olen lähdössä tässä talvella inglesiin setäni ja serkkujeni kanssa. Serkkuni ovat 18 ja 19 v. ja itse olen 16 ja näytän ikäistäni ehkä vähän vanhemmalta, niin ajattelin että olisiko mahd. saada ostettua HRC:sta alkoholijuomia yms?? Ja onko iän tarkkailu kanarialla tiukkaa???
Hard Rock Cafe Gran Canaria
5
1175
Vastaukset
Eipä siellä juuri papereita kysellä. Riippuu tietysti vähän paikasta, mutta jossain Inglesin bilemestassa luultavasti homma menee täydestä kuin väärä raha. Ainahan voit pistää kaverit kantamaan pöytään ne drinksut. Ei niitä papereita sieltä kukaan tule kyselemään.
- kokemu
Olimme pari vuotta sitten, kaikki saivat jotka tiskille kykenivät- hinnat oli ihan sairaat hampurilainen tavallinen 10e!!!
- joutilaana
Milloin on tullut markkinoille "hampurilainen tavallinen" niminen trinkki.
Olisikohan pitänyt lukea otsikko ja kysymys ennen vastaamista.
- ryet55454564
kiristääkö pipo ?
- lovisa-mummo
Ainakin Inglesin Hard Rock Cafe lopetti viime talvena.En tiedä onko uutta avattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574