Kun kuulen äänesi illoin
ajattelen Sinusta silloin
miten hellä pehmeä seksikäs
äänesi kaikuu minun sisimmäs
Voi elää taas ja uskaltaa
useinkin aina naurahtaa
voi että Sinä teet hyvää
oikein ihanaa oloa syvää
Tunnen yhteyden kovasti kiintyvän
sydämmessäni soisin sinun viipyvän
elämässäni pitkään olevan
kaksin yhdessä taivaltavan
Haaveeni minun tää
päässäni vain itää
tunnetko tunteen Sinäkin?
olisin onnellinen minäkin
Naisen ääni
3
271
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tässä kyllä pulppuaa oikein iloinen ja suuri energia,
tempaa mukaan väkisin niin kuin Johann Straussin Tonava kaunoinen suuressa peilisalissa! :)
Hienoa lukea näin aamussa, nyt minäkin alan heräillä!
Kiitos, Zagri, juuri tätä herätystä kaipasin!
Ja onnellista pvää perjantain sinne *Murukulta huiskuttaa* :D - oikea visertäjä
...mitä vois edes toivoa, on se, että opettelet suomenkielen, ennen kuin alat kirjoitella runoja! Vai onko sun sydämessäs tosiaankin kaksi ÄMMÄÄ, vai peräti kolme, vai onkos sulla yleensäkään sydäntä?
Vaikka yrittäis mitenkä olla RUNOSAKARI, ei sinusta tule RUNOsakaria ennen kuin menet koulun ala-asteelle opettelemaan oikeinkirjoituksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331371Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117745- 29665
- 39567