Jos Rantaneuvos lupovaa 110%:n varmuuvella sen kaepoamani "rollaattoritunnelin" tuosta kanavan alite tuonne uuvelle kaopalle. Vanahuus se tulloo mullekki. Huolettaa, jottei peäse makasiinista sitä tarjouskahvea hakemaan. Tuolta maantien kaotta kun on liijan hankale ja pitkä taeval. Luppoathan Rantaneuvos. Luppoathan...
Eänestän heti
6
518
Vastaukset
jos olisin diktaattori,ottaisin vallan pois kaikilta tyhjäntoimittajilta ja alikulkutunneli tulisi valmiiksi jo ensitilassa,"Rantaneuvos"
- et lupoa
Ja minä kun kerkesin puhhuo jo 307 sukulaesta ympäri, että eänestäsivät sitte sinnuo, van taesin mennä asijoijen eille. Ei sitä pitäsi olla liijan hättäenen. Pittää sitte varmaanni perruo nuo puhheet nuijen sukulaestenni osalta ja ruveta kahtelemmaan toesta ehokasta, semmosta joka tohtii luvata vaekka kuunni taevaalta.
- kainuun ukko
et lupoa kirjoitti:
Ja minä kun kerkesin puhhuo jo 307 sukulaesta ympäri, että eänestäsivät sitte sinnuo, van taesin mennä asijoijen eille. Ei sitä pitäsi olla liijan hättäenen. Pittää sitte varmaanni perruo nuo puhheet nuijen sukulaestenni osalta ja ruveta kahtelemmaan toesta ehokasta, semmosta joka tohtii luvata vaekka kuunni taevaalta.
Rantaneuvos hoitelee asian.
- mitä mitä
et lupoa kirjoitti:
murretta mutta selevän suap tuosta lottuutuksesta. Onko muan alta (tunneli)mänijä porvari vae iha kunno mua työmyyrä. Mittee hiä evustaa
- vähäosaisia
rantis puoleensa vetää
tietysti noita vähä-älyisiä- voiperi
Siinä yksi vähäisistä vähäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830