Ilmat taaas viilenee. Olisikohan jo aika siirtyä pitkiin kalsareihin? Tai siis en minä siirry vaan vedän ne päälleni. Sit kun on aika, Mutta siis jokos se aika olisi?
Syysmurheita
22
1184
Vastaukset
- Neljänelonen
aika on silloin, kun itsestäsi siltä tuntuu. Toisille se aika ei tule koskaan, kun taas minun kaltainen viluhiiri on vetänyt ne päällensä jo ajat sitten. Toki välillä taas riisunutkin ilmojen lämmetessä. Kauhulla odottelen kylmiä ilmoja, koska tosiaankin palelen niin kovin herkästi, että useampikaan vaatekerros ei lämmitä. Älä nyt murheita mokomista kalsareista ota, onhan noita suurempiakin.
- sain apua
Kiitos kirjoituksestasi. Se lohdutti. Toki pitkät kalsarit on pieni ongelma, kaikkien suurten rinnalla. Mutta kun olen itsekin viluinen ja ei tunnu yhtään hyvältä palella. Tartun siis varsin pian pitkiin kalsareihin. Sitten on yksi ongelma ratkaistu ja voi keskittyä toisiin murheisiin.
- Rattus sp.
Käytetty jo sukkahousuja :). Vaatekappaletta, jotta suuresti inhoan. Josko tämä tieto auttaisi?
- kuinka toimia
Olen jo henkisesti melko valmis ajatukseen pitkistä kalsareista. Eräs seikka on vielä kuitenkin epäselvää.
Koko kesäajan käyttänyt näitä poksereita tai miten se nyt hienosti sanotaan. Pitääköhän nämä jättää pitkien kalsareiden alle.
Tuntuisi turvalliselta kun koneisto olisi suojassa poksereissa ja päällä pitkät kalsarit. Toisaalta taas pippeli saisi olla vapaammin vain pitkissä kalsareissa. Tätä ongelmaa tämän päivän pähkäillyt. - Neljänelonen
kuinka toimia kirjoitti:
Olen jo henkisesti melko valmis ajatukseen pitkistä kalsareista. Eräs seikka on vielä kuitenkin epäselvää.
Koko kesäajan käyttänyt näitä poksereita tai miten se nyt hienosti sanotaan. Pitääköhän nämä jättää pitkien kalsareiden alle.
Tuntuisi turvalliselta kun koneisto olisi suojassa poksereissa ja päällä pitkät kalsarit. Toisaalta taas pippeli saisi olla vapaammin vain pitkissä kalsareissa. Tätä ongelmaa tämän päivän pähkäillyt.Vapaus vai lämpö? Valinta on tosiaankin varmasti vaikea. Ehdotan, että koneiston suojaamiseksi "pokserit" alle. Vapaudesta täytyy osata välillä vähän tinkiä. Mulla on nyt kolmet housut päällekkäin ja - ah - on niin mukavan lämmintä. Olikos vielä jotain muuta pähkäiltävää?
- avustasi
Neljänelonen kirjoitti:
Vapaus vai lämpö? Valinta on tosiaankin varmasti vaikea. Ehdotan, että koneiston suojaamiseksi "pokserit" alle. Vapaudesta täytyy osata välillä vähän tinkiä. Mulla on nyt kolmet housut päällekkäin ja - ah - on niin mukavan lämmintä. Olikos vielä jotain muuta pähkäiltävää?
Pähkäileminen ei ihan hetkessä lopu. On tämä semmoinen elämä. Kiva kun tuot minulle apua elämän ongelmissa. Luulen, että valitsen aluksi lämmön. Pokserit, pitkät kalsarit ja päälle farmarit. Olisikohan tämä turvallinen yhdistelmä. On niin hyytävän kylmää, että viis vapaudesta.
- Neljänelonen
avustasi kirjoitti:
Pähkäileminen ei ihan hetkessä lopu. On tämä semmoinen elämä. Kiva kun tuot minulle apua elämän ongelmissa. Luulen, että valitsen aluksi lämmön. Pokserit, pitkät kalsarit ja päälle farmarit. Olisikohan tämä turvallinen yhdistelmä. On niin hyytävän kylmää, että viis vapaudesta.
Mielelläni autan sinua näissä elämän suurissa kysymyksissä. Vähän saman yhdistelmän valitset kuin minäkin. Pysytään näin yhdessä lämpiminä. On ainakin hyvin turvallinen yhdistelmä.
- Ninas
avustasi kirjoitti:
tarkeni, yhdistelmällä stringit/farkut, mutta kaula suojattuna.. jotta ääni kulkee..;)
Kenellä missäkin päässä suojattavaa.. - Tiina_K
Itse taas tykkään sukkahousuista. Olen muuteman kerran ehdottanut miehellekin, että kokeilisi niitä. Eilen sitten huomasin netissä sivuston, missä oli myytävänä miesten sukkahousuja. Näytin sen miehelle, jolloin hän totesi että voisihan niitä sukkahousuja kokeillakin. Lupasin käydä tänään hakemassa miehelle parit sopivan kokoiset sukkahousut. Saas nähdä, tuleeko miehestä sukkahousujen käyttäjä vai ei.
- ratkaista
Tiina_K kirjoitti:
Itse taas tykkään sukkahousuista. Olen muuteman kerran ehdottanut miehellekin, että kokeilisi niitä. Eilen sitten huomasin netissä sivuston, missä oli myytävänä miesten sukkahousuja. Näytin sen miehelle, jolloin hän totesi että voisihan niitä sukkahousuja kokeillakin. Lupasin käydä tänään hakemassa miehelle parit sopivan kokoiset sukkahousut. Saas nähdä, tuleeko miehestä sukkahousujen käyttäjä vai ei.
En tiedä sukkahousujen eduista ja haitoista. Kub painiskelen tämän pitkät/lyhyet probleemin kans. Mut ku tuntuu että toi koneisto hikoilee liikaa. Ainaski jos ny on molemmat, pitkät ja lyhyet. Tarttis kai kokeilla sukkahousuja. Jos uskaltaa..
- Neljänelonen
ratkaista kirjoitti:
En tiedä sukkahousujen eduista ja haitoista. Kub painiskelen tämän pitkät/lyhyet probleemin kans. Mut ku tuntuu että toi koneisto hikoilee liikaa. Ainaski jos ny on molemmat, pitkät ja lyhyet. Tarttis kai kokeilla sukkahousuja. Jos uskaltaa..
sille mitään, että mies ja sukkahousut yhdistelmä vähän naurattaa. Ehkä se on vaan tottumiskysymys. Mutta loppujen lopuksi pitkät kalsarit ja sukkahousut ajavat saman asian eli lämmittävät ja se kai on pääasia. Kuvittelen tässä juuri muutamaa tuntemaani miestä sukkahousuissa ja nyt naurattaa vielä enemmän. En vaan voi mitään.
- kiusallista
Neljänelonen kirjoitti:
sille mitään, että mies ja sukkahousut yhdistelmä vähän naurattaa. Ehkä se on vaan tottumiskysymys. Mutta loppujen lopuksi pitkät kalsarit ja sukkahousut ajavat saman asian eli lämmittävät ja se kai on pääasia. Kuvittelen tässä juuri muutamaa tuntemaani miestä sukkahousuissa ja nyt naurattaa vielä enemmän. En vaan voi mitään.
Sitä juuri tarkoitin. Kuvittelen sitten vielä itseni vaikka ravintolan pisoaarissa. Miehet siinä rinnakkain heittävät vsttä ja joku sattuisi huomaamaan mulla sukkahousut. :)(
- neuvoton ihmispolo
Ninas kirjoitti:
tarkeni, yhdistelmällä stringit/farkut, mutta kaula suojattuna.. jotta ääni kulkee..;)
Kenellä missäkin päässä suojattavaa..Omassa päässäni ei mitään. Unohdetaan pää tässä yhteydessä, on jo muutenkin niin kimurantti juttu-
- Neljänelonen
kiusallista kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin. Kuvittelen sitten vielä itseni vaikka ravintolan pisoaarissa. Miehet siinä rinnakkain heittävät vsttä ja joku sattuisi huomaamaan mulla sukkahousut. :)(
ravintolaan mene sukkahousut jalassa tai edes pitkät kalsarit. Eikös siellä tule aika kuuma? Sinä todellakin taidat olla aika hukassa pöksyjesi kanssa. Siis tarkoitan sitä, että minkälaisissa olosuhteissa käyttää mitäkin.
- kokeiluakin
Neljänelonen kirjoitti:
ravintolaan mene sukkahousut jalassa tai edes pitkät kalsarit. Eikös siellä tule aika kuuma? Sinä todellakin taidat olla aika hukassa pöksyjesi kanssa. Siis tarkoitan sitä, että minkälaisissa olosuhteissa käyttää mitäkin.
voi hyvänen aika ja hirvitys. Onneksi kerroit, olisin varmana joutunut naurunalaiseksi ja työpaikkakiusaamisen kohteeksi eka eläkepäivääni asti. Jos tuollainen olis tapahtunut, vielä julkitullut. Täytynee ilman sukkahousuja jatkaa ongelman ratkaisua.
neuvoton ihmispolo kirjoitti:
Omassa päässäni ei mitään. Unohdetaan pää tässä yhteydessä, on jo muutenkin niin kimurantti juttu-
Eikä unohdeta.. kumpaakaan päätä ;)
Mutta naispuoliselle usein tärkeää, että ääni
kulkee, jotta saa asiansa perille ;))- Tiina_K
kokeiluakin kirjoitti:
voi hyvänen aika ja hirvitys. Onneksi kerroit, olisin varmana joutunut naurunalaiseksi ja työpaikkakiusaamisen kohteeksi eka eläkepäivääni asti. Jos tuollainen olis tapahtunut, vielä julkitullut. Täytynee ilman sukkahousuja jatkaa ongelman ratkaisua.
Menin kauppaan ostamaan niitä sukkahousuja miehelle, mutta päädyin ostamaan mustat 40 den legginssit. Ne ovat juuri sen verran paksut, että jos ne vilahtaa esim. paidan alta tai housun lahkeen alta, niin kaikki luulee niitä pitkiksi kalsareiksi. Kuitenkin ne on paljon ohuemmat, ja mukavampaa materiaalia kuin miesten kalsarit. Mies pisti ne tänään töihin lähtiessään jalkaansa, joten saas nähdä, mitkä on kommentit illalla.
- kaikkeen...
Tiina_K kirjoitti:
Menin kauppaan ostamaan niitä sukkahousuja miehelle, mutta päädyin ostamaan mustat 40 den legginssit. Ne ovat juuri sen verran paksut, että jos ne vilahtaa esim. paidan alta tai housun lahkeen alta, niin kaikki luulee niitä pitkiksi kalsareiksi. Kuitenkin ne on paljon ohuemmat, ja mukavampaa materiaalia kuin miesten kalsarit. Mies pisti ne tänään töihin lähtiessään jalkaansa, joten saas nähdä, mitkä on kommentit illalla.
Toi on hei fantsu ratkaisu. Kaikkee ne myyntimiehet keksii. Legginsit on upee nimi pitkille kalsareille, sukkahousuille ja ihan mille vaan. Olisko miehesi laittanut ne sukkahousut jalkaan jos olisit sanonut niitä sukkahousuiksi?
- Tilja
...päiviä kesämme kaunehimman.
- suukko suolainen
Voiko kauniimmin sanoa, en tiedä. Tai laulaa. Toiveesi on totta, muistelen.
- AngorVat
USA:n armeijan ylijäämävarastosta hankittuun makuupussiin... Ihan tosi - siinä voi istuskella (putken kanssa) pihalla vaikka keskellä talvee.
Mutta mitä niihin pitkiin kalsareihin tulee - onko oikeesti jokin aika kun ne vedetään päälle. Mullakin on semmotteet, mutta kyllä ne on käytössä ympäri vuoden. Meinaan jotta jos on kylmä niin tartteeko palella esimerkiksi lokakuun ekaan päivään asti :)
Sitäpaitsi.. mää tunnen miehiä jotka ei pue niintä päälleen milloinkaan kun luulevat, että naiset ei tykkää - ei sexy. Aikas älytöntä, palelevat mieluummi.- eipitkiäkals
Tiedän ainakin yhden. Se Reetu. Se on niin tosimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202002
- 1551913
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231473- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To22842Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7787- 112781
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45730Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32725