Agents viihdekeskuksessa?

Lupaukset rikotaan

Agents lupasi pysyä kaukana tanssilavoilta. Marraskuussa esiintyy kuitenkin Viihdekeskuksessa Jyväskylässä, näin ne lupaukset rikotaan.

11

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallisia pulliaisia

      when money talks, bullshit walks.

    • syytä kuunnella

      Ei kannattanut esan kiukutella palkanmaksajilleen

    • tanssi vai konsertti

      ..onko viihdekeskus tuolloin mikään tanssilava. Pikemminkin konserttilava, josta tanssijat varsinaiset pysyttelevät loitolla, koska ei siellä oikeaa tanssimusiikkia kuulla.

      • oieettanssijatko

        Minä ainakin menen ja olen varmaan yhtä oikea kuin sinäkin ääliö lude


      • oieettanssijatko kirjoitti:

        Minä ainakin menen ja olen varmaan yhtä oikea kuin sinäkin ääliö lude

        Hei!

        Joskus iskee pikku piru, kun kuulee tuon "oikeaa tanssimusiikkia".

        Keikoilla käydessä olen joskus miettinyt, että millainen on kunnon tanssija, semmoinen "oikea" tanssija. Ja mitä hänelle pitäisi soittaa...?

        Vastaus on oikeastaan aika yksikertainen:

        MITÄ VAAN!

        Kunnon tanssija tanssii periaatteessa ihan mitä vaan, missä nyt on rytmi olemassa. Rubato biisit on jotenkin asia erikseen.

        Tälleen!


      • Mitä Vaan!
        Kiippari kirjoitti:

        Hei!

        Joskus iskee pikku piru, kun kuulee tuon "oikeaa tanssimusiikkia".

        Keikoilla käydessä olen joskus miettinyt, että millainen on kunnon tanssija, semmoinen "oikea" tanssija. Ja mitä hänelle pitäisi soittaa...?

        Vastaus on oikeastaan aika yksikertainen:

        MITÄ VAAN!

        Kunnon tanssija tanssii periaatteessa ihan mitä vaan, missä nyt on rytmi olemassa. Rubato biisit on jotenkin asia erikseen.

        Tälleen!

        Eihän sen tylsempää olekaan, kun näiden huippusuosittujen massatanssittajien niin monipuoliset tanssit. Saman kaavan mukaan soi kaikki mahdolliset tanssilajit, niin että jokainen tanssi-ilta on käytännössä edellisen massatanssittajabändin kopio. Olisi jo korkea aika herätä ja profiloitua sen verran että ainakin jotain persoonallisuuttakin saisi ohjelmistoon sovitettua. Kaiken typeryyden huipuksi biisit soivat prikulleen saman kaavan mukaisesti, kun ne on levytettykin. Voisi hiukan sovituksia ja tyyliä hiukan muutella. Myös tanssilajikohtaisissa kompeissa ei juurikaan mielikuvitusta ole käytetty, kun jokainen tanssilaji soi sillä vakiokompilla. Minne ihmeeseen on kadonnut soittajien ja sovituksien tekijöiden mielenkiinto vaihtelevasti soitettuun musiikkiin.

        Nykyisillä tanssijoilla on lähes poikkeuksetta takana vuosien - jopa kymmenien vuosien tanssikokemus, joten taitoa vaihtelevampien komppien tanssimiseen taatusti on vaikka kuinka paljon. Ja kyllä ne ulkoa opittuja askelkaavojakin tanssivat oppivat sen perusrytmin löytämään myös siitä vaihtelevammastakin kompista ja säestyksestä, vaikkakin meteliähän muutama pitäisi, mutta siitä ei pitäisi välittää.

        Uusille ja aloitteleville tanssijoille vaihteleva tanssimusiikki ei olisi edes mikään ongelma, kun sen oppisivat huomioimaan jo alusta pitäen. Suurimman ongelman muodostaisivat askelkaavasidonnaiset puujalat.


      • tanssit vai konsertti
        oieettanssijatko kirjoitti:

        Minä ainakin menen ja olen varmaan yhtä oikea kuin sinäkin ääliö lude

        Toivottavasti saat sieltä mitä haet. Minua ei siellä ainakaan nähdä.

        Ei sen puoleen. Olen kyllä käynyt Agentsien tai oikeastaan Kääriäisen konsertissakin. Mutta se olikin konserttisalissa.

        Ps.
        Kiitoksia vaan vielä paljon nimittelystäkin. En tässäkään tapauksessa sorru vastaavanlaiseen.
        Hyvää tanssi-/konsertti-iltaa kuitenkin.


      • tanssit vai konsertti
        Mitä Vaan! kirjoitti:

        Eihän sen tylsempää olekaan, kun näiden huippusuosittujen massatanssittajien niin monipuoliset tanssit. Saman kaavan mukaan soi kaikki mahdolliset tanssilajit, niin että jokainen tanssi-ilta on käytännössä edellisen massatanssittajabändin kopio. Olisi jo korkea aika herätä ja profiloitua sen verran että ainakin jotain persoonallisuuttakin saisi ohjelmistoon sovitettua. Kaiken typeryyden huipuksi biisit soivat prikulleen saman kaavan mukaisesti, kun ne on levytettykin. Voisi hiukan sovituksia ja tyyliä hiukan muutella. Myös tanssilajikohtaisissa kompeissa ei juurikaan mielikuvitusta ole käytetty, kun jokainen tanssilaji soi sillä vakiokompilla. Minne ihmeeseen on kadonnut soittajien ja sovituksien tekijöiden mielenkiinto vaihtelevasti soitettuun musiikkiin.

        Nykyisillä tanssijoilla on lähes poikkeuksetta takana vuosien - jopa kymmenien vuosien tanssikokemus, joten taitoa vaihtelevampien komppien tanssimiseen taatusti on vaikka kuinka paljon. Ja kyllä ne ulkoa opittuja askelkaavojakin tanssivat oppivat sen perusrytmin löytämään myös siitä vaihtelevammastakin kompista ja säestyksestä, vaikkakin meteliähän muutama pitäisi, mutta siitä ei pitäisi välittää.

        Uusille ja aloitteleville tanssijoille vaihteleva tanssimusiikki ei olisi edes mikään ongelma, kun sen oppisivat huomioimaan jo alusta pitäen. Suurimman ongelman muodostaisivat askelkaavasidonnaiset puujalat.

        Sitähän se on. Musiikki tanssipaikoilla on nykyään usein tasapaksua kovalla kompilla säestettyä huutamalla laulettua iskelmämössöä, jota kaupalliset radiot toistavat päivästä toiseen soittolistojen mukaan. Poikkeuksiakin silti on.

        Vielä 60-luvulla soitettiin kunnon tanssimusiikkia. Vaan minkäs teet kun kansa haluaa sitä mitä kansalle annetaan. Huvittavinta oli erään kerran Lapuan Pelimannien säestäessä kymmenellä harmonikalla Ikaalisten kylpylän tansseissa kun eräs daami tokaisi minulle, ettei voi kunnolla tanssia kun kokoonpanossa ei ole ollenkaan lyömäsoittimia! Ei muka saa rytmistä kiinni. Jyskytys pitäisi olla näköjään hakkaavan kuuluvaa.


      • tanssiUuno
        Kiippari kirjoitti:

        Hei!

        Joskus iskee pikku piru, kun kuulee tuon "oikeaa tanssimusiikkia".

        Keikoilla käydessä olen joskus miettinyt, että millainen on kunnon tanssija, semmoinen "oikea" tanssija. Ja mitä hänelle pitäisi soittaa...?

        Vastaus on oikeastaan aika yksikertainen:

        MITÄ VAAN!

        Kunnon tanssija tanssii periaatteessa ihan mitä vaan, missä nyt on rytmi olemassa. Rubato biisit on jotenkin asia erikseen.

        Tälleen!

        Aivan niin..
        parhaat tanssikicksit oon saanut ylihitaista kappaleista ja rubaatoss soitettuna,

        joskus sinitaivas yltyy vettä oikeen taidemusiikkia aahh.. piazolaa jos vielä kuulis ja sais tanssia lavoillakin..

        myös Finkut kerran pynnyöstäni lauloi a capella akselin ja elinan häävalssin illan viimeiseksi

        niin upeeta oli että daamile tuli märät housut..

        Mikä nopeessa sit on hankalaa niin ei ehdi ottaa askeleita rytmiin vaan pitää jättä aina väliin iskuja,, homma kyllå onnistuu mutta siitä ei nauti.


      • Tanssi1
        tanssiUuno kirjoitti:

        Aivan niin..
        parhaat tanssikicksit oon saanut ylihitaista kappaleista ja rubaatoss soitettuna,

        joskus sinitaivas yltyy vettä oikeen taidemusiikkia aahh.. piazolaa jos vielä kuulis ja sais tanssia lavoillakin..

        myös Finkut kerran pynnyöstäni lauloi a capella akselin ja elinan häävalssin illan viimeiseksi

        niin upeeta oli että daamile tuli märät housut..

        Mikä nopeessa sit on hankalaa niin ei ehdi ottaa askeleita rytmiin vaan pitää jättä aina väliin iskuja,, homma kyllå onnistuu mutta siitä ei nauti.

        Aikas hitaaseen musiikkiin ja hidasta tanssia kyllä askelletaan silloin kun iskuja ei jätetä väliin. Hitaat jotain sata iskua minuutissa ja huomattavasti allekin niin vasta silloin hitaat onnistuu hitaina, niin ettei iskuja tartte väliin jättää. Kävelyhumppa, triplettihumppa, bugg, triple-step-jive, boogi, valssit, milonga, samba, cha cha,... tässä muutama tanssi missä iskuja ei yleensä jätetä väliin. Yleisesti aina hitaissa askelia otetaan vähemmän kuin musiikissa on iskuja eli iskuja jätetään väliin. Fokseissa yleensä askelletaan hitaat ykköselle ja kolmoselle niin kakkonen ja nelonen jää väliin. Back-beatissa aksentti on vähän erilainen edelliseen verrattuna, mutta siinä askelletaan hitaat kakkoselle ja neloselle joten ykkönen ja kolmonen jää väliin, vaikkakin useat tanssijat jättää back-beatin lähes huomioimatta.

        Ne tosi hitaat on niitä parhaita fiilistelybiisejä. Niiden rinnalla tango on juoksukilpailu.


    • ei tanssit

      Tuskin siellä kukaan tulee kieltämään tanssimasta, mutta iltaa ei markkinoida tansseina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe