Ambiente, Trend, Ghia, bensakoneet.
Mitä eroja varustelussa ja esim. perävaunupainoissa? Ketju/hihna?
Ym. tietoa kaivataan.
Mondeo mallimerkintöjen/koneiden erot ?
Monteo
2
411
Vastaukset
- Monteo
2002-2004 malleissa
9/99 - 10/00 eli mk2 Mondeossa tuli jo noi varustetasonimitykset Ambientesta ST200:aan. Tuolta näkee varustetasojen erot noilta vuosilta http://www.ajovalo.net/Mallit/Ford_Mondeo_93.pdf
Ja noissa oli bensat vielä zetecillä, joissa on hihna, ja V6 2,5 litran moottori on Duratec, joka on ketjulla.
Sitten se kolmosmondeo 2001-2007 on eri juttu, kaikki bensakoneet Duratecilla ja ketjulla. Varustetasonimitykset about samoja, varustelistakin varmaan jostain löytyy :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637