - ¤¤ -tanssin vaan. 
 Kaikki värit minua miellyttää,
 beige,valkoinen,musta, punainen, keltainen
 sininen, hopeinen
 sininen, vioeltti, punainen
 vihreä vain kukkasissa
 ruskea on ruma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410111
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307981
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään574156
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi613105
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077