Voisiko unelma olla tällaista

HTZA

avataan takinnapit ja vedetään keuhkot täyteen syysilmaa. Se on hyvä suunnitelma.
Potkaisee saappaankärkeä toisella ja sanoo niille että viekää mihin lystäätte.
Hakekaa vaikka toinen saapaspari.

Kahvia, pari voileipää, hyvä mieli.
Siinä sitä eväitä on.
Potkikoon siinä, eväitä syödessä, neljä saapasta toisiaan.

Jos metsässä raikuu iloinen nauru, jättää Kettu Jänösen rauhaan, nostaa Kontio korvaansa, laskee päänsä, ja hellästi murahtaen nukahtaa.

Kolon reunalle Rusakko nostaa korvat? Vielä metsässä helähtää? Oottaa Korppi ja hiljainen Koppelo.
Jossain jokunen kihertää.

Viikon päästä mä tulla voin uudestaan, ties jos ostaisin kameran, luulen et jotakin tulla vois,
Kun on saapaatkin kaverit keskenään.

Olit mahtava herrasmies, kuitenkin, vähän muuta ma toivoin, voi...

17

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrii

      keleistä, ja eväistä, niitä saisi olla ehkä hiukan enämpi.
      Ja jos aamuviideltä, niin eihän sielä näy kuin kiiltomatoja.

    • HTZA

      Sun on lutussa viimeiset mansikat, niitä liikaa on pussissa tuossa.
      Mulla hillona on jo marjat nuo, sitä lettujen päällä nautin.
      Käy mun kanssani, keitän ne kasaan, ja, kuivaan sienesi kaikki kauniit.
      Kerman keralla sienesi laitan ja myös, keitän Puikulaperunat sulle.
      Kun on viimeinen repale letusta syöty,
      Näytät kuvasi, kauniit, mulle.

    • Yx+Yx=Kax

      Minulle tuo on totista totta.
      Olen siis unelman saavuttanut.
      Sanoisin vaan, että hunajalta se maistuu :)

    • unelmoivauneksija

      Hatsuli, näin unta, sinä siinä ja jos nyt ei potkittu kenkiemme kärkiä, niin muuten kyllä unelmaa oli...ihan tässä punastuu...

    • tankavaara

      mustarastas voi
      aloittaa kevätuhrin
      ennen aikojaan
      kumisaappaat tanssia
      voivat aivan itsestään

    • Heikunkeikku

      ..hyvinkin olla tuollainen.
      Unelmia täytyy olla. Ilman niitä ihminen ikäänkuin häviää olemattomuuteen.

      Kuinka suuria voikaan olla pienet unelmat.
      Tai...oikeastaan pienistä osasistahan ne kaikki asiat rakentuu :)

    • Meriläinen

      sehän on enemmän kun tuhat jänistä...
      Mä vaan odottelen närhiparvia tänne ja päivällä seurasin hiiren kiireitä.
      Elämä voi olla just niin upeeta kun siitä itse tekee

    • papusoppa

      neljästä saappaastakin
      suon tuoksua sumua
      tulta

      kurjen huutoa
      hiljaisuutta
      pitkospuilla saappaiden kärjet
      peräkkäin

      kuva susta
      ei naamaasta
      sinusta.

    • Unelmana uusi kamera. Harvoin onnistuu
      kuvaamaan onnen hatket sellaisina, että
      ne voi tuntea valokuvastakin. Joskus näkee
      sellaisiakin kuvia. Yleensä ne on otettu
      ihan sattumalta ja "salaa" just oikealla
      hetkellä

    • naisellinen nainen

      ...tosi "törppö" toi muka herrasmies, ku sut jätti. Letutki olisit sille paistanu. ja sienisoosit laitanu. Kato älä sure, toi ollu sun arvoinen jäbä.


      Huomenta vaa, ja hyvää sellaista;

      t.friidu

      • HTZA

        olen itsekin huomannut että silloin kun pyrkii kirjoittamaan höpöjä, niistä tulee joskus liian "hintahtavia".

        Kyllä minä ihan Heteromies olen, usko pois.


      • naisellinen nainen
        HTZA kirjoitti:

        olen itsekin huomannut että silloin kun pyrkii kirjoittamaan höpöjä, niistä tulee joskus liian "hintahtavia".

        Kyllä minä ihan Heteromies olen, usko pois.

        ...et sä olet MIES, mutku toi teksti "vois" kyllä olla jonku Rakkauteen pettyneen miehenki. Miksei vois olla?

        Ajatukset nyt tuolla Kauhajoella...

        Rauhallista Iltaa vaa sulle;

        t.friidu


    • akka

      Ja mieko olin niin rakastunnu sinnuun ja sittekkö sie ookkii täti?Suru tuli , ko hukkaan meni nekkiin tunteet?!

      • kawe

        tekstejä teiltä..........
        Tuo unelmien *toteuttamisen kyky kehittyy ja vaatii vähemmän kun ikää kertyy.
        Aloituksessa on *nuorukaisen mieli...........


      • HTZA

        minä vastasin jo tuohon toisaalla, mutta kirjoitus oli tehty naisen näkökulmasta.
        Edelleen olen iso, komea miehenköriläs, ihan hassu Hetero.
        JOtkut 58v. MIEHET, tuntevat jo naiset, tarpeeksi hyvin, jopa toisinaan ymmärtäen sitä Tippaleipää.


      • kawe
        HTZA kirjoitti:

        minä vastasin jo tuohon toisaalla, mutta kirjoitus oli tehty naisen näkökulmasta.
        Edelleen olen iso, komea miehenköriläs, ihan hassu Hetero.
        JOtkut 58v. MIEHET, tuntevat jo naiset, tarpeeksi hyvin, jopa toisinaan ymmärtäen sitä Tippaleipää.

        lisätä.
        Joillakin ihmisillä on kyky säilyttää koko elämänsä sellainen freesi ote, ideologia joka sinällään kantaa pahojenkin kohtien yli.
        Unelmat ovat yksi tie..


    • tiedetään ne unelmat

      harkintaa tuo on. Vonkaamisen alalajia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe