Teuvo Sunille

yksi kysymys

Oletko sinä todella sitä mieltä, että Paavali kirjoittaessaan roomalaiskirjeen 7. luvun loppupuolta, kuvasi omaa tilaansa ennenkuin oli Damaskon tiellä kohdannut Jeesuksen ja tullut sokeaksi.

Siin näin: 18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,

34

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatussa

Raamatussa kirjoitukset voivat viitata eri aikaan kuin missä niitä luetaan "iltanuotiolla".

Tuo teksti esim. voi olla Paavalin sydämen tuntoja juuri Damaskon tiellä, kuten sanoit.

Samoin Raamatun ilmaisujen aikamuodot eivät ole ihan yhtä meidän suomenkielen ilmaisujen kanssa.

Kuten profetiatkin voivat koskea menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.

• Kysyn vaan.

• roomalaiskirjeen

sisältöön, se on ihmisviisautta, ei Pyhästä Hengestä syntynyt selitys.

• raamatussa.
        Devoit kirjoitti:

Kysyn vaan.

ei ole mitään rekisteröityä nimimerkkiä, sorry

Raamattu on todellakin hengellinen kirja, ei mikään keittokirja

• raamatussa. kirjoitti:

En tiennytkään että Teuvolla on täyskaima suomessa. Saatko paljon tälle profeetta Sunille osoitettua postia?

• Devoit
        raamatussa. kirjoitti:

Sitten toisaalla väitätte, että se on kuollutta kirjainta. Siis hyvin toisensa kumoavia väittämia, aina niin kuin tilanteeseen sopii.

• Oiva esimerkki

Näin on tämä asia todistetusti huomattu.

• selittää

tai näyttää Paavalin kirjoituksista tai siitä hedelmästä mitä opetuksest on saanut aikaan uskovissa että mikä oli sitä pahaa mitä hän teki?
      Muutakuin sen että Kristus teissä Kirkkauden toivo.

• vaikeatajuisesti

mutta Jumalan armosta voin vastata:

Paavali ei yksilöi tekemäänsä pahaa, muuten kuin sanomalla, että sitä hyvää, mitä hän tahtoo, hän ei tee, vaan sitä pahaa, mitä hän ei tahdo, hän tekee ja että synti riippuu hänessä kiinni ja ettei hänen lihassaan asu mitään hyvää.

Myöhemminkin Paavali (nykyhetken aikamuodossa) julistaa, olevansa Kristuksen pelastama, mutta
        "syntisistä suurin"

Yksi kiusaus ainakin paavalilla oli: ylpeillä, mutta sitä vastaan Jumala antoi heikkouden hengen, perkeleen enkelin rusikoimaan lihaa.

Paavali ei luettele syntejään, vaan pikemminkin kuvaa niitä valtavia ahdistuksia ja vastoinkäymisiä, jotka hän kuitenkin uskossa Jeesukseen otti ilolla vastaan ja joiden kautta hänessa Herra kasvoi.

• Paavalin "sammakoihin", jotka jo apostoli Pietari paljasti:

"Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, joita
        tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen
        vääristelevät niin kuin muitakin pyhiä kirjoituksia."

Varmaankin jo kymmeniä kertoja tähän puuttuneena sinä,
        alkuperäinen Raimo, eilen MakeDonilainen ja tänään puskasta
        huutaen, tahdot tähän vedoten todistaa, että sinäkin,
        täynnä syntiä ja saastaa kelpaat Jumalalle.

Saatana tahtoo pitää sinut siinä uskossa, että
        kun Paavali täynnä syntiä kelpasi Jumalalle, niin kelpaat sinäkin.

Eivätkä enää sen jälkeen, kun Jumala sydämesi paadutti
        mitkään muut Paavalin lausunnot merkitse sinulle mitään, ei tämäkään:

"Antautukaa nuyt palvelemaan Jumalan tahtoa, niin hän pyhittää teidät.

Kun olitte synnin orjia, ette voineet palvella vanhurskautta. Minkä sadon te
        siitä korjasitte? Kaikkea sellaista mitä nyt häpeätte, sillä sen loppuna on kuolema.

Mutta kun nyt olette päässeet vapaiksi synnistä ja tulleet Jumalan palvelijoiksi,
        te korjaatte satona pyhityksen ja saatte lopuksi ikuisen elämän

Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä
        Kristuksessa. Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalin "sammakoihin", jotka jo apostoli Pietari paljasti:

"Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, joita
        tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen
        vääristelevät niin kuin muitakin pyhiä kirjoituksia."

Varmaankin jo kymmeniä kertoja tähän puuttuneena sinä,
        alkuperäinen Raimo, eilen MakeDonilainen ja tänään puskasta
        huutaen, tahdot tähän vedoten todistaa, että sinäkin,
        täynnä syntiä ja saastaa kelpaat Jumalalle.

Saatana tahtoo pitää sinut siinä uskossa, että
        kun Paavali täynnä syntiä kelpasi Jumalalle, niin kelpaat sinäkin.

Eivätkä enää sen jälkeen, kun Jumala sydämesi paadutti
        mitkään muut Paavalin lausunnot merkitse sinulle mitään, ei tämäkään:

"Antautukaa nuyt palvelemaan Jumalan tahtoa, niin hän pyhittää teidät.

Kun olitte synnin orjia, ette voineet palvella vanhurskautta. Minkä sadon te
        siitä korjasitte? Kaikkea sellaista mitä nyt häpeätte, sillä sen loppuna on kuolema.

Mutta kun nyt olette päässeet vapaiksi synnistä ja tulleet Jumalan palvelijoiksi,
        te korjaatte satona pyhityksen ja saatte lopuksi ikuisen elämän

Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä
        Kristuksessa. Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

kysymyksen esittäjälle, alkuperäiselle Raimolle, joka eilen esiintyi
        MakeDonialaisena mutta tänään katsoi viisaamaksi huudella vain puskasta.

Lipsahti vahingossa väärälle riville.

• väistelemään
        TeuvoSuni kirjoitti:

kysymyksen esittäjälle, alkuperäiselle Raimolle, joka eilen esiintyi
        MakeDonialaisena mutta tänään katsoi viisaamaksi huudella vain puskasta.

Lipsahti vahingossa väärälle riville.

Raamattu-keskustelun.

Miksi yleensä olet palstalla, jos et halua keskustella. Mene TV-sturioon tai toreille, tai kaduille julistamaan "synnittömyysoppiasi", koska tämä palsta on keskustelupalsta, mielipiteidenvaihto-palsta, ei "minä-ainoa- totuuden-tietäjä" -palsta.

Sinulla on joku raimofobia, joku katkeruus ja anteeksiantamattomuus. Vie ne Jumalalle, veripesuun Jeesukselle.

• armahdettiin.
        vaikeatajuisesti kirjoitti:

Paavali ei yksilöi tekemäänsä pahaa, muuten kuin sanomalla, että sitä hyvää, mitä hän tahtoo, hän ei tee, vaan sitä pahaa, mitä hän ei tahdo, hän tekee ja että synti riippuu hänessä kiinni ja ettei hänen lihassaan asu mitään hyvää.

Myöhemminkin Paavali (nykyhetken aikamuodossa) julistaa, olevansa Kristuksen pelastama, mutta
        "syntisistä suurin"

Yksi kiusaus ainakin paavalilla oli: ylpeillä, mutta sitä vastaan Jumala antoi heikkouden hengen, perkeleen enkelin rusikoimaan lihaa.

Paavali ei luettele syntejään, vaan pikemminkin kuvaa niitä valtavia ahdistuksia ja vastoinkäymisiä, jotka hän kuitenkin uskossa Jeesukseen otti ilolla vastaan ja joiden kautta hänessa Herra kasvoi.

Jeesus tuli maailmaan syntisiä pelastamaan, joista ensimmäinen olen minä, mutta vuoksi sen minut armahdettiin.."
        (tarkka käännös alkutekstistä)

• ja niiden tarkoitus

oli olla ristinä, voimana, joka riisui ja kuoletti Hengen kautta Paavalin lihaa, jotta syntisestä luonnosta ei tullut lankeemuksia ja jos tulikin, Paavali oli kuollut jo pois laista, koska hän uskoi niin vahvasti Hengessä: oli niin vahvasti yhteenkasvanut Herran kanssa, ettei synti saanut otetta, siitä ei ole ainakaan mainintaa.

Hyvä, että on ainakin, joku, joka vastaa, eikä rienaa ja tuomitse. Siunausta sinulle K.Henrik.

• ettei Paavali
        armahdettiin. kirjoitti:

Jeesus tuli maailmaan syntisiä pelastamaan, joista ensimmäinen olen minä, mutta vuoksi sen minut armahdettiin.."
        (tarkka käännös alkutekstistä)

alkukielenkään mukaan sano: olin minä, vaan olen minä.

paavali tarvitsi joka päivä Vapahtajaa, koska hän kilvoitteli lihaansa vastaan ja voitti sen Herran Hengellä.

• sitten
        vaikeatajuisesti kirjoitti:

"syntisistä suurin"

eräs Pastori ruotsissa murhasi vaimonsa, vaikka hänen palvelutehtävässä jopa sairaitakin parani ja oli tykätty pastori. Hedelmistään puu tunnetaan.

• hän ei
        ettei Paavali kirjoitti:

alkukielenkään mukaan sano: olin minä, vaan olen minä.

paavali tarvitsi joka päivä Vapahtajaa, koska hän kilvoitteli lihaansa vastaan ja voitti sen Herran Hengellä.

syntiä enään tehnytkään kun vaelsi Hengen mukaan.

Synnitön vaeltaminen Kristuksessa Jeesuksessa.

• väistelemään kirjoitti:

Raamattu-keskustelun.

Miksi yleensä olet palstalla, jos et halua keskustella. Mene TV-sturioon tai toreille, tai kaduille julistamaan "synnittömyysoppiasi", koska tämä palsta on keskustelupalsta, mielipiteidenvaihto-palsta, ei "minä-ainoa- totuuden-tietäjä" -palsta.

Sinulla on joku raimofobia, joku katkeruus ja anteeksiantamattomuus. Vie ne Jumalalle, veripesuun Jeesukselle.

kun samoja asioita vatkataan yhä uudelleen, niin kuin tätäkin
        Paavalin syntisyyttä, jo peräti koko ajan, kolme vuotta,
        kun olen täällä ollut.

Pidetään pieni tako, ja saa sama uudelleen, kuten myös tuo Pyhän
        Hengen poistuminen maailmasta.

• jotkut uskaltavat
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun samoja asioita vatkataan yhä uudelleen, niin kuin tätäkin
        Paavalin syntisyyttä, jo peräti koko ajan, kolme vuotta,
        kun olen täällä ollut.

Pidetään pieni tako, ja saa sama uudelleen, kuten myös tuo Pyhän
        Hengen poistuminen maailmasta.

ajatella ja lukea Raamattua niin, etteivät ole hyväksyneet sellaisia Pyhän Hengen-poistumisoppeja, joita itse olet sepitellyt kirjoituksissasi.

Sen seurauksena, että sinun kirjoituksiasi on vastustettu sekä Raamatulla, että osoittamalla ne keskenään jopa toisensa kumoaviksi, olet joutunut muuttamaan niitä ja selittelemään-

Minua harmittaa, että koska itse ymmärrän, että kirkko on porton tytär ja piispat ja papit opettavat harhaoppeja, ja sinä tuot sen kirjoituksissasi selkeästi esiin, sitten sorrutkin aivan tyhmiin Raamatun ja kirkkohistorian tosiasioiden kanssa ristiriitaisiin oppeihin, niin koko taistelustasi menee uskottavuus ja uudestikastajatkin luulevat saaneensa voiton. Harmi, ettei ole yhteistä säveltä vaan aina vaan syytöstä ja pilkkaa, ivaa ja nimittelyä. Kyllä sinun tulisi nöyrtyä tunnustamaan väärät oppisi, niin sitten Jumalalle tulisi todellinen kunnia, Jeesuksen tähden.

• syntinen, mitä ei voi kieltää
        hän ei kirjoitti:

syntiä enään tehnytkään kun vaelsi Hengen mukaan.

Synnitön vaeltaminen Kristuksessa Jeesuksessa.

ja siinä se ristiriita juuri onkin, ettei tälläkään palstalla ymmärretä tätä:

Olemme itsesäämme täydellisesti syntisiä.

Olemme Jumalan armosta Kristuksessa täydellisesti pyhiä ja vanhurskaita.

Pyhitys, on kesken: Synnymme uudesti, mutta sitten alkaa kasavu, joka johtaa kerran täydellisyyteen.

• jotkut uskaltavat kirjoitti:

ajatella ja lukea Raamattua niin, etteivät ole hyväksyneet sellaisia Pyhän Hengen-poistumisoppeja, joita itse olet sepitellyt kirjoituksissasi.

Sen seurauksena, että sinun kirjoituksiasi on vastustettu sekä Raamatulla, että osoittamalla ne keskenään jopa toisensa kumoaviksi, olet joutunut muuttamaan niitä ja selittelemään-

Minua harmittaa, että koska itse ymmärrän, että kirkko on porton tytär ja piispat ja papit opettavat harhaoppeja, ja sinä tuot sen kirjoituksissasi selkeästi esiin, sitten sorrutkin aivan tyhmiin Raamatun ja kirkkohistorian tosiasioiden kanssa ristiriitaisiin oppeihin, niin koko taistelustasi menee uskottavuus ja uudestikastajatkin luulevat saaneensa voiton. Harmi, ettei ole yhteistä säveltä vaan aina vaan syytöstä ja pilkkaa, ivaa ja nimittelyä. Kyllä sinun tulisi nöyrtyä tunnustamaan väärät oppisi, niin sitten Jumalalle tulisi todellinen kunnia, Jeesuksen tähden.

väärämielisten valheen hengessä siteeraamat kirjoitusteni kohdat,
        ja juuri se, ettei Pyhä Hengen ääni ole tässä maassa
        koskaan aikaisemmin kuulunut, ja siksi sitä on helppo
        nimitellä Saatanan hengeksi.

Koska totuus on todella kaukana minkä tahansa porttoseurakunnan opeista.

Kyllä minäkin tämän taipaleen alkuhetkinä kuvittelin,
        että ainakin luterinen kirkko on Jumalasta, ja joskus jopa
        Paavalin tavoin kiivailin sen, ja yhden kasteen puolesta,
        noita Saatanan kasteita vastaan.

Mutta sinä ahtaan portin tuskanyönä, kun Pyhän Hengen sain
        tuokin osoittautui harhaksi, kun Pyhälle Hengelle kehuin:

"Minut on valittu kirkkoneuvostoonkin."

Johon Pyhä Henki vastasi:

"Minä sinut sinne lähetin, jotta näkisit, ettei tämä mikään Jumalan seurakunta ole."

Viisi vuotta hän minua siellä piti, ja sitten johdatti pois.

• kadotat
        syntinen, mitä ei voi kieltää kirjoitti:

Pyhitys, on kesken: Synnymme uudesti, mutta sitten alkaa kasavu, joka johtaa kerran täydellisyyteen.

itsekkään itsesi valheminän niin ymmärrät paremmin mikä on totuus ja tietoisuus olla Kristuksessa.

Sun minä ei kelpaa Jumalan valtakuntaan sisälle.

• ei kukaan
        syntinen, mitä ei voi kieltää kirjoitti:

ole näkevä Herraa. Milloin pyhitys päättyy.

Sitten kuin kuolet ?

Vai.23. Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

Tulemme jo tässä ajassa nuhteettomiksi.

Jos sallit että Pyhä Henki vie sinut jo tässä ajassa kirkkauteen ja vapauteen synnin orjuudesta niin anna valon paljastaa kaikki pimeys elämästäsi.

• saisi ketään kirjoittamaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

väärämielisten valheen hengessä siteeraamat kirjoitusteni kohdat,
        ja juuri se, ettei Pyhä Hengen ääni ole tässä maassa
        koskaan aikaisemmin kuulunut, ja siksi sitä on helppo
        nimitellä Saatanan hengeksi.

Koska totuus on todella kaukana minkä tahansa porttoseurakunnan opeista.

Kyllä minäkin tämän taipaleen alkuhetkinä kuvittelin,
        että ainakin luterinen kirkko on Jumalasta, ja joskus jopa
        Paavalin tavoin kiivailin sen, ja yhden kasteen puolesta,
        noita Saatanan kasteita vastaan.

Mutta sinä ahtaan portin tuskanyönä, kun Pyhän Hengen sain
        tuokin osoittautui harhaksi, kun Pyhälle Hengelle kehuin:

"Minut on valittu kirkkoneuvostoonkin."

Johon Pyhä Henki vastasi:

"Minä sinut sinne lähetin, jotta näkisit, ettei tämä mikään Jumalan seurakunta ole."

Viisi vuotta hän minua siellä piti, ja sitten johdatti pois.

sellaista totuutta, joka kohta pitääkin muuttaa ja täydentää aivan toiseksi:

-Saatanan 1000 vankeusvuotta ovat jo historiaa

-heitin vain huulta

-Johannes oli Pyhän hengen saaneista ihmisistä viimeinen

Johanneksen jälkeen oli vielä elossa muutamia Pyhän Hengen saaneita

Ei Raamatustakaan löydy ilmoituksia, jotka kumottaisiin paitsi Vanhan Liiton seremonialait kumosi Jeesus omalla uhrillaan kertakaikkisesti.

• kirkastaa synnin synniksi
        ei kukaan kirjoitti:

Sitten kuin kuolet ?

Vai.23. Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

Jos sallit että Pyhä Henki vie sinut jo tässä ajassa kirkkauteen ja vapauteen synnin orjuudesta niin anna valon paljastaa kaikki pimeys elämästäsi.

ja armon armoksi, kuolettaa lihan ja vapauttaa kaikesta synnistä ja synnin vallasta, mutta missä vaiheessa aatami rimpuilee taas alas ristiltä tai nousee haudasta onkin sitten uuden kierroksen aika. Ei Paavalikaan lopettanut kilvoittelua, mutta suuri oli ilo siitä, että lihassa tapahtuvia tekoja ei enää kristitylle lueta koska Jeesus on lain loppu ja otti synnit pois.

Joka on Kristuksessa on uusi luomus.

• sitten on
        kirkastaa synnin synniksi kirjoitti:

ja armon armoksi, kuolettaa lihan ja vapauttaa kaikesta synnistä ja synnin vallasta, mutta missä vaiheessa aatami rimpuilee taas alas ristiltä tai nousee haudasta onkin sitten uuden kierroksen aika. Ei Paavalikaan lopettanut kilvoittelua, mutta suuri oli ilo siitä, että lihassa tapahtuvia tekoja ei enää kristitylle lueta koska Jeesus on lain loppu ja otti synnit pois.

Joka on Kristuksessa on uusi luomus.

Tällaisten lihassa tehdyt teot uskovilla.

Kirjoitit:että lihassa tapahtuvia tekoja ei enää kristitylle lueta koska Jeesus on lain loppu ja otti synnit pois.

Ethän opeta vaan näin sillä tämän sallii uskovien elää lihan mukaan.

Aamulla herää ja käy puukottaan pari ihmistä kun vanha Aatu heräsi henkiin ja iltapäivällä menee saarnaamaan tai evankelioimaan puhtaalla omallatunnolla.

• Miksi vaihdat sanaa?

Lue niin kuin on kirjoitettu.

• Voitko näyttää?
        ei kukaan kirjoitti:

Sitten kuin kuolet ?

Sellaisen minä haluan nähdä.

• nuhteettomia
        Voitko näyttää? kirjoitti:

1. Moos. 6:9

Tämä on kertomus Nooan suvusta. Nooa oli aikalaistensa keskuudessa hurskas ja nuhteeton mies ja vaelsi Jumalan yhteydessä.

• sen näkemäänkin
        Voitko näyttää? kirjoitti:

Sillä ennen Jeesuksen tulemusta ilmestyy Morsian joka on Hänelle kaunistetty puhdistettu, puhdas ja tahraton. Ja niitä täydellisiä on useita jotka ovat sellaisia kuin Hän Jumalan Poika näitä poikia ja tyttöjä on jo jonkin verran.

• saisi ketään kirjoittamaan kirjoitti:

sellaista totuutta, joka kohta pitääkin muuttaa ja täydentää aivan toiseksi:

-Saatanan 1000 vankeusvuotta ovat jo historiaa

-heitin vain huulta

-Johannes oli Pyhän hengen saaneista ihmisistä viimeinen

Johanneksen jälkeen oli vielä elossa muutamia Pyhän Hengen saaneita

Ei Raamatustakaan löydy ilmoituksia, jotka kumottaisiin paitsi Vanhan Liiton seremonialait kumosi Jeesus omalla uhrillaan kertakaikkisesti.

koska et seurannut sitä keskustelua, jossa alkuperäinen Raimo
        kivenkovaan väitti ettei Saatana ole vielä edes maan päälle
        tullutkaan, vaan se on edelleen yhä tuhatvuotisessa
        vankeudessaa.

Joten kuka tuon valheen sinun korviisi kiikutti.

Silloin esitin tämänkin: Ajatelkaapa:

Jospa Saatanan tuhatvuotinen vankeus olikin päättynyt jo silloin,
        kun se vankilasta päästyään riensi heti paratiisin ensimmäisiä
        asukkaita valheella evankelioimaan. Eli pitämään ihmiskunnan
        ensimmäistä herätyskokousta.

• henkilökohtaisesti kirjoitt...
        TeuvoSuni kirjoitti:

vankeudessaa.

vastannut: Se on kaikki jo historiaa

ja myöhemmin "Heitin vain huulta"

Olet itse henkilökohtaisesti kirjoittanut:

Ne tulivat jo täyteen 1900 vuotta sitten (saatanan vankeusvuodet) älä laita asioita toisten suuhun. Silloin et lainkaan maininnut, että "heitän tässä huulta".

• ei väitetty, ettei
        TeuvoSuni kirjoitti:

vankeudessaa.

saatana olisi tullut maan päälle, älä taas ala valehtelemaan Suni.

Siinä keskustelussa oli nimenomaan kirjoiteltu sinun oppejasi vastaan, että se lopullinen "laittomuuden ihminen" josta Paavali varoitti tessalokalaisia, ei ole vielä tullut, vaan tulee kerran ja saa kaikki kumartamaan petoa ja ottameen sen merkin otsaan tai käsivarteen, jotka eivät petoa kumarra ja silloin tuo pääantikristus saa kaikki jumalattomat haltuunsa kolmeksi ja puoleksi vuodeksi.

Itse et ymmärrä profetioita ja vielä valehtelet ja syytät muita.

• ei väitetty, ettei kirjoitti:

saatana olisi tullut maan päälle, älä taas ala valehtelemaan Suni.

Siinä keskustelussa oli nimenomaan kirjoiteltu sinun oppejasi vastaan, että se lopullinen "laittomuuden ihminen" josta Paavali varoitti tessalokalaisia, ei ole vielä tullut, vaan tulee kerran ja saa kaikki kumartamaan petoa ja ottameen sen merkin otsaan tai käsivarteen, jotka eivät petoa kumarra ja silloin tuo pääantikristus saa kaikki jumalattomat haltuunsa kolmeksi ja puoleksi vuodeksi.

Itse et ymmärrä profetioita ja vielä valehtelet ja syytät muita.

Jokaa lupasi kertoas siitä tarkemmin, kun saa valmiiksi oman
        selityksensä Ilmestyskirjasta ja siitä, miten mustalaiset
        tulevat ihmiskunnan pelastamaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1498
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      66
      1474
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      162
      1343
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1207
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1141
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      266
      1074
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      977
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      57
      976
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      86
      923
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      913
    Aihe