niin missä vika,virta tulee mutta ie ääni.kiitokset etu käteen
la mocoma 27
4
641
Vastaukset
- Toine ujo
on niin hiljanen ja ujo mies ettei se puhu mitää.....
- vika
lienee kaiutin.Lähetys toimii silloin normaalisti.Aika usein äänipääteIC.Silloin ei
muistaakseni kuulu ääni lähetyksessäkään.
Mikrofonin johdossa voi myös olla vikaa,kuunteluääni
kulkee sen kautta.Tai sitten jokin muu vika,vaikka
jotain irronneita juoksia. Hämmikiä voi olla useassakin paikassa. Jos laite on seisonut jonkin aikaa kiteet joista puhelin saa oikean taajuuten voivat olla sammuneita. Puhelin näyttää toimivan normaalisti, mutta todellisuudessa se ei lähetä ja vastaan ota mitään. Puhelin tarttis saada mittarin perään toiminnan varmistamiseksi.
- MikroSami
Pääteasteitahan noista on jo vaihdeltu useitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998