Debian Lenny vuotaa ja pahasti

Pentti Nelonen

12

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään SIIRTÄÄ, kun eräät taasen aikaistaa, VAIKKA systeemi olis kuinka reikäinen ja vajaavainen (mihin tämäkin mahtoi jäädä, piti olla niin hyvä JA ennen kaikkea mullistava, mutta, mutta.....
      http://en.wikipedia.org/wiki/WinFS)! :-D

    • Pentti ei edes tiedä mitä tuo tarkoittaa?

    • ATK Asiantuntija

      Taas muut vain viisastelee jotain paskaa, mutta Pentti puhuu totta. Uutta Debiania on odotettu jo pitkään mutta eihän sitä reikäsientä koskaan saada kasaan. Onkohan osa koodareista kasvanut aikuisiksi ja jäljelle jääneet vain pilvellä päänsä pilanneet.

      • Älä jaksa vaihtaa nikkiä Pena, pysyttele vain Penttinä. Yhtäkkiä taas muutuit tuppimunaiseksi mersuilijaksi ja puolustat itseäsi haha..

        Vastaapa sen sijaan kysymykseen, mitä nuo bugit ovat? Luuletko että Windows syntyy pyhästä munasta ja ettei siinä ole ikinä bugin bugia?

        Vistahan oli rikki aina SP1:een saakka koska Microsoftkin möläytti "Vista ei enää ole rikki" kun päivitys tuli ulos ja kuinka kauan Vista olikaan tuolloin ollut jo virallisesti olemassa, ainakin vuoden?


      • ........................>
        exergy kirjoitti:

        Älä jaksa vaihtaa nikkiä Pena, pysyttele vain Penttinä. Yhtäkkiä taas muutuit tuppimunaiseksi mersuilijaksi ja puolustat itseäsi haha..

        Vastaapa sen sijaan kysymykseen, mitä nuo bugit ovat? Luuletko että Windows syntyy pyhästä munasta ja ettei siinä ole ikinä bugin bugia?

        Vistahan oli rikki aina SP1:een saakka koska Microsoftkin möläytti "Vista ei enää ole rikki" kun päivitys tuli ulos ja kuinka kauan Vista olikaan tuolloin ollut jo virallisesti olemassa, ainakin vuoden?

        http://ostatic.com/173717-blog/release-critical-bugs-delay-release-of-debian-lenny


      • ........................> kirjoitti:

        http://ostatic.com/173717-blog/release-critical-bugs-delay-release-of-debian-lenny

        Olen kyllä lukenut linkin artikkelin, kysymys kuuluikin että ymmärtääkö Pentti mitä nuo release-critical-bugit ylipäänsä ovat sillä ne eivät suinkaan välttämättä ole mitään "aukkoja", Pentti varmasti tarkoitti bugeilla turvallisuusaukkoja verrattuna "huipputurvalliseen" Vistaan.


    • "Uuden Debian Linuxin julkaisua on jouduttu siirtämään, koska tämän hetkisestä julkaisuversiosta on löytynyt yli 200 erittäin kriittistä aukkoa."

      No eikös se ole hyvä, että siirtävät julkaisua?

      • Pentti Nelonen

        Silloin, kun ammattilaiset tekevät käyttöjärjestelmää niin sen julkaisua ei siirretä aukkojen takia sillä niitä aukkoja ei ole.

        Linuxkoodarit eivät ole ammattilaisia, joten purkkaviritelmä Linux vuotaa eikä Linuxkoodarit saa sitä toimimaan sitten alkuunkaan. Ehkäpä Linuxkoodarien pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä Linuxin tekeminen niin siitä saattaisi tulla jotakin?


      • öhöm,
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Silloin, kun ammattilaiset tekevät käyttöjärjestelmää niin sen julkaisua ei siirretä aukkojen takia sillä niitä aukkoja ei ole.

        Linuxkoodarit eivät ole ammattilaisia, joten purkkaviritelmä Linux vuotaa eikä Linuxkoodarit saa sitä toimimaan sitten alkuunkaan. Ehkäpä Linuxkoodarien pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä Linuxin tekeminen niin siitä saattaisi tulla jotakin?

        koskahan Microsoft aloittaa jotain puhtaalta pöydältä?

        Miksi suuri osa Win XP:n aukoista löytyy myös Visvasta? Eikö sen pitänyt olla uutta koodia?


      • Pentti Nelonen kirjoitti:

        Silloin, kun ammattilaiset tekevät käyttöjärjestelmää niin sen julkaisua ei siirretä aukkojen takia sillä niitä aukkoja ei ole.

        Linuxkoodarit eivät ole ammattilaisia, joten purkkaviritelmä Linux vuotaa eikä Linuxkoodarit saa sitä toimimaan sitten alkuunkaan. Ehkäpä Linuxkoodarien pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä Linuxin tekeminen niin siitä saattaisi tulla jotakin?

        XP ja Vista tulivat ihan paskoina ulos. Jopa microsoft myönsi että Vistan koodi meni spagetiksi joten homma piti aloittaa alusta, ei kestänyt kuin 5 vuotta, miestyövuosia edes arvaamatta.


      • öhöm, kirjoitti:

        koskahan Microsoft aloittaa jotain puhtaalta pöydältä?

        Miksi suuri osa Win XP:n aukoista löytyy myös Visvasta? Eikö sen pitänyt olla uutta koodia?

        No, CLR, C#, .NET ja Silverlight?

        Ja kun se on tehty _täysin_ puhtaalta pöydältä, tulevissa Windowseissa ei tule toimimaan mikään vanha ohjelmisto ilman uudelleen kirjoitusta.


      • Pentti Nelonen kirjoitti:

        Silloin, kun ammattilaiset tekevät käyttöjärjestelmää niin sen julkaisua ei siirretä aukkojen takia sillä niitä aukkoja ei ole.

        Linuxkoodarit eivät ole ammattilaisia, joten purkkaviritelmä Linux vuotaa eikä Linuxkoodarit saa sitä toimimaan sitten alkuunkaan. Ehkäpä Linuxkoodarien pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä Linuxin tekeminen niin siitä saattaisi tulla jotakin?

        "Silloin, kun ammattilaiset tekevät käyttöjärjestelmää niin sen julkaisua ei siirretä aukkojen takia sillä niitä aukkoja ei ole."

        Windows Vistaa siirrettiin jotain 4v.

        "Linuxkoodarit eivät ole ammattilaisia, joten purkkaviritelmä Linux vuotaa eikä Linuxkoodarit saa sitä toimimaan sitten alkuunkaan."

        Linux on avointa lähdekoodia ja sitä ohjelmoi parhaiten palkatut ohjelmoijat. Tunnetusti avoimen lähdekoodin ohjelmoijille maksetaan eniten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe