oliko liian vähän leluja lapsena hiekkalaatikolla? vai mistä moinen?
Mitä järkeä on moottoripyöräilyssä?
29
2483
Vastaukset
- vai ei?
Mitä järkee on edes kysyä tommosta?
Oliko liian vähän leluja hiekkalaatikolla?
Vai ahdistaako? - V 2
Motoristi joka nauttii moottoripyöräilystä, ja on ostanut pyörän, ja on täysi-ikäinen eikä myöskään ole holhouksen alla, ei ole kenellekään velvollinen selittelemään ostoksiaan enempää kuin mielihyviään. Totesin vaan näin pilke silmäkulmassa, mutta tosimielellä ;)
- koko elämällä??
Kaikki päättyy joskus,mitään et mukaan saa.
- Trollientrolli
..lienee turha selittää.
Jos on mahdollista, niin koita joskus.
Saatat höyrähtää siihen samalla lailla, kuin aikoinasi siihen saappaan heittoon ja porkkanoiden ahmimiseen.
Ei niitäkään kaikki ymmärrä, mutta souvat ? - *Moporisti*
Aivan turhaa sitä on sinulle/ kenellekkään muulle selittää: Elä se, niin tiedät!!
- LongbayLadybiker
-lentänyt vähän maanpinnan yläpuolella
-tuntenut samalla kesän tuoksut
ja nauranut ilosta kiitäessäsi maiseman läpi
-tuntenut vauhdin
-tuntenut avaran taivaan keveyden
-autereisen sinen ihanuden
niinpä, et ole
se sit siitä
minulla oli paljon leluja lapsena
siksi osaan nauttia moottoripyöräilystä täysillä
sillä totuin rakastamaan ihania leikkejä, hurmioitumista ja hauskuutta jo pienenä lapsena - Sklibo
Jatka ihmettelyä vaan, kun olet onnistunut siinä!
- vaikean
pistit.
Ei nyt tule millään mieleen vaikka ihan kielen päässä pyörii.
Jos annat pienen vihjeen. - Mikki65
Et oo eka joka kysyy... Teitä ihmettelijöitä ilmestyy aina aika ajoin. Nyt en muista oikeata vastausta mutta ehkä sitten kun oon Golfannu ne 18 reikää alle barin, keränny kaikki postimerkit ja juossut haavin kanssa kiinni joka ikisen perhosen, bongannut kaikki tipuset, voittanut Tupla vai Kuitin ja oppinut täyttämään sudokut alle 4 minuuttiin kerron sen vastauksen... se vaan on jotakin. Kokeile jos uskallat. Jarru on yleensä oikealla, ykkönen alas ja kytkin vasemmalle... ei niin vaikeaa jos on peruskoulun läpäissyt.
- Irön
Miksi helvetissä pitäisi olla?
- Köröttelijä
Lajia läheltä seuranneena ei voi tosiaankaan ku ihmetellä,kuinka porukat viittii ajella kaikenmaailman,kyykyillä,customeilla,
matkapyörillä,enduroilla ja muilla härpättimillä.
Ei oo häävin näköstä touhuu!
On kypärää,saapasta ja muuta vermettä tuhansien eestä,entäs ne vakuutusmaksut sitte,bensaanki menee varmaa euro poikineen,huolloista puhumattakaan,kyl niil on varmaa ihan älyttömästi hynää,ku voi tollaseen turhuuteen pistää.
Karmeeta meteliäkin niitten rakkineet pitää,ei saa päivätyössä käyväkään ruokkiksella rauhassa goisia,kieltää pitäs koko mopoilu.
Kaiken lisäks ne on usein vanhoja ja lihaviaki,varmaa ne ettii kadotettua nuoruutta.
Eli siis kertakaikkiaan mahtavan upea harrastus,kokeile sinäkin! - vanhat vitsit aina vain
ja aina vain ne purevat tähän porukkaan?
- leluton
Ja nekin puisia.No mites sunkaa taidat olla kateellinen vaha lahjainen katos muuli
- pentteli
Sitä mukavuutta kesti n.kymmenen vuotta,sitten iski lonkan nivelrikko kaularankavaiva.. Piti myydä hieno SuperMagna pois.Vähän tietysti keljuttaa !
- Kawahda
Trike?
- Mtiopisto
Arjen ankeudessa itse kukin yrittää toteuttaa työtään tai opiskeluaan mahdollisimman järkevästi.
Enemmistö työn ja opiskeluiden parissa pakertavista on omakohtaisesti kokenut viime vuosina tapahtuneen vaatimustason kasvun ja jonkinmoisen, vaikeasti määriteltävän ilmapiirin kiristymisen.
Kun sitten vapaalle vaihdetaan, riittää että on kivaa. Kaikki harrastukset, jotka mahtuvat yhteiskunnan asettamiin reunaehtoihin (lait yms.), ovat hyviä.
Jos harrastusten järkevyyttä voidaan (ja halutaan)kuitenkin arvioida, ehdotan että kysymyksen asettaja tekee sen. Hän voisi valita vaikkapa viisi, harrastajamääriltään moottoripyöräilyyn verrattavaa harrastusta ja asettaa ne, perusteluineen, järkeyyden mukaiseen järjestykseen - ei ole
järjen hiventä. Silti pitää katsoa sääennusteet, josko vielä pääsisi pärräilemään tälläkaudella.
- motoristinainen45
Ennenkuin kokeilee.Ostin itse ensimmäisen pyörän keväällä.Olin katsellut muiden ajoja jo kaiholla pitkään,kerjännyt kyytiinkin,kukaan ei ottanut.ONNEKSI.Sillä se että ostin pyörän,opettelin ajamaan itse,on ollut jotain käsittämättömän mahtavaa.Keväällä pelkäsin etten uskaltaisi ajaa sateella,kun siitä paljon peloteltu.Mutta kuinkas kävikään,ei tainnut olla kertaakaan sellaista reissua etteikö satanu.Kilometrejä kertyi vajaa 6000,liian vähän.Tykkäsin kyllä ajaa sateessakin,välillä palelsi mutta into ei haihtunut missään vaiheessa. Nyt annan pyöräni huilata,kiittelin kyllä ääneen kun hänet talliin ajoin pari viikkoa sitten. Ensi kesää jo innolla odottaen.Nyt ymmärrän paljon paljon paremmin motoristejä.Itselleni on tuo moottoripyöräily ollut burnoutin hoitoa parhaimmillaan.Aina se vaan hymyilyttää yhtäpaljon kun pääsee ajelemaan,tai jo se että näkee toisen motoristin menevän pyörällään...Hullua tai ei mutta minä tykkään ihan hitosti!
- Nicerider
joka muuttuu elämäntavaksi?
Yhtäkkiä sitä huomaa, että kaikki ystävät on kyseisen puuhan parista ja puheenaiheet samoin.
Vähän kuin hyppäisi uuteen elämään kokonaan.Eikä se ole ollenkaan hassumpi juttu ? - ikivanha.
Nicerider kirjoitti:
joka muuttuu elämäntavaksi?
Yhtäkkiä sitä huomaa, että kaikki ystävät on kyseisen puuhan parista ja puheenaiheet samoin.
Vähän kuin hyppäisi uuteen elämään kokonaan.Eikä se ole ollenkaan hassumpi juttu ?ei voi muuta sanoa.
- Irööni ?
Vai et sä dik kaa
vääntää kapu lastaa
täs pari kik kaa
et tippuu satu lastaa
mut jos pe lottaa
voita it tes
ni naamas he lottaa
tää on hei klif faa
ajaa prädää mus taa
mut josset sä hif faa
mikä täs on nas taa
ni lienee paras taa
et hinkkaat vie lää
sit ladaas punas taa
et timmottise me täält taas tepoo kanss ss turkkusest- Köröttelijä
heti aamusta!
- Irön
imarreltu. Moottoripyäräily o tullu niipal lyyrisemmäk mun aikan ko mitä se ol joskus.
- Mikki65
Älyttömän hyvä veto! :)
Asiahan on yksinkertaisesti vaan niin et moottoripyörällä on mukava ajaa ja semmoisen on kiva omistaa.
mutta pirun mukavaa se vaan on
- mikä tuntuu
mukavalta ei tarvi olla järjen häivääkään, kunhan ei tee pahaa kenellekään toiselle. Kysy vaikka äidiltäsi.
- pörrätä prätkällä
En ole koskaan ajanut moottoripyörällä ja elinvuosia on 50 ja risat. Pyöräkuume on kestänyt jo muutaman vuoden.Vai olisiko tuo jo motskarikeuhkokuume.
Rahat olisi jo vaikka pikkuautoon, mutta tuo kaksipyöräisen suunnaton viehätys kiskoo setelitukkoa motskarin suuntaan. Ei ole vaimoa ei tyttöystävää, joka hanketta estäisi. Olen lukenut lukuisia mootoristiharrastajien tarinoita netissä. Olen ottanut selville kaikki riskitekijät ja olisin valmis osallistumaan heti ajokursseille,kun 'ratsu' on hankittu. Jos 45-vuotias nainenkin osaa nauttia lajista, niin miksi en minäkin. Liittyisinkö motoristien kunniakkaaseen seuraan lopultakin?
Emme ole hulluja,vaan innosta ihan pöhköjö!Siitä vaan moottoripyörän hankintaan ja enskesällä baanalle.
Mutkatiet ja siinä se fiilis ,jota ei voi sanoin kuvailla...
Mut malttia harjotteluun ja osta ensin sellanen minkä luulet hallitsevasi eli turha on mageilla hitsin isolla ensin jos ei ole kokemusta teknikasta eikä muutenkaan ajelusta.
Katsos ei se oo niin yksinkertaista ,että sä vaan hyppäät sitsille ja annat palaa.
Ajoharjoittelu on hyvä perusta kaikelle tälle,mutta totuus tulee esiin ,kun lähdet yksin ajelmaan, osaat ennakoida eteentulevia tilanteita otat huomioon omat voimavarasi ja ennen kaikkea olet skarppina tilanteessa kun tilanteeessa.
koskaan kukaan ei voi sanoa olevansa täydellinen motoristi,niin se vaan on opittavaa on meillä kaikilla ja ne tilanteet joita tuolla tienpäällä sattuu,niihin ei koskaan ole kukaan valmis,vaan ne tulee niin yllättäen ja jokainen niistä on erilainen.
No höh ei ikä ole kun numeroita paperilla.
Mut kuten joku viisas on sanonut: MOOTTORIPYÖRÄILY ON PARASTA MITÄ VOI TEHDÄ HOUSUT JALASSA:)
- selvä se
selvä se joku sintti kirjoitti vain ainoastaan raflaavan otsikon - ehkä sillä on jäänyt saamiset vähiin viimeaikoina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt852027Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391930Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943061615Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2641555Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881300Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131109
- 1001060
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3031031Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm227990