UINUU LUVATUT HETKET

♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥


Vedenpinnassa näkyvä taivas
ei ole taivas

Rannan hiekassa jäljet
ei ole sinä


Kesäyön
luvatut hetket
lintujen
siipien alla

Silti minun
silmissäni rakkaus

- Silti -

Sydämessani usko -
Tuo väsymätön

- Sanoo -

Aamu sarastaa
Herää luvatut hetket


Ja taivas -


Sormieni hyväillä


♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥

10

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..niin kauniin ja herkän rakkausrunon olet tänne taas luonut yön hiljaisuudessa. Ornamenttisi luovat hienon viimeistellyn tunnelman runoosi. Tämä oli kiva lukuelämys tähän aamuun.

      Minulla itselläni runot ovat kovin arkisia, toivottavasti joku kaipaa arkistakin romantiikka. Tänään stressitestiin (=työtermi) mennessäni kaipaisin stressilomaa. Viikonloppuna on 36 tunnin ylityöputki, joka ei nyt naurata yhtään edes runoon asti. Jos loppukuusta hiljenee, aion pitää lomapäivini vähemmäksi. Neljä viikkoa talvilonmaviikko on vielä jäljellä, ei sen enempää. Eihän tätä jaksa örkkikään.

      mukavaa perjantaita sinulle : )

      • *MURUKULTA*

        Näissä alkutalven tuulissa mieli jyskyttää menneen kesä ovea, sen lämpöisiä päiviä ja hetkiä..

        Rukkaset kädessä saa kohta kirjoittaa..voi huokaus..vaikeaksi menee,,ei ole helppoa!
        Nyt on niin kylmä, että en ihmittelis vaikka lunta alkaisi tuiskuttaan.. :\
        Ottaisikohan joku joutsen kyytiin,,,niitä nimittäin on töllin takana muutaman sadanmetrin päässä pelto pullollaan! Nostanpahan peukun,,

        Mukvaa perjantaita ja laitetaampas vaikkpa tanssiksi että lähtee veret kiertään,, ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=pXVwqhLSfdI&feature=related


    • murulle usko on väsymätön sydämmessä oli taas mukava lukee sun runoa kiitos ja sadepäivän jatkoo

      • *MURUKULTA*

        Usko toivo ja se rakkaus liikuttelee meitä
        Joskus ne tuntuu katoavan mutta aina kuitenkin putkahtaa jostain esiin,
        ja taas mennään kohti huimia seikkailuita...:)

        Jos sataa niin lunta, sitä minun taivaani sanoo tällä hetkellä,,
        olihan tämä odotettavissa, mutta talvihan yllättää aina! ;þ

        Iloista pvää perjantain, Zagri, *Murukulta vilkuttaa sukset jalassa* :D


    • Pekka*

      Kun tuo Elli 90 vee näkkyy hättäelevän
      ukkosa perrään nii pitänöö nyt sannoo
      että myö ollaan tiällä syyspäevillä....

      En nyt sano kokonaan paekkaukunnan nimmee jos
      vaekka joku tykkeis siitä kyttyröö...no
      senverran kuiteskii että alaku on Kit....

      Paljon tiällä oppii uutta tuosta valamistus-
      rosessista...Kolleekat on eteviä...

      Eilisyönä virallisen ohjelman jäläkeen
      ruvettiin lukemaan konneelta rakkaasrunoja
      ja erityisesti tätä sinun runnoo kokkousvieraat
      kehuvat muasta taevaaseen

      Semmone mukava kesänen tunnelma

      • *MURUKULTA*

        Nytkö ne syyspäivän tapahtumarikkaat päivät oh siell...?
        Viliposaks männ tuo ilima, mutta se ei kait haitoo,
        kun on varmaanii tullunna se sissäinen villapait mukkoon jokkaisell ja jos tuntuu,
        jotta ei omat riitä, niin ohan kaverill lainata jota taas tarkenee.

        Kit,,,mmm?,,,Kittiläköhä se oh vai,,,Kitka vai,,
        ei miull kyll tuu mielee missä se teijän tämä syysvestivaali ny ois,,
        jotenki on kuitennii simmonen kuva, notta sitä työ ajatta monasti sen
        pitemmän kaavan mukkaan enne ku saavutta paikanpiäälle..
        Joko se matka män tuolt Eestin kautt vai perinteinen suomi-ruotsi-suomi-reitti oll vuaan?

        Vaan oo mie sitä mielt, jotta tiää vestarimeiniki oh hyvä ku se on simmonen kulttuur pohjane,,
        sivistävä nii jotta tiäält tulloo puoltoiäänii jos vaikk joku sattuu kyselöön,
        mutt luvatkee pyhäst sabatisks kotii joutuu ja ihimisiks kanss nii ei tuu sitä rähinöö,
        jotta että ei se Elli laita sitä Eeroo tuaas kotarestii..

        Nyt sitte Muru kiittee kaikii matineaan osallistujia kaaniist kommentist ja olokeehan kunnoll siell.. ;)


    • Murukulta sen osaa.
      Hyvää yötä.

      • *MURUKULTA*

        Tuossahan on sitä oikeaa elämän ohjetta ja asennetta. :)

        Sitä ja paljon muuta toivon pvääsi, Gitta! :)


    • Mysteriet

      Siekö sitte mänit kippeenä uimaa - ja tietennii paljain jarpain taase!!!
      Voe yhen kerran Siun kanssais...

      Mitä tuommoselle oikei tekkee - mittää se ee uso...

      Tul ny etes kahvil sielt, nokkaiski o iha sinine !!

      Silti...
      Silti olit kirjuuttant helkati hieno runon!

      Paarinemäntä tykkää tämmösest!

      • *MURUKULTA*

        En se minä ollut ko Gitta, niih joka meni uimaan,,
        Mutta kahavit mie kyllä tuun ottaan, josko hää hövelist tarjoo,,
        On tullutkii hommattua sennnii verran, jotta istua voi vähän pitempääkii.
        Ja mie taas tuon puolestain omppupiirakkoo jota suut makiaksi! :)

        Miltähän se omppupiirakka ja pilsneri maistus,,, maaaakuelämys varmaan! :O hih...

        Vaa pakkohan sitä on mennä jo tekemään jotta ehtii,,
        Kiitosia käänistä Mys ja lupsakkoo ehtoota! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe