Mitkä mallit sopisivat parhaiten pitkäkinttuiselle , kun olis tarkoitus tehdä viikonloppureissuja eukko "ritsillä"?
Matkapyörä kaks`metriselle
6
833
Vastaukset
- Lexa
Mulla olis myynnissä Kawasaki vn2000. vuosimalli 2005.
Olen vaihtanut siihen 80mm korkeemman satulan,joten tilaa riitää.
Jos kiinnostaa lähetän kuvia.
[email protected] - säätöjä riittää
vaikka molemmat ajaisi. Ja mukavuus on omaa luokkaansa, kahvat ja penkit lämpiää. Tykkäämme itse.
- ettinyt
mutten löytänyt. Joa eukko on pakko ottaa saman välineen kyytiin on sivuvaunu uraali ainoa vaihtoehto.
Mulla on Hondan Varadero, voin vilpittömästi suositella jos vaan enskasta muuten tykkää.
- Joo.
Eukko kulkee mukana sivukuupassa, eikä pääse kailottamaan korvaan.
http://www.nettimoto.com/simpleSearch.php?status=&id_make=151&id_model=4374 - isoa enduroa,,
joku yli 600cc.
Itsellä 660 Tenere, hyvin mahtuu...
t. toinen 2m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25545