Puppy linux ja small . Vanhoihin koneisiin vaikka niihin menee xp, jolla ei tietenkään tee mitään mutta miksi ei nuo vaan ilmoitta error ja jotain muuta pentiumII 400Mhz mikä on kunneivat mene . eikö ne juuri noihin vanhoihin omiaan ainakin haluaisin koittaa kuin sutjakkaa toimis?
Miksi eivät asennu?
4
199
Vastaukset
- aloitusukko
Jelppiät täällä linux puolella, nyt kun tarvis todella apua ei mitään?
virhettä pukkaa!
Paha edes yrittää auttaa ilman selvitystä virheen laadusta/ilmoituksesta/tms...
Tokkopa säkään pystyisit auttamaan mua, JOS kertoisin ettei huoneen valo syty, kun esim. unohtaisin kertoa että tulitikut on loppu ja siksi kynttilä ei syty!
:-D
- mukavasti pyörii
Kyllä pitäisi toimia jos muistia on tarpeeksi. Ainakin minun kone toimii juuri tuolla saman tehoisella prosessorilla.
- aloitusukko
koitan selventää myöhemmin asiaa! Kas kun en saa sitä sisälle? eli ei asennu vaan ei cd-levyltä ei vaan lykkää erroria myös ubuntu. Mikä siellä tökkii kun xp menee eli ei ole mistään alkuasetuksista kyse vaan ei huoli ytimeensä tuota linuxia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273