Absurdeja juttuja

Vielä yhen aatoksen hulluuspäissäni esitän,kun tämä ajanvaihto sotkee unirytmini.
Ken on aikoinaan lukenut Kafkan Muodonmuutoksen,jossa mies aamulla huomaa muuttuneensa torakaksi,herätti itteni itteeni hauskuttamaan ajatuksella,miten järjestäisin omat hautajaiseni olemalla itte kokkaamass
a ja määräämällä,kuinka siellä ollaan.
No olenkin kyl toivomukseni ihan paperille tehnyt,nää Itämereen heittämiset sun muut.
Mutta kirkkoon ois porttikielto...jaa,yhteen Tallinnan kyl voisin laskee.
Helekatin upeet ruuat,no kalaa tietysti,vois mustekalaaki olla,simpukat ja muutkin äyriäiset.
Ja ehdoton sisäänpääsy olis,että kaikkien pitäs olla helekatin kännissä,että voisivat kunnolla tuntonsa itkee,että ihana akka oli,vaikka osas olla kyllä niin v.....kin.

32

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan puistattaa

      Ajattele nukkumaanmennessäsi hieman kauniimpia ajatuksia, niin unetkin ovat ruusuisempia ja olet onnellinen aamulla herätessäsi. Minä ajattelen illalla viimeksi ihania asioita, lapsiani, lapsenlapsiani, kultaani ja kaikkia rakkaitani, mitä teen seuraavana päivänä, jopa mitä ruokaa laitan ja minnepäin luontoa lähden ihastelemaan. Ja varsinkin jos on aurinko sinä päivänä paistanut, se saa mielenikin hyväksi.

      • he ovat lähellani silloin kun ovat.
        Nyt olikin kyse absurbiudesta,lähes hulluudesta!
        Uskallan räägii juba eestiks....magama ¨sinaki.
        Head ööd voi tere hommikust!


    • Maalaismies*

      Valitettavasti olen estynyt saapumasta hauskoihin hautajaisiisi. En halua pilata ilmapiiriä raittiudellani.

      Osaa ottaen Maalaismies*

      • etsivivä-amadeus

        sekä testamentti,polttohautaus sekä jatkot kapakassa.
        Olen kaksikertaa ollut hautajaisissa joiden muistotilaisuus tapahtui ravintolassa.
        Toinen vainaja oli nuori tyttö ja toinen vanha sotaveteraani.
        Mielestäni tilaisuudet olivat herkkiä ja tunnepitoisia,kai syystä siitä että pappi puuttui.Virsiä ei veisattu,vaikka ei karaokeakaan laulettu.

        Minä haluan omannäköisethautajaiset,ei mitään kaavoihin kangistuneita pippaloita.
        Olen antanut säädöksen jälkikasvulle ja luulen niiden sujuvan toivomallani tavalla.
        Kiitos Susmorsmaikku avauksesta,oli todella mielenkiintoinen aihe.amateus valmiina viimeiselle matkalle jos hirtehinen sallitaan


      • pikku pirpana
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        sekä testamentti,polttohautaus sekä jatkot kapakassa.
        Olen kaksikertaa ollut hautajaisissa joiden muistotilaisuus tapahtui ravintolassa.
        Toinen vainaja oli nuori tyttö ja toinen vanha sotaveteraani.
        Mielestäni tilaisuudet olivat herkkiä ja tunnepitoisia,kai syystä siitä että pappi puuttui.Virsiä ei veisattu,vaikka ei karaokeakaan laulettu.

        Minä haluan omannäköisethautajaiset,ei mitään kaavoihin kangistuneita pippaloita.
        Olen antanut säädöksen jälkikasvulle ja luulen niiden sujuvan toivomallani tavalla.
        Kiitos Susmorsmaikku avauksesta,oli todella mielenkiintoinen aihe.amateus valmiina viimeiselle matkalle jos hirtehinen sallitaan

        ootte varmaan kaikki kuulleet sen Anneli Saariston laulun .... viisi miestä saa mun arkkuani kantaa..jne
        Minusta se on mahtava laulu.Tuolla asenteella minäkin haluaisin suhtautua asiaan.
        Miesystäväni sanoi eläessään yhdelle kaverille, että muista sitten tulla haudalle pullon kanssa ja kaataa puolet minulle.Kaveri lupas.
        Hänen hautajaisensa todella lämminhenkiset, vaikka eivät olleetkaan uskonnolliset.
        Minä itse toivoisin että lähiystävät ottaisivat maljan muistokseni ja iloitsisivat siitä , että ovat näin upean ihmisen tunteneet. ;-)))


      • pikku pirpana
        pikku pirpana kirjoitti:

        ootte varmaan kaikki kuulleet sen Anneli Saariston laulun .... viisi miestä saa mun arkkuani kantaa..jne
        Minusta se on mahtava laulu.Tuolla asenteella minäkin haluaisin suhtautua asiaan.
        Miesystäväni sanoi eläessään yhdelle kaverille, että muista sitten tulla haudalle pullon kanssa ja kaataa puolet minulle.Kaveri lupas.
        Hänen hautajaisensa todella lämminhenkiset, vaikka eivät olleetkaan uskonnolliset.
        Minä itse toivoisin että lähiystävät ottaisivat maljan muistokseni ja iloitsisivat siitä , että ovat näin upean ihmisen tunteneet. ;-)))

        Susmorsian kysyin yhtä juttua Pajazzosta. Et varmaan oo huomannut.


      • pikku pirpana kirjoitti:

        Susmorsian kysyin yhtä juttua Pajazzosta. Et varmaan oo huomannut.

        laitoin pöhköyksissäni vastauksen tuosta Piafin laulun suomennoksesta tuonne Pajazzon puolelle,kattele sieltä,jos siitä on jotain hyötyä.Heippa!


      • Hintriika*
        pikku pirpana kirjoitti:

        ootte varmaan kaikki kuulleet sen Anneli Saariston laulun .... viisi miestä saa mun arkkuani kantaa..jne
        Minusta se on mahtava laulu.Tuolla asenteella minäkin haluaisin suhtautua asiaan.
        Miesystäväni sanoi eläessään yhdelle kaverille, että muista sitten tulla haudalle pullon kanssa ja kaataa puolet minulle.Kaveri lupas.
        Hänen hautajaisensa todella lämminhenkiset, vaikka eivät olleetkaan uskonnolliset.
        Minä itse toivoisin että lähiystävät ottaisivat maljan muistokseni ja iloitsisivat siitä , että ovat näin upean ihmisen tunteneet. ;-)))

        Hyytyy se hymy hautajaisissakin silloin, jos vainaja puuttuu. Tiedän tapauksen, kun mies järjesti omat hautajaisensa niin hyvin, ettei mikään voinut mennä pieleen.

        Mutta sitten vainajaraukka unohti kuolla...


      • ja lämpimät hautajaiset
        Hintriika* kirjoitti:

        Hyytyy se hymy hautajaisissakin silloin, jos vainaja puuttuu. Tiedän tapauksen, kun mies järjesti omat hautajaisensa niin hyvin, ettei mikään voinut mennä pieleen.

        Mutta sitten vainajaraukka unohti kuolla...

        pappikaan ei pilannu niitä vainaja oli eronnu kirkosta.


      • etsivivä-amadeus
        ja lämpimät hautajaiset kirjoitti:

        pappikaan ei pilannu niitä vainaja oli eronnu kirkosta.

        Olihan hyvä avaus ja sille jatkoa kuollaanhan me kuitenkin
        Minkätähden ollaan haudanvakavia?


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Olihan hyvä avaus ja sille jatkoa kuollaanhan me kuitenkin
        Minkätähden ollaan haudanvakavia?

        lie tuokaan ollut.Niitä vanhoja hyviä aikoja,kun vielä pamaheltiin.
        Nythän tosikkomaisuus,haudanvakavuus,huumorin puute ja huumorin ymmärtämättömyyskin tunnusomaista tässä huoneessa. Mikähän lie tänne tuonut liiankin "ymmärtäväisyyden" ilmapiirin...että meiän pitäs vaan toisiamme ymmärtää.Sehän on ihan mahotonta.Kyllä napakat,kaikenlaiset,tuovat värikkyyttä kirjoituksiin.Mitä helskuttii me niin aina "viisaita" puhumaan,emmehän voi ees ymmärtää,mikä on viisasta ja mikä tyhmää.
        Kuolemisesta puheenollen,kyllä minä ainakin ihan levollisin mielin siihen suhtaudun.Samoin lapseni minun kuolemaani,ollaan keritty toisiimme tutustuukin,tuntevat jo minut,että kaaos ja anarkia minun kantapäilläni kulkevat.

        No,tuossa aloitukseni sytytyslankana olivat ehkä jotkut mielestäni liian maalailevan "kauniit" kirjoitukset,että vanhuuden pitäisi olla seesteistä,viisautta tulvillaan ja ymmärrystä.
        Kun en vielkää ymmärrä mittään,kyllä sekamelska,yllättäviin kinkkisiin tilanteisiin joutuminen,uhoaminen...on toisille sitä ns. positiivista stressiä.
        En minä kauan hengissä pysyisikään,jos alvariinsa elämän akvarellimaalausta,pastelli-hempeitä värejä tuijottelisin.

        Kyllä ukkosen pitää paukkua ja salamoiden välähdellä niin kauan kuin täällä maan matosena taapertelee.
        Silloin on hyvä olla.


      • kultaisessa arkussaan
        susmorsian kirjoitti:

        lie tuokaan ollut.Niitä vanhoja hyviä aikoja,kun vielä pamaheltiin.
        Nythän tosikkomaisuus,haudanvakavuus,huumorin puute ja huumorin ymmärtämättömyyskin tunnusomaista tässä huoneessa. Mikähän lie tänne tuonut liiankin "ymmärtäväisyyden" ilmapiirin...että meiän pitäs vaan toisiamme ymmärtää.Sehän on ihan mahotonta.Kyllä napakat,kaikenlaiset,tuovat värikkyyttä kirjoituksiin.Mitä helskuttii me niin aina "viisaita" puhumaan,emmehän voi ees ymmärtää,mikä on viisasta ja mikä tyhmää.
        Kuolemisesta puheenollen,kyllä minä ainakin ihan levollisin mielin siihen suhtaudun.Samoin lapseni minun kuolemaani,ollaan keritty toisiimme tutustuukin,tuntevat jo minut,että kaaos ja anarkia minun kantapäilläni kulkevat.

        No,tuossa aloitukseni sytytyslankana olivat ehkä jotkut mielestäni liian maalailevan "kauniit" kirjoitukset,että vanhuuden pitäisi olla seesteistä,viisautta tulvillaan ja ymmärrystä.
        Kun en vielkää ymmärrä mittään,kyllä sekamelska,yllättäviin kinkkisiin tilanteisiin joutuminen,uhoaminen...on toisille sitä ns. positiivista stressiä.
        En minä kauan hengissä pysyisikään,jos alvariinsa elämän akvarellimaalausta,pastelli-hempeitä värejä tuijottelisin.

        Kyllä ukkosen pitää paukkua ja salamoiden välähdellä niin kauan kuin täällä maan matosena taapertelee.
        Silloin on hyvä olla.

        Kerrottiinhan lehdissäkin, ettei Michel Jackson ollut muistotilaisuudessaan kultaisessa arkussaan ja jos oli niin ainakin oli ilman aivoja.


      • Sinulle*
        susmorsian kirjoitti:

        lie tuokaan ollut.Niitä vanhoja hyviä aikoja,kun vielä pamaheltiin.
        Nythän tosikkomaisuus,haudanvakavuus,huumorin puute ja huumorin ymmärtämättömyyskin tunnusomaista tässä huoneessa. Mikähän lie tänne tuonut liiankin "ymmärtäväisyyden" ilmapiirin...että meiän pitäs vaan toisiamme ymmärtää.Sehän on ihan mahotonta.Kyllä napakat,kaikenlaiset,tuovat värikkyyttä kirjoituksiin.Mitä helskuttii me niin aina "viisaita" puhumaan,emmehän voi ees ymmärtää,mikä on viisasta ja mikä tyhmää.
        Kuolemisesta puheenollen,kyllä minä ainakin ihan levollisin mielin siihen suhtaudun.Samoin lapseni minun kuolemaani,ollaan keritty toisiimme tutustuukin,tuntevat jo minut,että kaaos ja anarkia minun kantapäilläni kulkevat.

        No,tuossa aloitukseni sytytyslankana olivat ehkä jotkut mielestäni liian maalailevan "kauniit" kirjoitukset,että vanhuuden pitäisi olla seesteistä,viisautta tulvillaan ja ymmärrystä.
        Kun en vielkää ymmärrä mittään,kyllä sekamelska,yllättäviin kinkkisiin tilanteisiin joutuminen,uhoaminen...on toisille sitä ns. positiivista stressiä.
        En minä kauan hengissä pysyisikään,jos alvariinsa elämän akvarellimaalausta,pastelli-hempeitä värejä tuijottelisin.

        Kyllä ukkosen pitää paukkua ja salamoiden välähdellä niin kauan kuin täällä maan matosena taapertelee.
        Silloin on hyvä olla.

        lähtömusiikiksi , ajatteles kuinka komeaa olisi ukkosen jyrähtelyt ja paukee, tuulen ulvoessa---- Sus`in lähtiessä!


      • Sinulle* kirjoitti:

        lähtömusiikiksi , ajatteles kuinka komeaa olisi ukkosen jyrähtelyt ja paukee, tuulen ulvoessa---- Sus`in lähtiessä!

        Olipa naishenkilö, joka kohelsi siihen malliin, että ihmisillä oli tapana sanoa, että ihme olisi, jos hän pääsisi edes hautaan ilman kommeluksia.
        Hän kuoli, ja sukulaiset tulivat linja-autolla hautajaisiin.
        Kappelien edustalla odotteli toisen vainajan saattoväki.
        Pappi tuli ja kätteli naishenkilön saattajat ja kehotti siirtymään kappeliin.
        Lapset vähän katselivat, että vanha kirkkoherrakos siunauksen toimittaakin, vaikka oli pyydetty uutta rovastia. He kuitenkin rauhoittuivat, sillä vanha pappi puhui kuin puhuikin heidän äidistään. Pitkään puhuikin, sillä hän tunsi kaikki seurakuntalaiset.
        Kun virret oli veisattu ja seremonia ohi, lähdettiin arkkua kantamaan hautaan.
        Silloin syöksyi suntio saattovaen perään ja huusi hätääntyneenä, että seis, seis! Se on väärä ruumis!


      • etsivivä-amadeus
        Venlastiina kirjoitti:

        Olipa naishenkilö, joka kohelsi siihen malliin, että ihmisillä oli tapana sanoa, että ihme olisi, jos hän pääsisi edes hautaan ilman kommeluksia.
        Hän kuoli, ja sukulaiset tulivat linja-autolla hautajaisiin.
        Kappelien edustalla odotteli toisen vainajan saattoväki.
        Pappi tuli ja kätteli naishenkilön saattajat ja kehotti siirtymään kappeliin.
        Lapset vähän katselivat, että vanha kirkkoherrakos siunauksen toimittaakin, vaikka oli pyydetty uutta rovastia. He kuitenkin rauhoittuivat, sillä vanha pappi puhui kuin puhuikin heidän äidistään. Pitkään puhuikin, sillä hän tunsi kaikki seurakuntalaiset.
        Kun virret oli veisattu ja seremonia ohi, lähdettiin arkkua kantamaan hautaan.
        Silloin syöksyi suntio saattovaen perään ja huusi hätääntyneenä, että seis, seis! Se on väärä ruumis!

        olihan seremonia.
        Kyllä näitä sattuu,kommelluksia elämänvarrella.
        Minulla tuttu suntio,ei tämän seurakunnan,vois koheltaa samallatavalla.
        Mikä se sarja oli,jossa oli se ottelipois suntio,joka joi ehtoollisviinat,eikun kanttorihan se olikin,amadeus saanut liikaa D vitamiiniä,olin järvellä kolme tuntia ja kärventyi aivotkin varmaankin


      • isoäiti*
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Olihan hyvä avaus ja sille jatkoa kuollaanhan me kuitenkin
        Minkätähden ollaan haudanvakavia?

        Just joo, vastahan on toinen jalka haudassa.


    • vaikka et sie sus mun ymmärrystä ole vailla, sinähän sohit ämpiaispesät ja uit vastavirtaan ja vielä ihan kurillasi.
      En minäkään hautajaisiis pääsis, mutta olen päättänyt että ennen sitä näen sus sinut, olet niin mielenkiintoinen persoona.
      Minusta on kiva että oomme niin erilaisii, me ihmiset, jos jokukirjoittaa niin kuin minä, en viitsis lukee.
      Minä en koskaan ajattele kuolemaani, saatikka suunnittele hautajaisiini, olen koko ikäni ja yhä edelleen tehnyt kovasti työtä, niin jätän jotain ihan jälkipolvilleki.
      Toivon että meillä sus on vielä pitkästi tätä elontaivalta jälellä. ehdimme nähdä vaikka mitä keksintöjä ja kukaties käydä vaikka kuussa, sitte kun olen lähdössä otan sus sinut mukaan, se on 90 v lahja sinulle, voimme jäädä sitte vaikka sinne, niin että älä vielä kovin tarkasti suunnittele hautajaisiisi.
      Unta ja näläkää vain ihan kaikille, voikaa hyvästi

      • etsivivä-amadeus

        ileman letkuroukintoo ja vaekka juomista,vaekka koskenkorvoo saes letkunkaotta.
        Ei olis paljoa vaepoessa ulostetta


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        ileman letkuroukintoo ja vaekka juomista,vaekka koskenkorvoo saes letkunkaotta.
        Ei olis paljoa vaepoessa ulostetta

        ketjun ja ei mikään pidätellyt kirjoittamasta tähän.
        Vaikka luulen että tämä ei enään Kuvaruutuunasti tuukkaan.
        ,mutta mitä sitten.
        Aihe on mitä herkullisin.
        Eletään me vaan 100v muitten kiusallakin,kun vaan järki pysyis ,että ei kukaan pääse höynäyttään.
        Otitko sen Keinustoolin sinne kaupunki asuntoos,jos joskus sitten vanhoillapäivilläs saat siinä muistella menneitä aikoja.


      • ullamirjami kirjoitti:

        ketjun ja ei mikään pidätellyt kirjoittamasta tähän.
        Vaikka luulen että tämä ei enään Kuvaruutuunasti tuukkaan.
        ,mutta mitä sitten.
        Aihe on mitä herkullisin.
        Eletään me vaan 100v muitten kiusallakin,kun vaan järki pysyis ,että ei kukaan pääse höynäyttään.
        Otitko sen Keinustoolin sinne kaupunki asuntoos,jos joskus sitten vanhoillapäivilläs saat siinä muistella menneitä aikoja.

        Kannattaakin suunnitella hyvin,että saa mieleisensä.. Ikävä vaan,kun ei ole itse näkemässä niitä..Minä haluan siitä kauniin tilaisuuden..Pappi ei tulisikaan,joten
        lapsenlapset saisivat esittää jotain ohjelmaa..soitettaisiin kaunista musiikkia ainakin..Pitää varmaan valita musiikkikin jo valmiiksi..Kukkia, ehkä yksi ruusu.
        Jos joku haluaa antaa kukkia,niin mieluummin,kun olen elossa..Mitä minä niillä kuollessani enää teen..Toivoisin,että kukaan ei itkisi,vaan muistelisi hauskoja tapahtumia vaan..Oliskohan se liikaa pyydetty,jos kukaan ei ryyppäisi,kun en itsekään koskaan nauttinut alkoholia.. Tietysti,jälkipolvi ,ihan kurillaan ,tekisi niin..
        Onneksi,en olisi näkemässä..Muuten..kerran kaaduin talvella ja iskin pään asfalttiin,
        oli ensimmäinen ajatus,että nyt tuli lähtö ja kotona on sekaista.. Senjälkeen,olen aina vähän järjestänyt asuntoa,kun menen johonkin.. Hyvä opetus..
        No,emme vielä kuole..Jatkamme pirtsakkaana taivalta.. t.Irkku


      • 1-Katleija
        irkku-37 kirjoitti:

        Kannattaakin suunnitella hyvin,että saa mieleisensä.. Ikävä vaan,kun ei ole itse näkemässä niitä..Minä haluan siitä kauniin tilaisuuden..Pappi ei tulisikaan,joten
        lapsenlapset saisivat esittää jotain ohjelmaa..soitettaisiin kaunista musiikkia ainakin..Pitää varmaan valita musiikkikin jo valmiiksi..Kukkia, ehkä yksi ruusu.
        Jos joku haluaa antaa kukkia,niin mieluummin,kun olen elossa..Mitä minä niillä kuollessani enää teen..Toivoisin,että kukaan ei itkisi,vaan muistelisi hauskoja tapahtumia vaan..Oliskohan se liikaa pyydetty,jos kukaan ei ryyppäisi,kun en itsekään koskaan nauttinut alkoholia.. Tietysti,jälkipolvi ,ihan kurillaan ,tekisi niin..
        Onneksi,en olisi näkemässä..Muuten..kerran kaaduin talvella ja iskin pään asfalttiin,
        oli ensimmäinen ajatus,että nyt tuli lähtö ja kotona on sekaista.. Senjälkeen,olen aina vähän järjestänyt asuntoa,kun menen johonkin.. Hyvä opetus..
        No,emme vielä kuole..Jatkamme pirtsakkaana taivalta.. t.Irkku

        Kuka sitä tietää, vaikka sieltä katonrajasta saisimme seurata jälkeen jäävien toimia. Katsoisimme tekevätkö ne kaikki niin kuin olimme määränneet. Kyllä kenkuttaisi, jos huomaisi niitten tehneen toisin, eikä olisi enää sananvaltaa.


      • 1-Katleija kirjoitti:

        Kuka sitä tietää, vaikka sieltä katonrajasta saisimme seurata jälkeen jäävien toimia. Katsoisimme tekevätkö ne kaikki niin kuin olimme määränneet. Kyllä kenkuttaisi, jos huomaisi niitten tehneen toisin, eikä olisi enää sananvaltaa.

        että, joskus se koittaa, mitä sitä vielä haikailemaan.
        Eletään niinkauan kun henki pihisee.
        Ainakin minä ,muista en tiedä.
        Olisi koettava jotain mitä ei ole ennen kokenut ,mitääs se olisi?


      • benji-hyppyä
        ullamirjami kirjoitti:

        että, joskus se koittaa, mitä sitä vielä haikailemaan.
        Eletään niinkauan kun henki pihisee.
        Ainakin minä ,muista en tiedä.
        Olisi koettava jotain mitä ei ole ennen kokenut ,mitääs se olisi?

        kokkeillu?


      • benji-hyppyä kirjoitti:

        kokkeillu?

        mutta en vielä sitä.
        Kyllä kunto sen kestää ,mutta järki sanoo että älä:=)
        Lisää ehdotuksia !!!


      • etsivivä-amadeus
        irkku-37 kirjoitti:

        Kannattaakin suunnitella hyvin,että saa mieleisensä.. Ikävä vaan,kun ei ole itse näkemässä niitä..Minä haluan siitä kauniin tilaisuuden..Pappi ei tulisikaan,joten
        lapsenlapset saisivat esittää jotain ohjelmaa..soitettaisiin kaunista musiikkia ainakin..Pitää varmaan valita musiikkikin jo valmiiksi..Kukkia, ehkä yksi ruusu.
        Jos joku haluaa antaa kukkia,niin mieluummin,kun olen elossa..Mitä minä niillä kuollessani enää teen..Toivoisin,että kukaan ei itkisi,vaan muistelisi hauskoja tapahtumia vaan..Oliskohan se liikaa pyydetty,jos kukaan ei ryyppäisi,kun en itsekään koskaan nauttinut alkoholia.. Tietysti,jälkipolvi ,ihan kurillaan ,tekisi niin..
        Onneksi,en olisi näkemässä..Muuten..kerran kaaduin talvella ja iskin pään asfalttiin,
        oli ensimmäinen ajatus,että nyt tuli lähtö ja kotona on sekaista.. Senjälkeen,olen aina vähän järjestänyt asuntoa,kun menen johonkin.. Hyvä opetus..
        No,emme vielä kuole..Jatkamme pirtsakkaana taivalta.. t.Irkku

        noin minäkin toivon pippaloiden sujuvan.
        Toivottavasti jälkeenjääneet ajattelevat minua lämmöllä ja omaisuuttani jos jotain jää,eivät lainkaan.
        Iloita pitää,onhan se hyvä,että pääsee sinne taivaaniloihin riemuitsemaan.
        Kyllä täällä maanpäällä sitä kurjuutta onkin nähty jo riittämiin,tietokoneaika kaiketi sielläkin??


      • isoäiti*
        irkku-37 kirjoitti:

        Kannattaakin suunnitella hyvin,että saa mieleisensä.. Ikävä vaan,kun ei ole itse näkemässä niitä..Minä haluan siitä kauniin tilaisuuden..Pappi ei tulisikaan,joten
        lapsenlapset saisivat esittää jotain ohjelmaa..soitettaisiin kaunista musiikkia ainakin..Pitää varmaan valita musiikkikin jo valmiiksi..Kukkia, ehkä yksi ruusu.
        Jos joku haluaa antaa kukkia,niin mieluummin,kun olen elossa..Mitä minä niillä kuollessani enää teen..Toivoisin,että kukaan ei itkisi,vaan muistelisi hauskoja tapahtumia vaan..Oliskohan se liikaa pyydetty,jos kukaan ei ryyppäisi,kun en itsekään koskaan nauttinut alkoholia.. Tietysti,jälkipolvi ,ihan kurillaan ,tekisi niin..
        Onneksi,en olisi näkemässä..Muuten..kerran kaaduin talvella ja iskin pään asfalttiin,
        oli ensimmäinen ajatus,että nyt tuli lähtö ja kotona on sekaista.. Senjälkeen,olen aina vähän järjestänyt asuntoa,kun menen johonkin.. Hyvä opetus..
        No,emme vielä kuole..Jatkamme pirtsakkaana taivalta.. t.Irkku

        Omar Khaijamia parhaimmillaan.

        - Juon viiniä, kun sydän vielä huokaa,
        ja siinä mulle viimepesu suokaa
        ja käärinlehvikseni viininlehvät
        ja kukkatarhan taakse kumpu luokaa.


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        noin minäkin toivon pippaloiden sujuvan.
        Toivottavasti jälkeenjääneet ajattelevat minua lämmöllä ja omaisuuttani jos jotain jää,eivät lainkaan.
        Iloita pitää,onhan se hyvä,että pääsee sinne taivaaniloihin riemuitsemaan.
        Kyllä täällä maanpäällä sitä kurjuutta onkin nähty jo riittämiin,tietokoneaika kaiketi sielläkin??

        puheenaihe..hih.. mutta edessä se on,kun ikää tulee.. Kukaan ei ole jäänyt maailman tolpaksi..Jatkamme juttua sitten siellä "Yläkerrassa".Kai sielläkin jotkut yhteydet toimii.. Kerrotaan kuulumisia keskenämme.. Moikka! t.irkku


      • oletkos
        ullamirjami kirjoitti:

        mutta en vielä sitä.
        Kyllä kunto sen kestää ,mutta järki sanoo että älä:=)
        Lisää ehdotuksia !!!

        sitä kokeillut?


      • Oma ketju
        oletkos kirjoitti:

        sitä kokeillut?

        Avaa ihmeessä oma ketju on tosiaankin vastapainoa tällä jomminjoutavalle, siis asiaa!


      • etsivivä-amadeus
        isoäiti* kirjoitti:

        Omar Khaijamia parhaimmillaan.

        - Juon viiniä, kun sydän vielä huokaa,
        ja siinä mulle viimepesu suokaa
        ja käärinlehvikseni viininlehvät
        ja kukkatarhan taakse kumpu luokaa.

        että Suomi pärjäis keihäänheitossa


      • oletkos kirjoitti:

        sitä kokeillut?

        Kyllä menis ihanat muistot livenä:=)


      • etsivivä-amadeus
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        että Suomi pärjäis keihäänheitossa

        menetetetyille mitalleille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2555
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1127
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1084
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1034
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      920
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      769
    Aihe