Olen katsellut vaivihkaa ihmisten vyötärö seutua sillä silmällä käytetäänkö enää vöitä.
Tulin tämän probleeman eteen kun pitkät housut alkoivat lököttämään, ja sitä en siedä. Olen ollut jo vuosia kadonneen vyötärön metsästäjä, tuloksetta. Miehet ilmeisesti käyttävät usein vöitä. Ostin kaupasta nahkavyön ja käytän sitä pikku huomautuksista huolimatta ja nyt eivät housut lökötä.Olen siis ystävystynyt vyön käytön kanssa.
Ilmeisesti vanhemmiten tulee monelle eteen samansuuntainen ongelma, minä vain en keksinyt muuta konstia kun vyö siihen ongelmaan.
Käytättekö vyötä
27
1842
Vastaukset 27
- eivät sovi yhteen!
muuten kyllä käytän vöitä, nyhän ne taas ovat muodissakin jopa päällystakissa, (minullakin lyhyt paksua villakangasta oleva takki on kiiltonahkavöin varustettu.)
Golf-kentällä pissalla käynti pitää sujua nopeasti,
siinä ei vyön reikiä ehditä etsiskellä, etteivät kaveri joudu odottelemaan.
Ja koko matkanhan juodaan vettä pienin kulauksin.- puttari
Kyllä se vyö aukeaa siinä kuin napitkin. Ja miksi täytyy juoda koko ajan , onko golf mukamas niin hiostava laji. Luulisin ennemmin kylmän tulevan.
- ilman vyötä.
puttari kirjoitti:
Kyllä se vyö aukeaa siinä kuin napitkin. Ja miksi täytyy juoda koko ajan , onko golf mukamas niin hiostava laji. Luulisin ennemmin kylmän tulevan.
Vyötärö on niin paljon erimittainen kuin lantio,
ettei ole vaaraa housujen tipahtamisesta,
joten turhaa olisi siinäkin mielessä.
Kyllä juoda täytyy, pieniä määriä kerrallaan, mtta
koko matkan, 8 - 10 km.
Näin opettavat kaikki prot.
Kuuliaisena tyttönä en ole edes kokeillut ilman.
Joku sanoi kokeilleensa, se oli ollut kuin tiiliseinän läpi pyrkimistä, kertoi hän.
Ei ehkä aina niin hikoile,
varsinkin tuulisella säällä golf-kenttien aukeilla väylillä hiki haihtuu pois saman tien,
mutta juomista ei saa laiminlyödä.:) "Meill' on metsässä nuotiopiiri.
jossa kuusten kuiske soi..."
Tuo laulu tulee mieleen, mutta kyllä ihmettelen
itseni hoikkuutta silloin lukioaikoina.
Ei enää mummille samoihin reikiin käy,
vaikka en ole ylipainoinen, lihon kyllä herkästi, ellen pidä varaani.
Olen säilyttänyt tuon vyön muistona.
- Ruuneperi*
Minulla on syy yksinkertainen, housut putoavat ilman vyötä.
- puttari
Hanki hyvä mies henkselit.
- vyötä ja henkselää
puttari kirjoitti:
Hanki hyvä mies henkselit.
eipä tarvitse kirrata vyötä liikaa kun lonkat on kadonneet johonkin.
- Katicat2
Minulla on iso varasto vöitä, joista suurin osa on liian lyhyitä. Mutta toivossa elän, pois en heitä. Kun eka kerran Painonvartijoissa pudotin huomattavan erän liikoja ympäriltäni, oli nautinto saada pitää vöitäkin. Tuli ostettua mustia, ruskeita, punaisia, vihreitä,punottuja, hopeisia, valkoisia, erilaisilla soljilla. Eihän niitä raaski pois heittää. Mutta kyllä juuri housut kaipaavat vyötä, varsinkin jos housujan vyötärö on hiukankin löysä. Mutta, mutta pusakan kyllä vedän päälle, jotta vyö peittyy.
- Kirveli
Olen niin sopivasti muodokas, että kyllä housut pysyy paikallaan kun vain vyötärönauha on sopiva.
En ole käyttänyt vyötä vuosiin, silloin käytin kun halusin korostaa ampiaisvyötäröäni leningeissä tai takeissa. Kirveli kirjoitti:
Olen niin sopivasti muodokas, että kyllä housut pysyy paikallaan kun vain vyötärönauha on sopiva.
En ole käyttänyt vyötä vuosiin, silloin käytin kun halusin korostaa ampiaisvyötäröäni leningeissä tai takeissa.kuulua asusteeseen .
Käytän vyötä ,se antaa ryhtiä ja pitää mielessä liian syömisen.
Minullakin on paljon erilaisia vöitä ja on mukava seurata kuinka nyt tällähetkellä taas menee vyöt kiinni niinkun joskus monta vuotta sitten ,mutta samat vyöt ovat vielä käytössä.- skorppari tyttö
Kirveli kirjoitti:
En ole käyttänyt vyötä vuosiin, silloin käytin kun halusin korostaa ampiaisvyötäröäni leningeissä tai takeissa.Vyöt tekevät tuloaan maahamme. Vyö miehen housuissa on todella miehisyyttä korostava ja samalla housut paikoilla pitävä kapistus.
Naisilla sama asia, lisäksi vöitä käytetään yhä enenevässä määrin muotia seuraavien henkilöiden tyylikkäissä asusteissa. Siispä vyö ostoslistalle. - ynnämuu*
skorppari tyttö kirjoitti:
Vyöt tekevät tuloaan maahamme. Vyö miehen housuissa on todella miehisyyttä korostava ja samalla housut paikoilla pitävä kapistus.
Naisilla sama asia, lisäksi vöitä käytetään yhä enenevässä määrin muotia seuraavien henkilöiden tyylikkäissä asusteissa. Siispä vyö ostoslistalle.Käytän vyötä myös mittarina. Olen katkaissut sen sopivan mittaiseksi. Jos kiristää, eihän sitä pirukaan kestä. Ainoa keino on rohmuta vähemmän ruokaa.
- samaan tarkoitukseen
ynnämuu* kirjoitti:
Käytän vyötä myös mittarina. Olen katkaissut sen sopivan mittaiseksi. Jos kiristää, eihän sitä pirukaan kestä. Ainoa keino on rohmuta vähemmän ruokaa.
hyviä! Esmes pitkät housut.
- Jatta
ynnämuu* kirjoitti:
Käytän vyötä myös mittarina. Olen katkaissut sen sopivan mittaiseksi. Jos kiristää, eihän sitä pirukaan kestä. Ainoa keino on rohmuta vähemmän ruokaa.
ole ainoa keino. Kyllä lenkkeilykin on hyvä vaihtoehto ja kaikenlainen liikunta. Vaatii vain vähän itsekuria, että pääsee liikkeelle.
Jo tunninkin reipas kävely aamuisin muutaman kerran viikossa, tai vaikka joka päivä, tekee hyvää niin kropalle, kuin mielelle.
Sen jälkeen lämpimään suihkuun ja olo on aivan fantastinen. Saa hyvän mielen ja jaksaa taas puurtaa päivän askareita kevyellä mielellä.
Kokemuksesta puhun. skorppari tyttö kirjoitti:
Vyöt tekevät tuloaan maahamme. Vyö miehen housuissa on todella miehisyyttä korostava ja samalla housut paikoilla pitävä kapistus.
Naisilla sama asia, lisäksi vöitä käytetään yhä enenevässä määrin muotia seuraavien henkilöiden tyylikkäissä asusteissa. Siispä vyö ostoslistalle.vyö pitää housut paikoillaan, ja onpa muotiakin.
- Helena04
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kaapinovessani roikkuu kyllä yhä runsaasti vöitä, ne kun ovat kauniita välillä muistelumielessä vilkaista, tyttärentytöllekin niitä tarjonnut.
Housut ja hameet pysyvät päällä ilman vöitä. On vaikea kuvitella sellaista tilannetta, että... Ja mitään kiristävää en enää haluakaan vyötäisilleni. Mielestäni pitkille hoikille vyö sopii parhaiten. - saara.
50 luvulla oli niin sanottu patellavyö , elastinen leveä , käytin sita kun olin hoikkanen tyttö. muistaako kukaan sitä vyötä.
- Jatta
oikein hyvin. Nyt harmittaa, kun tuli kaikki heitettyä pois. Ostin nimittäin tässä kerran Seppälästä aivan ihanan musta/hopea värisen, hopean värisellä soljella, leveän vyön. On aivan tyylikäs mustan asun kanssa. Nykyään kun ei naisten housuissa ole useinkaan edes niitä vyötamppia, vai mitä ne oli? En käytä sitä vyötäröllä, vaan vähän vyötärön alapuolella. Saa hyvin peitettyä tuota vatsakumpuakin.
Muissakin kaupoissa olen nähnyt, tulisivatkohan uudelleen muotiin, niin kuin moni muukin asia. Jatta kirjoitti:
oikein hyvin. Nyt harmittaa, kun tuli kaikki heitettyä pois. Ostin nimittäin tässä kerran Seppälästä aivan ihanan musta/hopea värisen, hopean värisellä soljella, leveän vyön. On aivan tyylikäs mustan asun kanssa. Nykyään kun ei naisten housuissa ole useinkaan edes niitä vyötamppia, vai mitä ne oli? En käytä sitä vyötäröllä, vaan vähän vyötärön alapuolella. Saa hyvin peitettyä tuota vatsakumpuakin.
Muissakin kaupoissa olen nähnyt, tulisivatkohan uudelleen muotiin, niin kuin moni muukin asia.Käytän vyötä tarvittaessa, koska en siedä lököttäviä housuja, vyön saa piiloon paidan alle tai päälle.
Leveää hopeanväristä vyötä käytän kuten Jatta, mahakumpua peittämään. Kyllä vähän vanhempikin saa olla muodissa mukana.
Miehet ovat oivaltaneet vyön käytön josta on iloa charmikkuuden lisäämisessä. Henkselit ovat paikallaan jos tarvitsee. Muistan miten työpaikalla pomo esitteli paukutellen Comolta ostettuja tyyli henkseleitä ja vyötä.
Sanotaan naiset ovat turhamaisia, näyttää sitä samaa tautia havaittavissa miehissäkin.- Katicat2
Muistetaan muistetaan..50-lukua. Musta, leveä kullanvärinen solki. Sillä korostetiin vyötärön hoikkuutta. Löysin minä patellavyön tapaisen nytkin ja ostin sen. Se oli hieman kapeampi ja sininen. Se on miellyttävä käyttää joustavuutensa vuoksi.
- Hintriika*
Katicat2 kirjoitti:
Muistetaan muistetaan..50-lukua. Musta, leveä kullanvärinen solki. Sillä korostetiin vyötärön hoikkuutta. Löysin minä patellavyön tapaisen nytkin ja ostin sen. Se oli hieman kapeampi ja sininen. Se on miellyttävä käyttää joustavuutensa vuoksi.
Löysin minäkin vuosia sitten kirpparilta patellavyön. Vetäisin sen usein talvella ulos lähtiessäni löysän puseron päälle, ettei tuuli päässyt puseron ja paljaan selän väliin. Oli helppo ja nopea käyttää.
Mutta en ymmärrä, miksi sen elastisuus sitten väsähti, vaikka se ostaessa näytti lähes käyttämättömältä! En halua uskoa, että vyö olisi joutunut liian suurelle rasitukselle MINUN ympärilläni.
Että se viimeisestä patellamuistostani!
- nuoruuden kureliivit
Oikeastaan niitä pitäisi käyttää vieläkin, mutta kun ne nykyisin mukamas aiheuttaa verenkiertovaikeuksia.
Olen itsekkin käyttänyt vöitä, muistaakseni vyötärön kasvun, mutta kun se sitten tulikin hankalaksi, luovuin niistä ja olen, mitä olen.
Nykyisinhän vyötärölihavuus tulkitaan hengenvaaralliseksi ja kuinka ollakkaan, niin ovat kuolleet meidän ehkä äidit, isoäidit ja isomummit! Söikö he liian suuria perunoita, kuten aikaoinaan ex syyttäjä Ritva Santavuori sanoi osuvasti.
Itse, kuten monet toisetkin teistä, tuntevat ihmisiä, jotka ovat lihavia, laihoja ja siltäväliltä. Aina on esitetty eri teoriat, millä saisi pitkän iän, mutta onko se nyt nykyisin suurin tavoite?
Minua ärsyttää suuresti esim. tupakan vaarallisuus, jonka todellakin pidän totena, mutta onko mitään TV-ohjelmaa, jossa ei näytetä näyttelijää tupakkaa sytyttäen?
Olisiko sittenkin parempi karsia nuo tupakanpolttajat, kuin sexsin harrastajat, sillä rakasteluhan mukamas lisää elämää!- lyhentää elämää
sexsi pidentää elämää,
tupakka vie seksi halut jolloin mitään elämää pidentävää ei jää jäljelle. lyhentää elämää kirjoitti:
sexsi pidentää elämää,
tupakka vie seksi halut jolloin mitään elämää pidentävää ei jää jäljelle.Ainakin itse olen törmännyt eräänlaiseen ilmiöön.
Kun ostaa esim. hameita, monet on ns.yhdenkoon vaatteita. Esim. nelikymppinen hame on tasapaksu vyötäröstä alaspain kautta linjan.
Jos omistaa paksumman vatsan tai peräpuolen, kuin vyötärön, jää vyötärö rumpsottamaan tyhjileen. Pakko vyöllä laittaa että vähänkin istuisi päälle.
Tai sitten omistan niin omituisen mallisen vartalon ettei mikään käy,,, niin ,niin sen täytyy olla.
Mutta vyöt, ne on hyvä keksintö, niitä tarvitaan.
olipa housut tai hame.
Ja nythän ne tosiaan alkavat taas olla muotia.- nikito
lyhentää elämää kirjoitti:
sexsi pidentää elämää,
tupakka vie seksi halut jolloin mitään elämää pidentävää ei jää jäljelle.Jossain oli juuri yli 100-v nainen, joka oli neitsyt. Se oli hänen pitkäniän salaisuus!
Missä lienee se kaveri, joka kaipasi tänne keskusteluun neiti ihmisiä? Siis meidänikäisiä neitejä??
Nykyisinhän ollaan maistereita tai tuomareita tai muutenvain jonkun ammatin nimikkeellä. Itse olen elävän leski, mutta en neitsyt, kun kaksi lastakin on ja noita lapsenlapsiakin on tullut. - kumivyö
nikito kirjoitti:
Jossain oli juuri yli 100-v nainen, joka oli neitsyt. Se oli hänen pitkäniän salaisuus!
Missä lienee se kaveri, joka kaipasi tänne keskusteluun neiti ihmisiä? Siis meidänikäisiä neitejä??
Nykyisinhän ollaan maistereita tai tuomareita tai muutenvain jonkun ammatin nimikkeellä. Itse olen elävän leski, mutta en neitsyt, kun kaksi lastakin on ja noita lapsenlapsiakin on tullut.vyö oli kumikudosta, puristava tunne oli koko ajan ja housut ei pysyneet kunnolla ylhäällä silti.
Neitien kanssa voi muuten joutua kumien kanssa värkkäämään. kumivyö kirjoitti:
vyö oli kumikudosta, puristava tunne oli koko ajan ja housut ei pysyneet kunnolla ylhäällä silti.
Neitien kanssa voi muuten joutua kumien kanssa värkkäämään.Nuorien neitien! Ei koske meitä.
Semmoinen merkillinen neitsyt olen minäkin. On lasta ja lastenlasta ja tietenkin lapsilla isä ja ukki lastenlapsilla. neitsyt kuitenkin!
Kai tuo terveys on hyvin monen asian summa.
johon vaikuttaa perimä, elämäntavat ja
niinhän ne viisaat väittävät, ettei seksin harrastaminenkaan pahitteeksi olisi jos kenellä on siihen luonnollinen mahdollisuus.
Sitten taas toisaalta voi elää 100 vuotiaaksi ihan "oikea" Neiti.
Otappa niistä sitten selvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479