Menin safari zoneen pokemon sapphiressa, mutten osaa pyydystää siel niitä pokemoneja. Eli miten niitä pyydystetään? Jotenkin liittyy siihen pokeblockiin? En ole missään vaiheessa oppinut sitä käyttämään :D
Safari zone + pokeblock
Murrrmurr
2
210
Vastaukset
- Karukuki
Hai (:
Pyydystää voi Sarafiballeilla.
Pokeblock oli joku pokeherkku jonka voi heittää esim.vihaiselle pokemonille...en ole varma. :p
Mutta itse pyydystän palloja viskaamalla :) Onnea :D Pokéblockit eivät mielestäni ole pakollisia SafariZonella ollessa,koska itse kun olen mennyt Sapphiressa SafariZonelle pyydystämään Pokémoneja,niin olen pärjännyt ihan hyvin ilman Pokéblockejakin.Heittelet vain saamiasi Safariballeja vastaantulleeseen Pokémoniin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1015419- 834997
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 472772
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900