miksi oi miksi

pahap

Miksi en yhtäkkiä saa avatuksi sähköposti osoitteita?!kaikki osoitteet jossain helvetin vitun kuuses.!alkaa kyrsiä koska sielä on kavereiden ja vanhenpieni osoitteet ja yllätys yllätys se ei vaan TOIMI!enkä myöskään pysty lisäämään osoitteita uudestaan.. Osoitekirjaa ei voi käyttää. Jos olet osoitekirjan omistaja, ota yhteys järjestelmänvalvojaan. Jos osoitekirja on jaettu, ota yhteys sen omistajaan: osoitekirjan käyttöoikeudet on voitu poistaa sinulta, tai se on ehkä poistettu kokonaan. Siirry osoitekirjaan ja päivitä käyttöoikeustiedot valitsemalla Päivitä jaetut osoitekirjat. MITEN PÄÄSEN TUONNE EI LÖYDY MITÄÄN TEKSTIN VASTAISTA PAIKKAA JA HERMOT MÄNNÖÖ!!!!!!!??????

6

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukatut osoitteet

Sama ongelma täälläkin ohkohan "maan laajuinen" ongelma

• lähetin palaute lomakkeen kysyäkseni mutta vastausta ei ole ainakaan vielä tullut.saas nähdä mikä mättää on tympivää etsiä kaikki osoitteet uudestaan.mutta ilmoittelen heti kun vain tietoa tulee jostain suunnasta.

• Nimetön

Minulla sama ongelma. Satoja osoitteita kateissa :(

• tällänen viesti tuli. Sähköpostin osoitekirjassa on tällä hetkellä tekninen häiriö. Vikaa tutkitaan ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme viasta aiheutavaa haittaa. eli kyllä se siitä..

• Moi,mun kamuilla yks kone,heillä omat sivut,kumpikiin pääsee omille sivuille niin ettei toinen pääse niitä lukemaan,sun täytyy luoda esim, Suomi24:seen oma sivu,kirjaudu sivulle,täytä kysytyt kohdat,oma salasana...jatkoja..

• ei kato mitään hätää se oli vain toiminta häiriö.nyt kaikki pelaa niinkuin aina ennenkin.tuli ilmotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe