♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥
Vedenpinnassa näkyvä taivas
ei ole taivas
Rannan hiekassa jäljet
ei ole sinä
Kesäyön
luvatut hetket
lintujen
siipien alla
Silti minun
silmissäni rakkaus
- Silti -
Sydämessani usko -
Tuo väsymätön
- Sanoo -
Aamu sarastaa
Herää luvatut hetket
Ja taivas -
Sormieni hyväillä
♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥
UINUU LUVATUT HETKET
10
701
Vastaukset
- padme_amidala
..niin kauniin ja herkän rakkausrunon olet tänne taas luonut yön hiljaisuudessa. Ornamenttisi luovat hienon viimeistellyn tunnelman runoosi. Tämä oli kiva lukuelämys tähän aamuun.
Minulla itselläni runot ovat kovin arkisia, toivottavasti joku kaipaa arkistakin romantiikka. Tänään stressitestiin (=työtermi) mennessäni kaipaisin stressilomaa. Viikonloppuna on 36 tunnin ylityöputki, joka ei nyt naurata yhtään edes runoon asti. Jos loppukuusta hiljenee, aion pitää lomapäivini vähemmäksi. Neljä viikkoa talvilonmaviikko on vielä jäljellä, ei sen enempää. Eihän tätä jaksa örkkikään.
mukavaa perjantaita sinulle : )- *MURUKULTA*
Näissä alkutalven tuulissa mieli jyskyttää menneen kesä ovea, sen lämpöisiä päiviä ja hetkiä..
Rukkaset kädessä saa kohta kirjoittaa..voi huokaus..vaikeaksi menee,,ei ole helppoa!
Nyt on niin kylmä, että en ihmittelis vaikka lunta alkaisi tuiskuttaan.. :\
Ottaisikohan joku joutsen kyytiin,,,niitä nimittäin on töllin takana muutaman sadanmetrin päässä pelto pullollaan! Nostanpahan peukun,,
Mukvaa perjantaita ja laitetaampas vaikkpa tanssiksi että lähtee veret kiertään,, ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pXVwqhLSfdI&feature=related
murulle usko on väsymätön sydämmessä oli taas mukava lukee sun runoa kiitos ja sadepäivän jatkoo
- *MURUKULTA*
Usko toivo ja se rakkaus liikuttelee meitä
Joskus ne tuntuu katoavan mutta aina kuitenkin putkahtaa jostain esiin,
ja taas mennään kohti huimia seikkailuita...:)
Jos sataa niin lunta, sitä minun taivaani sanoo tällä hetkellä,,
olihan tämä odotettavissa, mutta talvihan yllättää aina! ;þ
Iloista pvää perjantain, Zagri, *Murukulta vilkuttaa sukset jalassa* :D
- Pekka*
Kun tuo Elli 90 vee näkkyy hättäelevän
ukkosa perrään nii pitänöö nyt sannoo
että myö ollaan tiällä syyspäevillä....
En nyt sano kokonaan paekkaukunnan nimmee jos
vaekka joku tykkeis siitä kyttyröö...no
senverran kuiteskii että alaku on Kit....
Paljon tiällä oppii uutta tuosta valamistus-
rosessista...Kolleekat on eteviä...
Eilisyönä virallisen ohjelman jäläkeen
ruvettiin lukemaan konneelta rakkaasrunoja
ja erityisesti tätä sinun runnoo kokkousvieraat
kehuvat muasta taevaaseen
Semmone mukava kesänen tunnelma- *MURUKULTA*
Nytkö ne syyspäivän tapahtumarikkaat päivät oh siell...?
Viliposaks männ tuo ilima, mutta se ei kait haitoo,
kun on varmaanii tullunna se sissäinen villapait mukkoon jokkaisell ja jos tuntuu,
jotta ei omat riitä, niin ohan kaverill lainata jota taas tarkenee.
Kit,,,mmm?,,,Kittiläköhä se oh vai,,,Kitka vai,,
ei miull kyll tuu mielee missä se teijän tämä syysvestivaali ny ois,,
jotenki on kuitennii simmonen kuva, notta sitä työ ajatta monasti sen
pitemmän kaavan mukkaan enne ku saavutta paikanpiäälle..
Joko se matka män tuolt Eestin kautt vai perinteinen suomi-ruotsi-suomi-reitti oll vuaan?
Vaan oo mie sitä mielt, jotta tiää vestarimeiniki oh hyvä ku se on simmonen kulttuur pohjane,,
sivistävä nii jotta tiäält tulloo puoltoiäänii jos vaikk joku sattuu kyselöön,
mutt luvatkee pyhäst sabatisks kotii joutuu ja ihimisiks kanss nii ei tuu sitä rähinöö,
jotta että ei se Elli laita sitä Eeroo tuaas kotarestii..
Nyt sitte Muru kiittee kaikii matineaan osallistujia kaaniist kommentist ja olokeehan kunnoll siell.. ;)
Murukulta sen osaa.
Hyvää yötä.- *MURUKULTA*
Tuossahan on sitä oikeaa elämän ohjetta ja asennetta. :)
Sitä ja paljon muuta toivon pvääsi, Gitta! :)
- Mysteriet
Siekö sitte mänit kippeenä uimaa - ja tietennii paljain jarpain taase!!!
Voe yhen kerran Siun kanssais...
Mitä tuommoselle oikei tekkee - mittää se ee uso...
Tul ny etes kahvil sielt, nokkaiski o iha sinine !!
Silti...
Silti olit kirjuuttant helkati hieno runon!
Paarinemäntä tykkää tämmösest!- *MURUKULTA*
En se minä ollut ko Gitta, niih joka meni uimaan,,
Mutta kahavit mie kyllä tuun ottaan, josko hää hövelist tarjoo,,
On tullutkii hommattua sennnii verran, jotta istua voi vähän pitempääkii.
Ja mie taas tuon puolestain omppupiirakkoo jota suut makiaksi! :)
Miltähän se omppupiirakka ja pilsneri maistus,,, maaaakuelämys varmaan! :O hih...
Vaa pakkohan sitä on mennä jo tekemään jotta ehtii,,
Kiitosia käänistä Mys ja lupsakkoo ehtoota! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
