Haluaisin liittyä adventtikirkkoon mutta kelpaako siellä sunnuntaina suoritettu uskovien kaste?
Onko Ilmestykirja-seminaarin käyminen edellytyksenä kirkkoon liittymiselle?
Mitkä ovat kolme tärkeintä syytä miksi olet adventtikirkon jäsen?
Nimim. "Tiedoista kiitollinen"
Haluaisin liittyä kirkkoon
7
172
Vastaukset
- maksavaksi jäseneksi
Jotka sanovat olevan Jumalasta, mutta jotka kuitenkin keskittyvät itseen. Hänen on vaikea harjoittaa hengellistä toimintaansa Raamatun ilmoitukseen rajoittuen.
"Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan".
"Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'SE ON HERRAN SANA'. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja KERTOVAT NIITÄ...TE VÄÄNTELETTE ELÄVÄN JUMALAN, HERRAN SEBAOTIN, TEIDÄN JUMALANNE SANOJA".- kannattaa uskoa
Sapatti pyhittää adventistin.
Ainoastaan adventisteihin liittymällä pyhityt sinäkin.
Tervetuloa pyhittymään jäsenenä adventtikirkkoon (paljonko on sinun tulot/kk?).
- ihanko todella?
>>> monta parempaa keinoa tutkia Raamatun opetusta
- advarii
ihanko todella? kirjoitti:
http://www.audiopankki.fi/raamattuopisto/
Jumala päättää siitä, kuka pääsee taivaaseen ja kuka joutuu kadotukseen.
"Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut"joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut" (1.Piet.2:21-24.) - ottajat joutuvat
kadotukseen. Sen sanoo Raamattu.
Sanonpa vain yhden. Avaa Raamattu ja lue... on nimittäin niin vaikea valita kolmea, kun minun mielestäni niitä parempia tapoja on ihan rajaton määrä.
Sunnuntai ei välttämättä ole oikea lepopäivä, mutta se ei vilpitöntä uskovaa vie kadotukseen. Helvetin porttien avaimeksi kelpaa kyllä sitten aikanaan pedonmerkki, kunhan se aika tulee.
Toisaalta vaikka sapatti olisi kuinka oikea päivä ei sekään ketään pelasta. Kristus sen tekee.
Eli toisin sanoen, ne sinetit tai merkit eivät ole vielä jaossa. Eivät adventistit (eikä Raamattukaan) liitä pedon merkkiä tähän nykyiseen aikaan vaan tulevaan, jolloin ei saa ostaa eikä myydä ja jolloin Jumalan lasten henkeä uhataan.
Jos joku adventisti jotakin muuta opettaa, niin saisi kertailla Ilmestyskirjaa ilman sitä seminaaria.
Kolmen enkelin sanoma taitaa pääosin olla just samaa kuin "iankaikkinen evankeliumi", joten kyllä sitä kelpaa saarnata... mutta sinetit ja merkit jätän mieluiten saunailtojen tarinoihin.
Ja lopuksi kysymys. Onkohan täällä joku, jonka sunnuntaipyhää vaivaa älyttömän huono itsetunto, kun viimeisestä sadasta viestiketjusta (oli aihe kuin aihe) liki puoleen (vain vähän liioitellen) on jossakin vaiheessa tungettu sapattisinetti pedonmerkki jauhantaa.
Adventistithan eivät aiheesta usein puhu eivätkä adventisteina täälläkään esiintyvät siitä kauhean paljon kirjoittelisi, ellei joku asiaa koko ajan tuputtaisi. Kun kierrokset käyvät näin kovilla, ehkä mainittu joku pelkää, että kohta hänen sunnuntainsa vaihtuu sapatiksi.
No, vaihtuu tai ei, aina on syytä kiittää Herraa!!
Kai
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va331363Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806