Kyllä on tietämätöntä
7
1122
Vastaukset
- pointisi
tässä jutussa, tietoviisas?!
- Masder
Pakko linkittää samoja saitteja (alasivuja)vuodesta toiseen, vaikka ei olisi asiaa.
- ja osaan lukeakkin
Masder kirjoitti:
Pakko linkittää samoja saitteja (alasivuja)vuodesta toiseen, vaikka ei olisi asiaa.
mutta minulle ainakin tärkeämpää on henkilökohtaiset kokemukset ja täsmälliset vinkit. Linkkejä ja sivustoja löytää googlaamalla. Mutta esim tietoa hotellien ja ravintoloiden palvelualttiudesta, tavoista, siisteydestä ja esim ruuan mausta yms ei osaa noista linkeistä sanoa..
- ei saa suositella
ja osaan lukeakkin kirjoitti:
mutta minulle ainakin tärkeämpää on henkilökohtaiset kokemukset ja täsmälliset vinkit. Linkkejä ja sivustoja löytää googlaamalla. Mutta esim tietoa hotellien ja ravintoloiden palvelualttiudesta, tavoista, siisteydestä ja esim ruuan mausta yms ei osaa noista linkeistä sanoa..
Viinasta vaan saa kirjoitella
- porukkaa....
Anteeksi vain, mutta mulle ei oikein auennut, eli mitä sinä et tiedeä?
- tietämätöntä poruk....
"Kyllä on tietämätöntä
Kirjoittanut: porukkaa täällä"
Älä välitä, ei mekään ihan kaikkea tiedetä, mutta sitten kysytään.
Onneksi on nämä hienot keskustelupalstat, joissa voi kysyä ja jos hyvä tuuri käy, niin joku jopa vastaa asiallisesti -kiitos heille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830