Iltaa kaikille.. :) Kun olen aivan urpo näissä Järkkäri hommissa niin,kysäsen että mitä eroa on
Nikon D60 18-55 Kit ja Nikon D60 18-55 VR Kit ??
Olen ostamassa ensimmäistä järkkärii (pieneen käteen.. ) niin,tästä on hyvä alkaa..SUURI KIITOS :) Ai niin,ja eikös näissä Nikon kitti paketeissa ole yleensä parempi laatuset objektiivit kuin,muissa kilpailijoissa..??
Kiitos viellä kerran :)
Se eka..
8
507
Vastaukset
- mika2
.... siinä jälkimmäisessä eli VR tunnisteella varustetussa objektiivissa on kuvanvakaaja. Hintaeroa on pikkuisen, mutta ei hirveän isoa eroa optisesti.
Ei nikonissa mikään ylimaallinen se kit-objektiivi ole ja vallankaan tuo 18-55mm ei ole muita kummempi. Aikoinaan aika mairittelevia arvioita keräsi 18-70mm ifed, jonka tilalla nykyisin taidetaan kauptella jotain 16-80mm VR obiskaa, mutta en muista oliko se ifed.- Kaupitellaan
Olisi mielenkiintoista tietää!.
- mika2
Kaupitellaan kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää!.
... mitä kaupitellaan?
- gffgd
mika2 kirjoitti:
... mitä kaupitellaan?
Olisikohan edellinen kirjoittaja viitannut tuohon 16-80 VR:n kaupitteluun, ja tarkoitti, että sitä ei kaupitella missään, koska polttoväli on 5mm pielessä...
- Manu 2
mika2 kirjoitti:
... mitä kaupitellaan?
Lue oma viestisi, niin tiedät mitä kaupitellaan.
- Mika 2
gffgd kirjoitti:
Olisikohan edellinen kirjoittaja viitannut tuohon 16-80 VR:n kaupitteluun, ja tarkoitti, että sitä ei kaupitella missään, koska polttoväli on 5mm pielessä...
Ainakin 18-200 optiikan saa rajalalta 890euroa D80 runkolla..
- mika2
gffgd kirjoitti:
... no niinpä olikin, mutta asia tuli kuin tulikin onnekkaasti ymmärretyksi;-)
Huomasin tuossa muuten toisenkin virheen kun väitin, että 16-85mm VR tuli korvaamaan 18-70mm ifediä, niin tuolla rojulassa näkyivät molemmat köllöttävän rintarinnan myynnissä. No uudempi kuitenkin tuo 16-85mm kakkula on, vaikka en nyt tähän hätään muistakaan minkä kameran kylkiäisenä sitä kaupiteltiin viimetteiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284498- 343306
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823125- 102138
- 1561716
- 121698
- 231632
- 1011247
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14934