Syystäminen

sakari alamaha

onko kukaan käynynnä syystämässä tai ihan missä tahansa syksyllä.kyllä nyt kannattaa käydä sillä kello käy kello käy.

64

3483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reservin sivari

      oli mahtava reissu rahat muisti ja housut meni.tehtiin kolmen viikon reissu venäjän inkeriin.Homoiltiin niin pirusti.

      • mahakipeä

        hienoa että ihmiset kulkee ja syystää ja ryystää vielä kun hiehon saisi.


      • ryystäminen
        mahakipeä kirjoitti:

        hienoa että ihmiset kulkee ja syystää ja ryystää vielä kun hiehon saisi.

        halvalla lähtis rahankipeälle hieho.Helmiäisvalkoinen ajettu 350km sikamatala.tarjouksia ei oteta vastaan saa soiteella puh numero on 52


      • nimimerkki
        ryystäminen kirjoitti:

        halvalla lähtis rahankipeälle hieho.Helmiäisvalkoinen ajettu 350km sikamatala.tarjouksia ei oteta vastaan saa soiteella puh numero on 52

        taijanpa ottaa asiasta vaarin 87 vuotiaan kahdet kumikengät porras perä kenkä päässänsä vaihto kahteen kutukukkoon


      • ryystäminen
        nimimerkki kirjoitti:

        taijanpa ottaa asiasta vaarin 87 vuotiaan kahdet kumikengät porras perä kenkä päässänsä vaihto kahteen kutukukkoon

        Minkälainen kutukukko?Onko semmosiakin tehty,Voin ottaa kyllä semmosen vaihdossa ku varmaan harvinainen.Niitä kumikenkiä en tarvi,mulla on uudet kitka miseliinit.soita hyvä mies siihen numeroon niin en vastaa sulle


      • ryystäminen
        nimimerkki kirjoitti:

        taijanpa ottaa asiasta vaarin 87 vuotiaan kahdet kumikengät porras perä kenkä päässänsä vaihto kahteen kutukukkoon

        Vaihdatko sinä niihin kutukukkoihin,Koita nyt päättää äläkä jahkaile.Saat tyhjän viski pullon kaupanpäälle


    • sekasikiötkö

      täällä keskusteloo

      • ryystäminen

        Onko sinulla mistä myydä kutukukkoa?


    • pensseli rauno

      onko tämä joku lintukalenteri?

    • kulkuri jalmari

      mikä tämä oikein on ja mistä minä oon tullu

    • suokukko

      mitenpäin kannattaa lentää?

    • pentti hilkuri

      onko täällä tilaa mihin kirjottaa

    • sakari alamaha,

      kevät muutto on kovassa nousussa niinkuin minun viikset saunanlauteilla lauantaina.

    • Sakarialamaha

      Monelta kannattaa kahtoa kelloa

      • KepuPate

        Kun aika on


    • Siltäänkö syystätte kaikki?

    • Pensselirauno

      Kyllä hän se näin on

    • Pensselirauno

      Vieläkö sakari alamahalla on kengät hukassa

      • Raunovasikka

        Otetaan vastaantulijoina keltasia kutu hiehoja ja kirjotuskone keväällä.ja vasta


      • Pensselirauno

        Kyllä se on kevät jo menny ja uutta on tulossa. Kenpä tietäis sen


    • Vehonleijo

      Kyllä nämä on nähty

    • Pensselirauno

      Metsään on tullut jo sakari alamaha

    • Raunovasikka

      Tältäkö se tuntuu ku päässä alkaa heittää

    • Vehonleijo

      Ajankohtainen aihe on nyt käsillä

      • Pensselivasikka

        Ryhät alakaa olemaan metissä ku syystämään lähtö


      • Raunovasikka

        Joko ne on pistäny sakari alamahan talviteloille, ku ei oo näkyny eikä kuulunu


    • Mahakipeä

      Sakari alamahan jälkiä nähty niskanselällä

      • Anonyymi

        Alamaha oli kuullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alamaha oli kuullu

        Vieläkö on niskanselällä vasikan jälkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö on niskanselällä vasikan jälkiä

        Kysyy pensselirauno. Nimimerkillä kysympähän vaan


    • Anonyymi

      Kyllä ne jälet on menny haukiperään päin ja pidentyny vaen sitä mukaan.

      • Anonyymi

        Ennen näky Niskanselällä van roomu hoka veri tukki ja pöllinippuja. Nyt on ne ajat menneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen näky Niskanselällä van roomu hoka veri tukki ja pöllinippuja. Nyt on ne ajat menneet.

        On nuo metsurin sormet niin ei krjain osu kohalleen kännikässä.


    • Anonyymi

      Pääseköhän niitä Sakarin jälkiä kulkemaan vielä vai pitääkö roomu hommata.
      Nimimerkillä VasikkaRauno

    • Anonyymi

      Mahtaa viimetalviset jäljet olla

    • Anonyymi

      Ainaki Sakari Alamaha on tarponu ja rymynny jälistä päätellen pitkällä hiekalla. Hirveätä touhua ollu. Onneksi veenpinta on niin korkealla että jälkemme hiekalla on aallot huuhtoneet pois.

    • Anonyymi

      Tarkoitit varmaan "ryystäminen" Se on rumaa!!

      • Anonyymi

        Joko se ens pyhänä lumen sataa, nii pääsisi Sakari Alamahan jäläkiä ehtimään pitkän perseen hiekalta?
        Terv. Pensseli Raono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko se ens pyhänä lumen sataa, nii pääsisi Sakari Alamahan jäläkiä ehtimään pitkän perseen hiekalta?
        Terv. Pensseli Raono

        Onko siulla rykimäaika kun Sakaria jahtaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siulla rykimäaika kun Sakaria jahtaat?

        Kyllä tässä on kaikenlaisia aikoja ollu, sekä syys että talvi yhtäaikaa
        Terv. Pensseli Raono


    • Anonyymi

      Miten lie niitten jälkien kans kun tuo kello on käyny. Terveisin ihan Rauno vaan

    • Anonyymi

      Eivät olleet kuullu tai nähny niitä pienpeto kisoissa ainakaan. Varma tieto vaikka en ollut mukana

    • Anonyymi

      Mulla seisoo kyrpä. T alamaha

    • Anonyymi

      Onhan alan miehillä pysynyt korkki auki
      t. Seksi Seppo

    • Anonyymi

      Pariin päivään ei oo lunta satanu lisää, niin voitaisi porukalla lähteä niitä jäläkiä ehtimään. Rauno Vasikka ja muut alan miehet mukaan vaan. Terveisin Pensseli Raono Pitämältä

    • Anonyymi

      Teepeen rannan lähettyvillä ainakin joku oli siihen malliin piehtaroinu että voisin luulla Sakari Alamahan tekosiksi. Käykäähän
      Pensseli Raonon porukka kahtomassa ja ihmettelemässä. Terveisin Kärpästen Herra

    • Anonyymi

      Joko lie tälle vuoteen jäläkiä näkyny

      • Anonyymi

        Jäniksen jälkiä on ainakin näkynyt ja kuulunut


    • Anonyymi

      Alamahan miehienkö?

      • Anonyymi

        Kuulunko minä niihin?


    • Anonyymi

      Kenen jäläkiä sitä nyt voi nähä?

    • Anonyymi

      PENSSELI RAUNO NÄHTY MEHTÄKÄMPÄLLÄ KLO

      • Anonyymi

        Saisikko vielä kellon aikaa tarkennettua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisikko vielä kellon aikaa tarkennettua?

        Kellonaika on yhdyssana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellonaika on yhdyssana!

        Paljoko se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljoko se on

        Paljo kello


    • Anonyymi

      Nythän tuo on siihen malliin lauhtunut ilmat että uuvet kengät pitäsi Sakarille saaha että paremmin jäljet näkyy ihan kelle vaan. Terveisin ihan kuka vaan

    • Anonyymi

      Tämän keskustelun nähneenä vastaan kysymykseen että ei ole tietoa. Terveisiä Alakerran Ramille

    • Anonyymi

      Kärpästen herraa onko kuulunu?

      • Anonyymi

        Onko kelloa kellään


    • Anonyymi

      Mikä auto alla?

    • Anonyymi

      Entäpä ne lohet joko on savustamo toimii

      • Anonyymi

        Ei oo lohia näkyny eikä kyllä kelloakaan, mahtaneet haihtua savuna ilmaan ei voi estää


    • Anonyymi

      Kellot on siirretty

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe