♥
kylmä syksyinen sade
vihmoo ulkona, ropisee
kodikkaasi ikkunalaudoilla
kahvin ja paahtoleivän
tuoksu alkaa hiljaa
leijua keittössä
hiljaa hipsuttelen
kirjoittamaan Sinulle
aamurunon
kuuma kahvi, aamulehti
aamuruno ja aamupusu
kuuluvat aamuusi,
kuin voi puuron silmään
mitäpä en tekisi,
että näkisin aamullay
pienen hymyn karehtivan
suupielessäsi
siitä alkaa minun
hyvä aamuni
aurinkoinen kirkasvalo
paistaa sydämeeni
Sinun hymysi myötä
♥
Sinun hymysi
10
620
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Murulla on vain tämä tavallinen, vanha aurinko..
mutta kaunis se on ja hymyilevä tänäänkin.
Kahvikin minulla on ja,,,jotain muutakin, mistä tulee - hymy. :)
Aurinkoinen runosi sopii siis hienosti tähän aamuun.
Siispä iloista syyskuun 10 pvää, padme_,
olkoon se lastattu kaikilla mukavailla mausteilla! :)- padme_amidala
..sain juuri tungettua puhtia tuoreeseen opiskelijaan viemällä aamupalan sänkyyn. On se kovaa tämä ihmisen elämä. Jostakin pitäisi sitä virtaskaa itseensäkin taas saada päivän töihin. Täällä satelee kylmää vettä ikävästi taivaan täydeltä. Niinpä sitä aurinkoa tuli laitettua runoon, että onpahan edes siellä.
Mukavaa päivänjatkoa sinullekin : )
- runo64-1
..olisivat aamut ilman padmen erikoisraportteja
suoraan rakkauden keskipisteestä aamupusujen
yms muun jälkeen.
hempeä,kaunis ja tunnelmallinen
on runosi.
tuttua ja taattua padmea
hyvä mestari padme!!!- padme_amidala
..nuo sinun runosi ovat myös odotettuja aamun avauksia. Lukijajoukkosi on runsas, minä yhtenä mukana. Mukava, että jaksat kirjoitella tänne. Tämän palstan rikkaus on runojen erilaisuus.
Kiitos ilahduttavasta kommentistasi ja mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- yks-Ämmä
olla pysyvästi onnellinen :)
- padme_amidala
..lukemattomia minuutteja, jolloin olen vähemmän onnellinen. Ne muutamat minuutit, jotka käytän runon kirjoittamiseen olen vähemmän onneton ajatellessani häntä, josta kirjoitan. Jos suinkin mahdollista yritän välttää synkeitä runoja. Omat suruni ovat ihan omiani, tuskin niistä kukaan haluaa lukea.
Syksyistä keskiviikon jatkoa sinulle : ) - surutkin
padme_amidala kirjoitti:
..lukemattomia minuutteja, jolloin olen vähemmän onnellinen. Ne muutamat minuutit, jotka käytän runon kirjoittamiseen olen vähemmän onneton ajatellessani häntä, josta kirjoitan. Jos suinkin mahdollista yritän välttää synkeitä runoja. Omat suruni ovat ihan omiani, tuskin niistä kukaan haluaa lukea.
Syksyistä keskiviikon jatkoa sinulle : )ole tarkoitettu jaettavaksi.
Ainakin mulla on tapana jakaa niin surut kuin ilotkin varsinkin ystävien kesken.
Mulla on eräs sellainen jota ajattelen usein.
- peres
Kaunis ja lempeä aamukuva
Voiko toinen parempaa odottaa
Onnellinen hän- padme_amidala
..mukavasta kommentistasi, joka ilahdutti tässä harmaassa aamussa.
Miellyttävää päivänjatkoa sinulle : )
mukava lukee aamupäivällä näin kaunista aamurunoa
aurinkoista päivää padmelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602